mistä saan tätä ainetta

akk

Olen vuosikausia kärsinyt poskiontelovaivoista. On leikattu ja kokeiltu kaikenlaisia lääkkeitä. Mikään ei toistaiseksi ole auttanut. Olen käynyt myös homeopaatin vastaanotolla ja kokeillut hänen määräämiä valmisteita mutta apua niistä en ole saanut. Olen kuullut sellaisesta homeopaattisesta aineesta jonka nimi on ferrum fosfaricum comp. Haluaisin vielä kokeilla tätä mutta kuulemani mukaan tämä comp. on reseptilääke. Pitääkö paikkansa? Mistä löytäisin tätä ainetta? Ferrum fosfaricum löytyy kyllä Googlen haulla mutta ei tätä comp:ia.

20

6845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omppu

      Satuin lukamaan vain viestisi, ja ajattelin näin ohimennen vastata. Opiskelen itse homeopatiaa ja valmistun tuossa tuokiossa. Kokoeilepa lachesis D 200 5 helmeä 1-2 krt ja kalium bichromicum d12 3 helmeä 3 krt päivässä 5 päivää. Toivottavasti saat apua hetkeksi ja vaihda homeopaattia, joskus toinen homeopaatti oivaltaa paremmin ongelman.

      • Tellurium

        Ilmeisesti et opiskele ainakaan klassista homeopatiaa, vaan määräät lääkkeitä lähinnä koululääketieteen malliin. Homeopatiahan perustuu siihen, että samanlainen parantaa samanlaisen eli homeopaattista lääkettä valitessa täytyisi aina ottaa huomioon POTILAAN OMAT OIREET, joita ei tässä ole edes käytettävissä! On olemassa tietysti myös modernimpaa homeopatiaa (jota ehkä olet opiskellut?), joka saattaa määrätä lääkkeitä tiettyihin yleisiin oireisiin. Sellainen hoito on omasta mielestäni usein pinnallisempaa, oireita ehkä poistavaa, muttei aina itse ongelman ydintä.

        Lachesis d 200 on voimakas potenssi (joka voi myös aiheuttaa potilaalle pahenemisoireita)ja myös syvälle ja pitkään vaikuttava lääke, jota itse en missään nimessä uskaltaisi potilasta tuntematta ja minkäälaisia yksilöllisiä oireita tuntematta tällä palstalla kenellekään suosittella. Varsinkaan otettavaksi 5 päivän ajan. Ja usein yksi oikein valittu lääke auttaa - se on myös yksi homeopatian perusperiaatteita. Joskus hoidon jatkuessa voidaan vaihtaa lääke toiseen tilanteen muuttuessa, mutta aika harvoin ainakaan klasssissa homeopatiassa annettaan ja tarvitsee antaa kerralla useita eri lääkeaineita.

        Kritiikilläni en halua loukata, mutta en voinut olla asiaa kommentoimatta, sillä moni homeopatiasta kiinnostunut ja kokeilunhaluinen saattaa nappailla täällä suositeltuja homeopaattisia valmisteita tietämättä, miten niitä kuuluisi oikeasti käyttää.

        Mikäli on itse kiinnostunut hoitamaan akuutteja vaivoja homeopatialla, suosittelen ehdottomasti hoidon perusperiaatteisiin tutustumista alan oppaiden avulla. Myös netistä löytyy asiasta paljon tietoa ja aika-ajoin järjestetään erilaisia homeopatian itsehoitokursseja, joissa saa varmaan hyvää perustietoa näin ensialkuun.


      • sairastellut

        Tämä lachesis taitaa olla Etelä-amerikkalaisen erittäin myrkyllisen Surukuku käärmeen myrkkyä. Tämän ainakin luulisi olevan tehokasta ainetta.
        Voisin itsekin kokeilla noita samoja pillereitä vastaaviin vaivoihin kuin alkuperäinen kirjoittaja.


      • Homeopaatti vm. -90

        Herra jestas omppu! Miten voit neuvoa ottamaan Lachesis D200. Kyseistä valmistetta tuossa vahvuudessa ei käytetä KOSKAAN- IKINÄ- MILLOINKAAN- KENELLEKÄÄN johonkin vaivaiseen sinuiittiin! Itse antaisin vakavaan aivohalvaukseen (veritulppaan) korkeinkaan senkin vielä laimentaisin...Voi taivas - vaihda koulua!

        Jos sulla on alkeellistakaan tietoa homeopatiasta, pitäisi tietossasi olla mm. seikka ettei koskaan "kuumaa ja kylmää" -valmistetta vuorotellen, yhtäaikaa eikä peräkkäin. Se on aina vain toinen.

        Toivo nyt ettei akk ole palevainen nainen - eikä hän ole noudattanut JÄRKYTTÄVÄN VÄÄRÄÄ ohjettasi.


    • omppu

      Unohdin vastata varsinaiseen kysymykseen. Maailmalla liikkuu kaikenlaisia homeopaattisia yhdistelmävalmisteita.Itse en ole kuullut moisesta.Ferrum Phosphoricumin sanotaan estävän märkivää prosesssia....hmm.Hakaniemen apteekista voisit kysyä tuosta valmisteesta..comp?

