Meillä olisi mieheni kanssa tarkoitus mennä naimisiin maistraatissa.Haluaisimme tehdä tämän salassa ja ilmoittaa sitten jälkeen päin.Koska emme haluaisi mitään juhlia järjestää,lähinnä siksi ettemme ole sen tyyppisiä ihmisiä kukaan mun perheen jäsenistä ei välitä juhlista.Itse en tykkää olla keskipisteenä.Miehellä ei oo muuta sukua kuin isänsä joten sieltä puolelta ei muita olisi kuin jokunen kaveri.Lisäksi 2 siskoani on ilmiriidoissa joten ei paljon huvita heitä samaan tilaan kutsua..
Ajattelimme kuitenkin jos pyytäisimme kaveri pariskunnan todistamaan ja sit käytäisiin vaikka syömässä vihkisen jälkeen.
Hääpukua en laita.Valkoisen mekon kyllä,kaikille kuitenkin jotain juhlavaa koska aiomme mennä valokuvaukseen niin saadaan samalla muisto vihkimisestä ja perhekuva.
Olen nyt kuitenkin miettinyt että pitäisikö kuitenkin esim kahvit keittää kotona vaikka seuraavana päivänä ja tarjoilla lähimmäisille.Miten te ootte tehneet joilla ei ole juhlia olleet ja menneet salaa naimisiin? Kertokaa kiitos mikä olisi kiva tapa? Kiitos
Maistraatti
2
162
Vastaukset
- askalfd
Ei nyt suorastaan salaa menty, mutta eipä kovin monelle etukäteen kerrottukaan. Sukulaisten ja ystävien kanssa kilisteltiin kahvikuppia tai kuoharilasia sitten myöhemmin, kun satuttiin sopivasti muutenkin tapaamaan. Kahden kesken juhlituista häistämme sukeutuikin itse asiassa sarja kivoja pikku tapaamisia, joissa pääpaino oli kuitenkin muussa kuin meidän avioliitossa. Sopi hyvin meille.
- oiryuq
En itse, mutta lähipiiristä pari kokemusta. Yksi pari kävi maistraatissa, todistajat sieltä. Ei mitään juhlia tai kahvituksia, koska tarkoitus käydä "salassa".
Yksi pari kävi sihillä, mutta kutsui lähiomaiset ja kaverit illanistujasiin mökilleen.
Yksi vanhempi pari kävi vihillä ja julkisti sen toisen puoliskon syntymäpäiväjuhlissa, millä nimikkeellä oli ystäviä kutsuttu. emme siis tienneet menevämme myös häihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862