...ei minua varten kuitenkaan. Hän on niin ihana kaikin puolin ja rauhallinen... ehkä hän on sellainen mies jonka olisin joskus halunnut nuorempana. Olemme niin eri aikakaudelta mutta kiva mennä töihin kun näkee häntä siellä aina silloin tällöin. Hänellä on ollut elämässään aika raskaita kokemuksia ja toivon että hänellä olisi tai hän löytäisi jonkun sellaisen ihmisen vierelleen joka ymmärtäisi ja rakastaisi häntä todella koska hän on kyllä sen ansainnut🌹.
nuorehko ja komea alfa- uros..
4
263
Vastaukset
- nuoruuson
Niin mekin toivomme. Ei hän meitä varten ollut.
- Elämäänähnytmies
Olis kyllä kiva nähdä ne hymyilevät kasvot yhdellä naisella, niinkuin joskus näin. Mitä se maksaa, jos hymyilee ja on ystävällinen? Olen kohdannut elämässä vastoinkäymisiä, mutta olen selviytynyt niistä jokseenkin hyvin. Elän silti hyvää elämää ja nautin joka hetkestä. Löydän vielä naisen. Ei haittaa, jos on kolhuja tullut. Se vain vahvistaa ihmistä.
- capricornwoman
Anteeksi pyydän... ei ollut tarkoitus... sinulle ainakaan... kaikenlaista sattunut tässä syksyn aikana
Kiva kuulla että elämäsi on nyt ok; sydämelliset hyvänyön toivotukset<3 - capricornwoman
Olisin kyllä ollut "iloinen joskus" jos olisit jotakin edes jutellut mutta tuntui siltä etten pystynyt sun kanssa juttelemaan niin kuin "niiden muiden kanssa" koska ajattelin että tuppaudun liikaa "SUN reviirillesi" - en vaan pystynyt - kun siinä meidän välissä on ollut se näkymätön metrin paksuinen seinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993