    • Kokeile

      Hei !
      Samoista vaivoista olen kärsinyt minäkin ja olen yhden leikkauksen läpikäynyt.

      Minulla on hyviä kokemuksia ollut aineesta :
      Luffa Sanaplex 7, D6.
      Sain sitä aikanani homeopaatilta.

      Toinen aine : Silicea Accord, joka on piivalmiste.
      Kokeile !

    • valmiste

      Parhaan avun vaivaasi saat, kun käännyt klassisen homeopaatin puoleen, joka kartoittaa sinulle ns. yksilöllisen rakennelääkkeen. Ei siis mitään yksittäisiä valmisteita hetkellistä apua tuomaan. Sehän on sama, kuin lääkäri määräisi Buranaa päänsärkyyn eli kokonaisuutta ei oteta huomioon.

      Oma rakennelääke käynnistää puolustusmekanismisi ja saat samalla avun moneen muuhunkin asiaan. Energiataso kohoaa merkittävästi, unenlaatu ja naisilla esim. hormonitoiminta tasapainottuvat selvästi.

    • -vvvv-

      "ferrum fosfaricum" onkos tuo ole suomeksi rautafosfaatti, tuskin mikään reseptilääke. Homeopaattiset valmisteet eivät ole Suomessa reseptillä.

      Oletko kokeillut nenähuuhtelua suolavedellä. Omat poskiontelovaivani paranivat aikoinaan huuhtelulla.

    • akk-

      Kiitoksia vastauksista, itselläni on ollut nettiyhteys poikki jonkun aikaa kun olemme vaihtaneet operaattoria. Nenänhuutelukannu on tietenkin kokeiltu ja käytössäkin, auttaa väliaikisesti. Kokeilen noita homeopaattisia aineita mitä sinä homeopaatiksi opiskeleva neuvoit, kiitos.

      • Valmis homeopaatti

        Luen ensin viestini sulle, nikkarilla "Homeopaatti vm. -90)


    • HT Sanaplex

      Sanaplex-xxx tuote info saadaan
      Sanator Pharma
      Eneborg 1191
      SE-28791 Stromsnasbruk SWEDEN
      Att:
      Homeopatolog H. Tapio
      TeleFax: 46 433 64 114

    • HT Ferr,phos.

      Ferrumphoshoricum com. liite "comp." tarkoittaa että Ferr,phos. on kantoaineena koko tuotteeseen, ja määrää homeopaattisen "lääke-oire kuvan", ( comp.) ilmaisee että Ferr.phos. siis mukana koostumuksessa on myös muitakin homeopaattisia substansseja, jotka itsesstään on homeopaattiseseti "hamoonisia" Ferr, phos. kanssa.
      Terveisin; Homeopatolog H.Tapio Enenborg 1191. SE 28791 Stromsnasbruk SWEDEN. TelFax 46433 64114
      ps./suomenkieleni ei enään niin hyvä, 43v.poissa oloni aiheesta/ DS.

    • 06598736983769+376

      "Mistä löytäisin tätä ainetta?"

      Kaikkia homeopaattisia tuotteita saa ihan kotiin asti. Lasket hanasta vettä ja ripottelet hieman sokeria sekaan, niin voila! homeopaattinen valmiste on valmis nautittavaksi. Tulee myös paljon edullisemmaksi kuin käydä maksamassa itsensä kipeäksi puoskareilla.

      • paatti.

        Löytyihän se viimeinkin!


    • ölkjhgfcd

      sitä saa ihan luontaiskapusta ainakin 90 vuonna kun annoin sitä lapselle kun oli kipeä, seuraavan päivänä oli jo terve,

    • tukkoinen nenä

      tämä menee vähän aiheestasi, mutta olen huomannut että minulla auttaa tukkoiseen nenään hyvin yksinkertainen asia:

      tärkkelyksen välttäminen.

      toisin sanoen, jos syön runsaasti tärkkelystä sisältää tavaraa nenähengitystiet tukkeentuvat. jos taas olen ilman leipää ja muita viljatuotteita ja perunaa voin hengittää paljon paremmin, ja muutenkin on olo parempi.

    • Varma tieto

      Itselläni jatkuva limaneritys poskionteloista loppui, kun lakkasin käyttämästä maitoa, valkoista viljaa ja sokeria. Hapatetut maitotuotteet sopivat.

      Skeptikoille: oopperalaulajat eivät yleensä käytä maitotuotteia, koska ne muodostavat limaa :)

      • Poskiontelotulehdus oire

    • Poskiontelo sairas

      Hei poskiontelo sairas, minulla oli myös sama pulma mutta sain tuttavalta tiedon että kun viestittää postilaatikko : [email protected] niin sain apua ja ms.

      • hot mail

        Sun ei taida bisnekset kovin hyvin pyöriä, kun pitää tällaista markkinointia harrastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe