FB:n Muumi kirppis ryhmän ylläpitäjät niuhottaa

Ninnuli150

FB:n Muumi Kirppis ryhmän ylläpitäjät on uskomattomia. Kommentoi joka v***n asiaan ja pätee minkä kerkeää äsken just poisti yhden tähän ongelmaan viittaavan varovaisen kommentin ryhmän seinältä. Ja näiden talutusnuorassa on n. 17 000 jäsentä OMG!!!!! Hulluja akkoja siis ylläpitäjinä FB:n Muumi kirppis ryhmässä!!!

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnuli150

Tuleekohan ne kohta kommentoimaan/ poistamaan tämänkin :P

• Anonyymi

Minut pantiin jäähyyn säännöstä minkä satuin unohtamaan mikä sattui loukkaamaan pelkästään ylläpitäjää. jäähyn kuului päättyä 2 viikon jälkeen vaan ei ole mihinkään muuttunut puoleen vuoteen.. ihan järjetöntä mielivaltabannailua.
      en toisaalta kaipaa takaisin sillä kuka jaksaa jotain elämäänsä kyllästyneiden mammojen ylläpitämiä ryhmiä joista tulee pysyvä banni jos yhden säännön sattuu unohtamaan. kiristää vanne selkeesti muutamalla yp:llä päästä.
      ja koht varmaan tämäkin ketju poistuu kun ei kestetä palautetta, mieluiten kirjoitan kokemukseni tänne kuin saan kiukkusen ylläpitäjän haukut palautteesta. 😝

• Anonyymi

Liityin ryhmään äskettäin etsiäkseni tiettyä tuotetta lahjaksi, itse en välitä muumituotteista. Tein ostoilmoituksen joka poistui muutamassa minuutissa, koska siitä puuttui paikkakunta. Ostoilmoituksesta! Mitä väliä sillä on kun olen ostamassa enkä myymässä. Itsehän päätän kuinka kaukaa olen valmis tuotteen noutamaan vai postitellaanko. Käsketään lukea säännöt, eipä tiedostoa saanut edes auki mutta kuittasin luetuksi koska aivan sama :DD Jos ja kun löydän ryhmän kautta etsimäni tuotteen, poistun ryhmästä välittömästi tämän jälkeen. Vähän surkuhupaisaa on YPn äkseeraus, ehkä se on ainoa mahdollisuus hänelle tuntea olevansa muiden yläpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe