http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/116376-hirvikoira-menehtyi-susien-hyokkaykseen-pohjois-savossa
Miksihän koira laskettiin metsään alueella, jossa http://riistahavainnot.fi/ -sivuston mukaan samaan aikaan on pantasusi???
Hämmästyttää
10
110
Vastaukset
- salakyösti
Uskoisin että aivan tahalleen on tapattanut koiransa että susi viha nousisi. Kun millään ei ole mitään rajaa niin tällaisia asioita tapahtuu
- Eeukko
Eikös se ollu susien suojelian koira? Ei osannu omiaan pelätä.
- Piipertäjätvittuun
Ei ollut tosiaankaan susien suojelian koira. Joka perkeleen kertako pitäs rueta kahtomaan onko omalla alueella susi kulkenu? Tai kesken hirvi haukun? Nii ja varmaan se koira sieltä viheltämällä takasi tulee nuin vain kun havaitsee suden lähellä!? Käyttäkää perkele päätänne vitun idiootit ennenku alatte tuommosta paskaa täällä laukomaan, olevinnaan aikuiset ihmiset. Myös sen verran paljo on pannattomia susia tällä alueella että harva täällä uskaltaa koiraa ajattaa ja se joka rohkenee niin käy näin.
- kummastuttaa
Minä ainakin olen seurannut pantasusien liikkeitä ja aika hyvin on ennakoitavissa, missä ne milloinkin liikkuvat. Kyllä ne pannattomat sudet liikkuvat pannallisen kanssa tuollakin reviirillä. Onhan havaintoja, ettei Mimmi-susikaan yksin liiku ja sen panta päivittyi 11.9.2016 klo 6 alueelle, jonne koira laskettiin. Silloin ei ole tarvinnut paljoa ennustajan lahjoja omata, kun on voinut olettaa, että koiralle saattaa käydä huonosti. Itse Sonkajärvellä kymmeniä vuosia metsästäneenä, olisin mennyt toiselle alueelle. Hienoa, että tuollainen julkinen pantasusien seuranta on järjestetty. Toivotaan sen asiallista käyttöä, että pysyisi jatkossakin julkisena. Susien kanssa on kuitenkin opittava elämään.
- pekka.e
Mitä ne eläimet ovat teille kädettömille paskapäille tehneet mitä menette koirien kanssa tappamaan. Puolustuskyvyttömiä eläimiä jahtaatte koirien kanssa ! Onneksi susi tappoi koiran ja toivottavasti joku päivä metsästäjän,ei tulisi suru puseroon ja maljan nostaisin ja hurraa huutoja pääsisi
- Menkäähoitoon
Turha täällä on asiasta sannoo mihinkään aiheeseen kun sairaat kirjottellee vähillä lääkkeillään. Hoitakaa itsenne kuntoon ja opetelkaa sitten tämä netin käyttö saatanan älykääpiöt. Kuuntele sinäki ihtees, hullu :'D
- pekka.e
Minä voin tulla taluttamaan sinne hoitoon sinua jos hoitoa tarvitset jos kerran sinusta ei ole kuin eläimiä tappamaan. Kokeile kerran minua,minä seison kyllä sanojeni takana. Kerro vaan aika ja paikka
- Menkäähoitoon
Kiitos kysymästä en tarvitse hoitoa! Nyt annan olla kun teille piipertäjille ei auta järkeä puhua, voi hellanlettas.
- EiOoTaasTotta
Joo, ihan varmasti ne koirat tarkotuksella sinne lasketaan Valtion Rakkien syötäväksi... Jos et halavatun tollo tajua että mehtäkoiran työ on se metästäminen eikä taajamassa remmissä käveleminen... joka saakelin takku-turkki ja niiten paapojat/suojelijat samaan suohautaan... EIkä täällä taajamassakaan enää turvassa nuilta otuksilta ole... tulevat jo liian liki takapihaa!
- metsäseppo
Minä olen aikoinaan tapattanut monet koirani että päästään kunnon jahtiin.koiria saa uusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809