Oon siis 14v poika, äänen murros tullu tossa vuos sitten ja karvoitus lisääntynyt viikset alkanu kasvaa. Mutta pituus on pysyny aika lailla samana. Tollane 167cm, voiko tästä vielä tulla kasvu pyrähdystä, vai onko menny jo liian pitkälle?
Kasvupyrähdyksestä
7
<50
Vastaukset
- kasvutkasvettu
Ei tule enää kasvupyrähdystä. Onhan 167 cm jo ihan kohtuullinen mitta.
- Rtyuiopår
No, riippuu vanhemmistasi. Jotkut kasvaa vielä armeijasaakin. 167 on sopiva 14v
- nomraali
Voi se tulla. Yhel mun kaverilla joka oli aina ollut luokkansa lyhin tuli kasvupyrähdys vasta joskus 19-20 vuotiaana. Nyt se on normaalin (keski)pituinen.
- jäänlyhyeksi
Olen 14 vuotias ja tällä hetkellä 193 cm. Kasvupyrähdystä odottelen innokkaasti. Arvioitu pituuteni yli 200 cm. Iskäni 203 cm ja äitini 185 cm. Apua jos kasvupyrähdystä ei tulekaan. Jään lyhyenlännäksi. Mitä voin tehdä?
- rrtq
ei vittu sun kanssa!
Kaikille ei edes tule mitään erityisen näkyvää kasvupyrähdystä, joillekin se tulee sitten vähän myöhemmin.
On tietysti mahdollista, ettet kasvaisi enää tuosta yhtään, mutta pitäisin sitä kuitenkin hyvin epätodennäköisenä. Sinulla on vielä monta vuotta aikaa kasvaa lisää pituutta.- tietotoimistotietää
Sinähän sen tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433660- 1622741
- 1552082
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161749Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451552- 1181485
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771397Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2371308Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91268Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691254