mitä hyvii kauppoi somerol on?

mansikkimaalta

oon muuttamassa someron ydinkeskustaan,mitä hyvii kenkäkauppoi somerol on? ja muotivaateputiikkei? ja jotain yökerhoi? mis kannattais käydä! oon muuttamas aika pieneltä paikkakunnalta ja vähän pelottaa muuttaa kaupungin hulinaan :)

9

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karjuSomerolt

      Sirkan sekakenkä löytyy Yhdyskadulta ja H&M Makasiinikujalta. Paras nightclub
      kokemuksieni mukaan on Fuckoff-club lentokentän vieressä Spedeboulevardilla.
      Siellä on happyhour joka ehtoo, mutta poistuessa kannattaa varoa raitiovaunuja.
      Alussa olisi hyvä opetella käyttämään metroa, jotta Someron monimutkainen
      asemakaava aukeaisi. Viinakauppa löytyy aivan Alkon vierestä. Tervetuloa
      Somerolle ihonväristä riippumatta ja pelko pois!

    • mansikkimaalta

      no niin here i come,tämä tyttö on täysiverinen tussulalainen.iso somero pieni tussu

    • jalmari12

      kuisman kauppat

      • tietämätöt

        Mitä ne myy, ei se lelu puoti???


      • asiastatietämätön

        Kaikee kalustoa kuismaslaista aku porakoneesta ruohonleikkuriin ja
        tuupaus ja nutkutus


    • uppp

      ....

    • mansikkimaalta

      oooolaalaaa,minä tulin somerolle ja täällä ihmiset todella mukavia ja ystävällisiä. astuessani linja autosta luulin että olin unohtanut pyjaman päälle kun ihmiset toljottivat päästä varpaisiin mutta ei ollut ne varmaan luulee et mä oon joku julkkis :) siis mussahan on vähän julkkis verta,ja siis mun pelkät korkkarit on vähäks hienot siis oikeest..... ne maksaa enemmän ku yhdenkään somerolaisen kengät. mut vähän rupesin miettii et kuka se on kenen suu on auki allways? hitto siit on varmaan menny monta kärpäst sisäääään,enkä ees haluu tietää mist ne on tullu ulooooosss.mut siis cool paikka tää somero. yes god night people......

    • pientäjarumaa

      Klikkaa tästä pikkuhökkelit kylältä

      https://www.google.fi/maps/place/Joensuuntie 1, 31400 Somero/@60.6250238,23.5194283,3a,75y,292.02h,69.38t/data=!3m7!1e1!3m5!1sgdcXWV4iqERSAhSX0jhzAg!2e0!6s//geo0.ggpht.com/cbk?panoid=gdcXWV4iqERSAhSX0jhzAg&output=thumbnail&cb_client=search.TACTILE.gps&thumb=2&w=86&h=86&yaw=47.923641&pitch=0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x468c2f1ba1060487:0xc30baafd81a7e5f5!8m2!3d60.6250553!4d23.5194994!6m1!1e1?hl=fi

    • mansikkimaalta

      uuh, ihana ajatusa laitta kaikki vanhoje kaupunkikuvernöri patsaaksi torille ja ärränkulmaan kaupunginjohtaja patsas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe