EF vaihtariksi?

KiertäkääKaukaa

EF:n rahastus ja vastuuton toiminta ansaitsee useammankin keskusteluketjun varoituksena kaikille EF kielimatkaa tai vaihto-ohjelmaa suunnitteleville!
Mielestäni aihe on todella hyvä ottaa esille! Olen vain erittäin hämmästynyt, että sama peli näyttää jatkuvan edelleen. Itse olin vaihto-oppilaana EF:n kautta vuonna 89-90. Matkaan lähdimme Helsingistä laivalla Tukholmaan, josta lento New Yorkiin. Laivalla EF:n edustajat olivat ympäri päissään ja kadoksissa. New Yorkissa olin jumissa monta päivää sillä kukaan ei tiennyt minne minun oli tarkoitus mennä vaikka minulla oli isäntäperheen yhteystiedot. Aina vain yritettiin antaa lentolippuja toisiin osavaltioihin kuin oli tarkoitus mennä. Matkatavarat olivat tietysti kadoksissa. New yorkissa yövyin hotellissa, jossa useammassa huoneessa oli meitä "eksyneitä" vaihto-oppilaita. Jotkut olivat olleet siellä usen viikon jo. Kun vihdoin pääsin kaikkien mutkien kautta isäntäperheeni luo järkytyksekseni sain huomata heidän asuvan trailor parkissa parakissa. jaoin huoneeni perheen tyttären kanssa eikä huoneessa ollut edes lämmitystä. En antanut asian häiritä sen enempää vaan yritin olla avoimin mielin. Muutimme sitten kuukausien päästä ihan oikeaan taloon. ajan mittaan perheestä alkoi paljastua kaikenlaista. Lapsia kuritettiin kovalla kädellä. Perheen äiti esimerkiksi istui 11-vuotiaan poikansa päällä hakaten tätä kun pikkusisko itki vieressä ja huusi lopettamaan. Äiti huusi ettei aio lopettaa ennekuin poliisit saapuvat paikalle. Perheen koiraa heilutettiin hännästä ilmassa ympäri ja paiskattiin päin seiniä. Kerroin tästä aluevalvojalle, joka keskusteli ilman minua perheen vanhempien kanssa. Yhdessä he totesivat, että olen vain hemmoteltu suomalainen kakara, joka ei ymmärrä american lifestylea. Ruokaa en tietysti saanut ja rahani varastettiin tasaisin väliajoin. Huoneessani ei "uudessa" talossakaan ollut lämmitystä joten tilailin postimyynnistä peittoja talvella. perhe ei koskaan vienyt minua mihinkään.Perhe naureskeli minulle kuinka lihava olin (painoin tuolloin 45kg) ja kuinka ruma ja he miettivät miltä vanhemmistani mahtoi tuntua kun olivat saaneet näinkin ruman lapsen. Perheen isä välitti huumeita ja kun löysin hänen kätkönsä ja kerroin siitä taas aluevalvojalle minulle sanottiin, että olen suorittanut laittoman kotietsinnän ja minua vastaan voidaan nostaa syyte. Kylässä jossa asuin ei ollut julkista liikenneyhteyttä eikä ainoatakaan taksia, jotta olisin päässyt johonkin. Kavereiden vanhemmat veivät minua esim. vaateostoksille. Aluevalvojat kielsivät minua puhumasta mistään vaihto-oppilasperheeseen liittyvistä asioista. Koulussa opettajat näkivät ettei kaikki ole kunnossa mutten uskaltanut puhua. Viimein sain tarpeekseni ja lähdin perheestä pois siellä sinniteltyäni 7 kuukautta. menin kouluni opettajan luo, josta aluevalvojat tulivat minua hakemaan keskellä yötä. Yön jouduin istumaan pöydän ääressä kuunnellen heidän uhkauksiaan. Minulta otettiin pois passi,rahat ja luottokortti. En saanut soittaa kenellekään enkä olla muutenkaan yhteydessä mihinkään. aluevalvoja kertoi että vanhempani eivät halua minua takaisin. Kävin koulua, mutta muualle en päässyt. sain kavereita, jotka lähettivät puolestani kirjeitä vanhemmilleni ja kavereilleni. Kesti kuukauden ennekuin pääsin kotiin vaikka olisin jo heti halunnut tulla takaisin. Minua uhkailtiin vielä sillä, että saan maksaa itse matkani vaikka siis olin tästä lystistä jo ihan maksanut ruhtinaallisen summan. Tässä kirjoituksessa on nyt vain murto-osa siitä mitä kaikkea tapahtui esim. perheen isän alkoholismi, isoäidin itsemurha yms. Toivottavasti tähän asiaan puututaan jollakin lailla. Kysymys ei ole siitä, että kaikki pitäisi olla ruusuilla tanssimista vaan kyllä inhimilliset olosuhteet on oltava ja kyseessä kuitenkin 16-17vuotiaat lapset!

30

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommathoitoon2

      Nimenomaan, useimmiten on kyseessä alaikäiset ja näillä pahamaineisilla yrityksillä ei vaikuta olevan ammattitaitoa eikä halua eika myöksaan tietoisuutta siitä mikä vastuu heillä on asiakkaistaan. Tosi karmeat kokemukset sinulla. Sama peli jatkuu valitettavasti. Meidän nuorimmainen oli vaihdossa Exploriuksen kautta (Sverige) syksyllä 2015 ja hänen keskeytti vuotensa noin kolmen kuukauden jälkeen. Hän voi huonosti vieläkin, itsevarmuus on pohjalla jne.

    • TästäköMaksatte

      EF Education first vie kylmästi ja härskisti ihmisiltä rahat. Nuoria kohdellaan kielimatkoilla täysin tunteettomasti.
      Etsikää ja lukekaa ihmisten kokemuksia kansainvälisiltäkin sivustoilta!!!
      http://www.complaintboard.com/ef-tours-l1433.html

    • MistäMaksatte

      Useat EF:n kautta vaihdossa olleet nuoret kertovat päätyneensä asumaan trailer parkeihin. Yleisestihän on tiedossa, että nämä ovat heikosti toimeentulevien asuinkäytössä. Miksi he majoittaisivat vielä ylimääräisen nuoren ahtaisiin ja ankeisiin tiloihinsa ruokittavaksi??
      Onko näin, että myös EF lahjoo ja maksaa näille onnettomille, jotta saa edes jonkinlaisen hostperheen vaihtarille? Suurin osahan vaihto-ohjelman maksusta päätyy kuitenkin Bertil Hultin taskuun..
      Googlatkaapa "Trailer park"!! Vastaako tämä käsitystänne huolella valitusta isäntäperheestä?

      • HelvetissäKäynyt

        Kyllä maksaa sekä isäntäperheille, että niiden "löytäjille", kuten muillekin eliittiin päässeille työntekijöille = mitä törkeämmin kohtelet nuoria ja heidän biologisia perheitään, sitä korkeampaan asemaan ylennetään ja saavat "fantastisia matkustusmahdollisuuksia" =matkustaa hakemaan väärin perustein pois potkittuja vaihtareita.
        Olen johonkin ketjuun laittanut linkin Trygghetforutvekslingseleven-sivustolta löytämästäni aluevalvojille osoitetusta esitteestä, missä kerrotaan, kuinka pitkän matkan ansaitsevat, jos sijoittavat tietyn määrän vaihtareita...


      • Lwbdbcl
        HelvetissäKäynyt kirjoitti:

        Kyllä maksaa sekä isäntäperheille, että niiden "löytäjille", kuten muillekin eliittiin päässeille työntekijöille = mitä törkeämmin kohtelet nuoria ja heidän biologisia perheitään, sitä korkeampaan asemaan ylennetään ja saavat "fantastisia matkustusmahdollisuuksia" =matkustaa hakemaan väärin perustein pois potkittuja vaihtareita.
        Olen johonkin ketjuun laittanut linkin Trygghetforutvekslingseleven-sivustolta löytämästäni aluevalvojille osoitetusta esitteestä, missä kerrotaan, kuinka pitkän matkan ansaitsevat, jos sijoittavat tietyn määrän vaihtareita...

        https://trygghetforutvekslingseleven.com/category/utvekslingsorganisasjonene/poengsystemer-former-for-betaling/

        Tässähän tämä!


    • EFpelaaomaanpussiinsa

      Vilunkipeliä kaikki tyynni!
      Ihmiset eivät osaa kuvitella kuinka törkeästi heitä kusetetaan! EF pelaa samaa likaista peliä kuin muutkin ruotsalaiset vaihtarijärjestöt.

      EF esimerkiksi pakottaa ostaamaan vaihtareilleen ylihintaisen Erika vakuutuksen. Kerrotaanko missään, että EF:n omistaja Bertil Hult omistaa myös tämän vakuutusyhtiön ja mitä se tarkoittaa mahdollisessa korvauskiistassa? Eturistiriita on ilmeinen, joka kannattaa jokaisen huomioida!!!

      Aetna ja Efekta ovat myös EF:n käyttämiä vakuutuksia, joissa Hultin näpit ovat mukana pelissä!
      https://trygghetforutvekslingseleven.com/2014/06/24/erika-forsikring-erika-travel-insurance/

      • JärjestötOnVarkaita

        Nämä "kaikenkattavat" "vakuutukset" eivät korvaa esimerkiksi kännykän tai tietokoneen varkautta!
        Kysäskääpä huviksenne järjestöiltä, miksi eivät informoi tästä.
        Joudutte ottamaan oman matkavakuutuksen, jos haluatte kannettavat elektroniset laitteenne vakuutetuiksi.


    • NäinEFllä

      Olin vaihdossa muutama vuosi sitten Saksassa. Minulla oli yhteensä kolme eri perhettä. Ensimmäinen perhe heitti ulos huonon henkilökemiöiden takia 2kk jälkeen. Sillonen isäntäperhe vaan lähti lomanviettoon ja viikonlopun viettoihin ilman minua ja jättivät minut yksin kotiin. Joskus olivat päivän pois, kerran jopa kaksi viikkoa. Syötävää ruokakaapeissa ei ollut nimeksikään.

      Toisen isäntäperheen minä jouduin itse etsimään. Kuljin paikallisessa lukiossa kyselemässä, kuka voisi majoittaa minut vielä 10 kuukaudeksi. Luokkalaiseni tyttö sanoi että heille voi tulla. Aluevalvojani kävi haastattelemassa uutta isäntäperhettäni. Huoneestani hän ei sanonut mitään, vaikka se oli tehty rappukäytävän verkkokellariin. Talvella huoneessani oli 2 "lämmintä". Rikostaustaa perheeltä ei tarkistettu. Aluevalvojani silti hyväksyi perheen. Ehdin asua perheessä 5kk kunnes isäntäperheen isä käytti seksuaalisesti hyväksi minua. Kun ilmoitin asiasta aluevalvojalleni, pääsin hänen luokseen asumaan väliaikaisesti, kunnes minulle löydettäisiin uusi isäntäperhe.

      Aluevalvoja ei kuitenkaan löytänyt, ei edes etsinyt minulle uutta isäntäperhettä. Minulle ei myöskään osoitettu uutta aluevalvojaa, eikä mitään muutakaan tukiverkkoa vaikka olin juuri tullut hyväksikäytetyksi. Suomeen minua ei voitu palauttaa, koska rikosasia Saksassa oli nostettu edellistä isäntäperheen isää vastaan. EF:n mukaan he eivät ole velvollisia etsimään minulle minkäänlaista apua tai tukiverkkoa, koska kyseessä on viranomaisasia.

      Viimeisen 3kuukauden elinolot olivat karmivat. Vessassa lattioilla käytettyjä tampooneja, eritteitä...keittiössä koiran ja ihmisen ruoat sekaisin, koskaan ei tiennyt syökö likaisista vai puhtaista astioista ellei itse tiskannut. Olohuoneessa kuhisi lattioilla koirasta pudonneita, verta täyteen imenneitä punkkeja. Aluevalvoja/host äiti istui koneella pelaamassa rahasta ja ryyppäsi. Miehet vaihtui viikottain kolmannessa kodissa..

      Jos olisin tullut ajatelleeksi EF:n toimintaa, olisin avannut suuni jo aiemmin.

    • Kuluttaja-asiamiehelle

      Tanskassa on kuluttaja-asiamies puuttunut tähän EF:n harjoittamaan vilunkiin ja manipuloivaan mainontaan, jossa nuoria käytetään bloggareina ja heidän "kokemuksiaan" ladataan nettiin ja youtubelle. Kyseessä on mainonta, joka pitäisi tulla ilmi!!
      https://csfesdanmark.wordpress.com/2016/08/31/2016-jul-19-rejseselskab-sendte-ulovlige-reklamer-pa-youtube/
      Samalla konstillahan nuoriin pyrkivät vaikuttamaan myös STS ja Exploriuskin!!
      Olisiko aihetta Suomessakin tuoda esiin totuus näistä järjestöjen tilaamista blogeista??

    • EFmustallalistalla

      EF vaihtariksi....? Varaudu parakkimajoitukseen ja riitoihin järjestön kanssa! EF on järjestö, joka on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla ja riitelee myös käräjillä aika ajoin, kuten muutkin ruotsalaisjärjestöt.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000221293.html

    • MainontaPoisKouluista

      EF:n pari ex vaihtaria on jo jonkin aikaa ajellut ympäri Suomea markkinoimassa EF.n vaihto-ohjelmia kouluissa. Onko tämä hyväksyttävää? Miten koulut suhtautuvat tällaiseen mainostamiseen kouluajalla? Mielestäni koulujen ei pitäisi osallistua missään muodossa yhteistyöhön, edes sallimalla markkinointiakaan tiloissaan kouluajalla, tällaisten tunnetusti huonomaisten yritysten kohdalla!
      EF kuuluu yhtälailla näihin pahamaineisiin ja nuoria huonosti kohteleviin ruotsalaisyrityksiin.

    • KannattaaVaroa

      Täysin samaa ala-arvoista toimintaa harjoittaa tämäkin ruotsalaislafka!!! Verrattavissa täysin STS:ään ja Exploriukseen!!

      Samat on lupaukset, toimintavat ja uhkaukset:
      https://trygghetforutvekslingseleven.com/2013/06/14/20092010-usa-ef-hostage-in-america-2/

      Riitoja törkästi hoidetuista kielimatkoista on käsitelty valtavat määrät myös Ruotsin kuluttajariitalautakunnassa.

      Ottakaa selvää ja olkaa varovaisia tämänkin yrityksen kanssa!!!

    • EFmukaankeimeihin

      No EF, joko Volvo on kaartanut pihaan ja parivaljakko palannut ympäri Suomea tehdyltä manipulaatioreissultansa? Koulujen pitäisi ehdottomasti kieltää tällainen toiminta!

      EF puuhastelee hieman STS:n ja Exploriuksen varjossa. Samaa pskaa on kuitenkin laatu, mikä näkyy valituksissa ja kotiin kesken vaihdon palanneiden nuorten määrässä.
      Suomessa yritys kieltäytyy jyrkästi kaikesta näkyvästä kommentoinnista (piilostahan on hyvä huudella!) On myös tiedossa, että järjestö on yrittänyt jollain lailla kiillottaa ryvettynyttä mainettaan Suomessa. Keskeyttivät välillä jopa kokonaan surkeasti hoidettujen vaihto-ohjelmien järjestämisenkin. Pienimuotoista yritystä on ollut olevinaan myös sovitella asiakasriitoja toisin kuin STS:llä ja Exploriuksella, joiden uhmakkaat maajohtajat yksinkertaisuudessaan päästävät jatkuvasti julkisuuteen, kuluttajariitalautakuntaan ja oikeuteen huonosti hoitamiansa kielimatkoja.

      Nyt on kuitenkin EF jälleen nostanut itsensä otsikoihin Tanskassa.... Seuraamme mielenkiinnolla, onko vaihtareilla kohta enää mitään lakia suojanaan.

      • huudelmat

        "Suomessa yritys kieltäytyy jyrkästi kaikesta näkyvästä kommentoinnista (piilostahan on hyvä huudella!)"

        Piilostahan sinäkin huutelet nimimerkin suojasta. Hyvä huudella minunkin mielestäni, heh!


      • YmmärrätköYhtään
        huudelmat kirjoitti:

        "Suomessa yritys kieltäytyy jyrkästi kaikesta näkyvästä kommentoinnista (piilostahan on hyvä huudella!)"

        Piilostahan sinäkin huutelet nimimerkin suojasta. Hyvä huudella minunkin mielestäni, heh!

        En ole aloittaja, mutta tähän haluaisin kommentoida, että yritys on hieman eri asia kuin yksityishenkilö.
        Yrityksen tulisi kantaa vastuu toiminnastaan ihan julkisesti kun taas ef:n kaltoinkohdellut alaikäiset ja heidän vanhempansa ovat oikeutettuja tuomaan julki kokemuksensa ihan anonyymisti.


    • Eiiiiief

      Ei kai EF:n kautta enää pääse vaihtariksi? Eikö ne keskity vaan kielimatkoihin.

      • Annulila

        Ma luulen, että ef:n toimintakielto, minkä tässä taannoin sai, koskien vaihto-oppilasjärjestelyjä, oli vain märäaikainen.
        Eli varmaankin hommat jatkuu ihan samojen tyyppien toimesta yhtä laaduttomana kuin ennenkin.
        Toimintakiellon aikana varmasti moni ef:n aluevalvoja ja isäntäperje hostasi muiden järjestöjen kautta tai siirtyi muihin järjestöihin tai aloitti oman bisneksen uudella nimellä.
        Ainoa mikä tuntuu olevan pysyvää ja taattua tässä bisneksessä on sen törkeys.


