Peppupeppu

Pyllypaavali

Pylly nyt vaan on mun juttu ,tykkään hieroa,nuolla ja suukotella naisen pyöreitä pakaroita ,levittää vakoa niin että pyllynsilmä ja pillu näkyy ja vähän raottuu ,kielellä lipaista salaa pyllynreikää ja leikitellä kielellä välilihassa ja pilluvaossa ,pyllyyn en halua naida vaan takaapäin kyllä muuten koska kiihotun kun näen pyllynreijän supistelevan työntöjen tahtiin haluan kyllä sormilla kosketella sitä ,ihanan tiukkaa samettista ryppyreikää.

13

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielarineiti24

      Tykkäisin ,erityisesti tuota: "kielellä lipaista salaa pyllynreikää" minun pyllynreikää saat kyllä ihan luvankanssa lipoa vaikka enemmänkin , tykkäisin kovasti.

      • Peppumies31

        Yhdyn samaan kuin aloittaja. Mistä päin olet? Nuolisin mielelläni kireää peppureikääsi ja työntäisin kieltäni sisälle ;-)


    • Kittatampereelta

      Miksi minulla ei ole tuommoista miestä ,joskus ehdotin miehelle kainosti että voisitko vähän pyllyä nuolaista ,vastaus oli ette : "hyi helevata ,minä en paskareikiä nuoleskele". No, eipä hän kyllä ole pimppiänikään koskaan nuollut .😩

      • Mä voin tulla nuoleen molemmat reijät :)


      • johan5231

        Outo mies.


    • Ottakaa naiset minuun yhteyttä, toteutan kaikki salaisimmatkin halunne ;)
      Luulisi jo nikkinikin sen teille kertovan.

    • Duraselli

      Voiko,,parempaa toivoakkaan,kun nainen pyytää nuolemaan,pimppiänsä,saaden siitä upean orgun,,yms ihanaa

    • Heh todellakin käy. Vaimoni varmasti tykkäisi

    • HimokasHanuri

      Ihanan kiihottavaa miten puhut pyllystä. Sait mut kiihottumaan ja nyt täällä pimppi märkänä haaveilen huulista, jotka suutelee mun pakaroita.. tuntea ihana lämmin kieli mun pyllyn reiällä.. Sormista jotka vaeltelee mun pillun ja pyllyn reijän ympärillä ja kuljettaa mun nektariinit liukastaen tien sisälle.. Sormi mun pyllyssä samalla, kun kieli hoitaa mun kiihkosta turvonnutta klitorista..

      • Kielipeppuun

        Naisen pyllyn nuoleminen ja suukotteleminen on vain niin kiihottavaa. Mikä olisikaan parempaa kuin, että nainen olisi "unohtanut" pyyhkiä vessassa käynnin jälkeen...


    • PyllyPaavali on ihan oikealla asialla. Ihanan kutkuttavaa luettavaa ;)

    • telewelli

      Se on namia se työtää kieli syvälle naisen peppuun ja sitten nuolla sitä lujaa!!!

    • Pyllypaavali

      Kaikki naisten pakarat on kauniita ja kiihottavia ,pienet,pyöreät ,litteät ,isot ,lihaksikkaat ,pehmeät ,lihaisat ,valkoihoiset ,mustaihoiset ,tatuoidut ,tatuoimattomat ,minä vaan rakastan pyllyjä olen niitä ns.peppumiehiä......voeh ,rupesipas taas tekemään mieli puuhastella paljaan pepun parissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3605
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3116
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2603
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1927
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1735
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1422
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe