Olen 20 vuotias nainen pirkanmaalta, ja etsin kumppania salasuhteeseen. Jos kaipaat liittoosi piristystä, olen käytettävissäsi
Salasuhde!
10
236
Vastaukset
laita minulle mailia
- SalaSeuraksi
Paiskaa Tamperaiselle miehelle sähköpostia [email protected]
- naimaan
Otappa yht siistiin terveeseen hetero m. sovitaan jatkosta yht [email protected]
- fuckingperse
Mä en ymmärrä! Kyllä ns. normaali ihminen vaikka oliskin ns. varattu, niin voi laittaa laittaa kinkkupingon pystyyyn livessäkin ja tutustua sellaiseen ihmiseen jonka kanssa on valmis asiaan..... itsekkin olen käynyt varatun naisen luona kylässä tämän kutsusta....
Aivan käsittämätöntä tämä netin kautta touhuaminen koska koskaan ei tiedetä mitä kukin on ja sit vituttaa puolin ja toisin... ja löylykauhamiehelle, tunge vaan sinne. Moikka,kiinostaa laita viestiä ,nikin takaa löytyy osoite.
[email protected] Pirkanmaalta kiinnosta ottaa yhteyttä kiitos
- Jani40tre
KIK Jani40Tre
- Löylykauha12
Löylykauhalöylykauhalöylykauhalöylykauhalöylykauha
Löylykauhalöylykauhalöylykauhalöylykauhalöylykauh Moi, onko s-posti ?
Moi, sama tilanne ... ottaa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158