    • JärjestötKyniiRahaa

      Järjestöt rahastavat kaikesta mahdollisesta ja ovat ottaneet tavakseen kyniä vaihtarin vanhemmilta vielä ennen lähtöä lätkäistävällä lisälaskulla huiman lisäsumman:

      https://www.google.fi/amp/s/csfessuomi.wordpress.com/2015/06/16/ef-education-exchange-students-traveling-to-the-us-exchange-rates/amp/?client=safari

      OPH:n suosituksissa määritellään tarkasti, missä tilanteessa järjestö voi esittää tötä korotettua hintaa ja lisälaskua!
      SELVITTÄKÄÄ tarkoin perusteet, ennen kuin suostutte maksamaan mitään ylimääräistä!!!

    • JärjestötTodellaKynii

      Mikä toimintakielto?

    • TässäTotuus

      HAAVEILETKO VAIHTOVUODESTA?
      Vaihtarin EF kokemus tästä: https://csfesdatabase.wordpress.com/2013/10/05/20062007-usa-ef-marie-bygdaas-7-homes3-states3-schools/
      Tätä on vaihto-oppilastoiminta järjestöllä kuin järjestöllä!

      • TäysinMoraalitonta

        Hyvin kuvaavasti kerrottu ja erittäin tyypillinen huono vaihtokokemus! Tämän kirjoittaja on varsinainen selviytyjä. Suurin osa olisi varmasti lähtenyt kotiin kesken vaihdon. Tämä kokemus on yksi niitä, joka kannattaa säilyttää ja esittää kouluissa sekä vaihtoon lähtöä suunnitteleville.

        Kirjoituksesta käy hyvin ilmi järjestön totaalinen kyvyttömyys järjestää vaihto-ohjelmaa, valehtelut, täysin epäkelvot isäntäperheet jne. 86-vuotias sairas saksalainen hostäiti, joka oli pakotettu ottamaan vaihtari luvaten max. kolmeksi viikoksi... HALOO EF!!!!!! Missä moraali??

        Haluaisin kysyä "Kärsitkö vaihto-oppilaana" ketjussa "Toisaaltaehkä" nimimerkillä kirjoittaneelta, kykenetkö näkemään järjestön toiminnan tässäkin tapauksessa moitteettomana? Toimiko nuori yksinomaan epäluotettavasti ja kiittämättömästi?

        Ainoa, mikä hieman hämmästytti, oli järjestön epätoivoinen yritys löytää jonkunlainen isäntäperhe. Mikäli kyseessä olisi ollut STS tai Explorius, olisi vaihtarille tekaistu varoitukset ja erottamispäätös jo melko varhain. Toisaalta kokemus on kymmenen vuoden takaa ja homma käynyt entistä härskimmäksi, myös EF:llä.


    • RiidatJatkuu

      Ala-arvoinen EF-toiminta sen kun jatkuu... Kuluttajariitalautakuntaan päätynyt myös kesäisiä kielikurssimatkoja.
      Syksyllä -17 riitautettu mm. Maltalle suuntautunut kielikurssimatka.
      Seuraamme vireillä olevaa juttua ja infoa siitäkin tapaujsesta myöhemmin....

      • Jokotyrkättiinkoneeseen

        Niin kuuluu jatkuvan juu. Neljän (törkeän, köyhän, henkistä pahoinpitelyä harrastavan) ” isäntäperheen” jälkeen kotiin yritetään tälläkin hetkellä potkaista vaihtaria.


    • Hoihoi2

      Miten ihmeessä löytävät tuollaiset perheet , vai noudattavatko perheet vain ohjeita? Joka tapauksessa on järjestö vastuussa myös miten perheet käyttäytyvät.

      • KäräjilläVastuuseen

        Järjestöt eivät vastaa yhtään mistään ennen kuin pakon edessä, mikä tarkoittaa käytännössä oikeuden tuomiota!!


    • EFlleTiedoksi

      EF:lle tiedoksi, että tämä jatkuva törkytoimintanne tiedostetaan laajalti! Pois vaihdosta potkimanne eurooppalaiset nuoret ovat keskenään yhteydessä vanhempineen! Some aikana he löytävät helposti toisensa. Meillä Suomessa on hyvin tiedossa esimerkiksi italialaisnuoriin kohdistamanne törkeydet!!!😡
      Vielä tulee päivä, että kaikki julkaistaan! Kerrotaan esimerkiksi kuvien kera näiden nuorten kierrättämisestä neljässä viidessä kauhuperheessä ennen pois potkaisemista... Sehän vaikuttaa olevan EF:n normitoimintaa!😡

      • Somesome

        Somen hyvät puolet.


    • Rotary

      Rotarya voin suositella, mutta ei olekaan kaupallinen järjestö ja lähtijät valitaan tarkkaan. Olin itsekin Rotary -vaihdossa 90-luvulla ja mitään moitittavaa en löydä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe