FB:n Muumi Kirppis ryhmän ylläpitäjät on uskomattomia. Kommentoi joka v***n asiaan ja pätee minkä kerkeää äsken just poisti yhden tähän ongelmaan viittaavan varovaisen kommentin ryhmän seinältä. Ja näiden talutusnuorassa on n. 17 000 jäsentä OMG!!!!! Hulluja akkoja siis ylläpitäjinä FB:n Muumi kirppis ryhmässä!!!
FB:n Muumi kirppis ryhmän ylläpitäjät niuhottaa
3
143
Vastaukset
- Ninnuli150
Tuleekohan ne kohta kommentoimaan/ poistamaan tämänkin :P
- Anonyymi
Minut pantiin jäähyyn säännöstä minkä satuin unohtamaan mikä sattui loukkaamaan pelkästään ylläpitäjää. jäähyn kuului päättyä 2 viikon jälkeen vaan ei ole mihinkään muuttunut puoleen vuoteen.. ihan järjetöntä mielivaltabannailua.
en toisaalta kaipaa takaisin sillä kuka jaksaa jotain elämäänsä kyllästyneiden mammojen ylläpitämiä ryhmiä joista tulee pysyvä banni jos yhden säännön sattuu unohtamaan. kiristää vanne selkeesti muutamalla yp:llä päästä.
ja koht varmaan tämäkin ketju poistuu kun ei kestetä palautetta, mieluiten kirjoitan kokemukseni tänne kuin saan kiukkusen ylläpitäjän haukut palautteesta. 😝 - Anonyymi
Liityin ryhmään äskettäin etsiäkseni tiettyä tuotetta lahjaksi, itse en välitä muumituotteista. Tein ostoilmoituksen joka poistui muutamassa minuutissa, koska siitä puuttui paikkakunta. Ostoilmoituksesta! Mitä väliä sillä on kun olen ostamassa enkä myymässä. Itsehän päätän kuinka kaukaa olen valmis tuotteen noutamaan vai postitellaanko. Käsketään lukea säännöt, eipä tiedostoa saanut edes auki mutta kuittasin luetuksi koska aivan sama :DD Jos ja kun löydän ryhmän kautta etsimäni tuotteen, poistun ryhmästä välittömästi tämän jälkeen. Vähän surkuhupaisaa on YPn äkseeraus, ehkä se on ainoa mahdollisuus hänelle tuntea olevansa muiden yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957