Minä en ole yksityiskohtien tuijottaja vaan kokonaisuuksien katsoja. Viihdyn ihmisjoukoissa, olen niissä kotonani. Olen sosiaalinen, osaan olla myös yksin. Minussa ei ole autismin piirteitä, silti olen helvetin huolestunut maahan virtaavista oudon kulttuurin omaavista ihmisistä. Minulla kun on vaistot tallella ja osaan nähdä kokonaisuuksia.
Vastasin siihen:
Voin allekirjoittaa viestisi oman itseni kuvauksena.
Minulle on joskus ollut mieluisia nämä Ruben Stillerin jutut HUUMORINSA takia,
mutta nyt tuli LOPPU.
Ikinä enää en katso / kuuntele hänen höpinöitään.
Miksi yksi mies oli pantu ylivoiman eteen? Hän puhui järkevästi ja oikein.
Meillä on leikattu lasten koulutuksesta ja yliopistojen tutkijoilta on viety mahdollisuudet,
jotta tuo pirun elintasopyrkyreitten valehteleva ja julkean itsekäs porukka saadaan elätettyä,
samalla he raiskaavat ja
alistavat nyt jo suomalaisia, katsokaa vaikka "Perjantai"-ohjelma.
ME päätimme nyt, että oli viimeinen kerta kun sen katson.
Lauri Kivinen on täysi ääliö, kun on pilannut TV:n totaalisesti. Mikael Jungner olisi ollut sata kertaa älykkäämpi ja todella myös suomalaisia kannustava!
Tuo ääliö Lauri Kivinen nostaa (omasta vaatimuksestaan) melkein kaksi kertaa enemmän palkkaa kuin Jungner.
Ystäväni kirjoitti:
PETTYNYT-
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617960- 1334564
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333837- 213178
- 232732
- 292687
- 502356
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932144- 322089