Olen vuosikausia kärsinyt poskiontelovaivoista. On leikattu ja kokeiltu kaikenlaisia lääkkeitä. Mikään ei toistaiseksi ole auttanut. Olen käynyt myös homeopaatin vastaanotolla ja kokeillut hänen määräämiä valmisteita mutta apua niistä en ole saanut. Olen kuullut sellaisesta homeopaattisesta aineesta jonka nimi on ferrum fosfaricum comp. Haluaisin vielä kokeilla tätä mutta kuulemani mukaan tämä comp. on reseptilääke. Pitääkö paikkansa? Mistä löytäisin tätä ainetta? Ferrum fosfaricum löytyy kyllä Googlen haulla mutta ei tätä comp:ia.
mistä saan tätä ainetta
20
7012
Vastaukset
- omppu
Satuin lukamaan vain viestisi, ja ajattelin näin ohimennen vastata. Opiskelen itse homeopatiaa ja valmistun tuossa tuokiossa. Kokoeilepa lachesis D 200 5 helmeä 1-2 krt ja kalium bichromicum d12 3 helmeä 3 krt päivässä 5 päivää. Toivottavasti saat apua hetkeksi ja vaihda homeopaattia, joskus toinen homeopaatti oivaltaa paremmin ongelman.
- Tellurium
Ilmeisesti et opiskele ainakaan klassista homeopatiaa, vaan määräät lääkkeitä lähinnä koululääketieteen malliin. Homeopatiahan perustuu siihen, että samanlainen parantaa samanlaisen eli homeopaattista lääkettä valitessa täytyisi aina ottaa huomioon POTILAAN OMAT OIREET, joita ei tässä ole edes käytettävissä! On olemassa tietysti myös modernimpaa homeopatiaa (jota ehkä olet opiskellut?), joka saattaa määrätä lääkkeitä tiettyihin yleisiin oireisiin. Sellainen hoito on omasta mielestäni usein pinnallisempaa, oireita ehkä poistavaa, muttei aina itse ongelman ydintä.
Lachesis d 200 on voimakas potenssi (joka voi myös aiheuttaa potilaalle pahenemisoireita)ja myös syvälle ja pitkään vaikuttava lääke, jota itse en missään nimessä uskaltaisi potilasta tuntematta ja minkäälaisia yksilöllisiä oireita tuntematta tällä palstalla kenellekään suosittella. Varsinkaan otettavaksi 5 päivän ajan. Ja usein yksi oikein valittu lääke auttaa - se on myös yksi homeopatian perusperiaatteita. Joskus hoidon jatkuessa voidaan vaihtaa lääke toiseen tilanteen muuttuessa, mutta aika harvoin ainakaan klasssissa homeopatiassa annettaan ja tarvitsee antaa kerralla useita eri lääkeaineita.
Kritiikilläni en halua loukata, mutta en voinut olla asiaa kommentoimatta, sillä moni homeopatiasta kiinnostunut ja kokeilunhaluinen saattaa nappailla täällä suositeltuja homeopaattisia valmisteita tietämättä, miten niitä kuuluisi oikeasti käyttää.
Mikäli on itse kiinnostunut hoitamaan akuutteja vaivoja homeopatialla, suosittelen ehdottomasti hoidon perusperiaatteisiin tutustumista alan oppaiden avulla. Myös netistä löytyy asiasta paljon tietoa ja aika-ajoin järjestetään erilaisia homeopatian itsehoitokursseja, joissa saa varmaan hyvää perustietoa näin ensialkuun. - sairastellut
Tämä lachesis taitaa olla Etelä-amerikkalaisen erittäin myrkyllisen Surukuku käärmeen myrkkyä. Tämän ainakin luulisi olevan tehokasta ainetta.
Voisin itsekin kokeilla noita samoja pillereitä vastaaviin vaivoihin kuin alkuperäinen kirjoittaja. - Homeopaatti vm. -90
Herra jestas omppu! Miten voit neuvoa ottamaan Lachesis D200. Kyseistä valmistetta tuossa vahvuudessa ei käytetä KOSKAAN- IKINÄ- MILLOINKAAN- KENELLEKÄÄN johonkin vaivaiseen sinuiittiin! Itse antaisin vakavaan aivohalvaukseen (veritulppaan) korkeinkaan senkin vielä laimentaisin...Voi taivas - vaihda koulua!
Jos sulla on alkeellistakaan tietoa homeopatiasta, pitäisi tietossasi olla mm. seikka ettei koskaan "kuumaa ja kylmää" -valmistetta vuorotellen, yhtäaikaa eikä peräkkäin. Se on aina vain toinen.
Toivo nyt ettei akk ole palevainen nainen - eikä hän ole noudattanut JÄRKYTTÄVÄN VÄÄRÄÄ ohjettasi.
- omppu
Unohdin vastata varsinaiseen kysymykseen. Maailmalla liikkuu kaikenlaisia homeopaattisia yhdistelmävalmisteita.Itse en ole kuullut moisesta.Ferrum Phosphoricumin sanotaan estävän märkivää prosesssia....hmm.Hakaniemen apteekista voisit kysyä tuosta valmisteesta..comp?
- Kokeile
Hei !
Samoista vaivoista olen kärsinyt minäkin ja olen yhden leikkauksen läpikäynyt.
Minulla on hyviä kokemuksia ollut aineesta :
Luffa Sanaplex 7, D6.
Sain sitä aikanani homeopaatilta.
Toinen aine : Silicea Accord, joka on piivalmiste.
Kokeile ! - valmiste
Parhaan avun vaivaasi saat, kun käännyt klassisen homeopaatin puoleen, joka kartoittaa sinulle ns. yksilöllisen rakennelääkkeen. Ei siis mitään yksittäisiä valmisteita hetkellistä apua tuomaan. Sehän on sama, kuin lääkäri määräisi Buranaa päänsärkyyn eli kokonaisuutta ei oteta huomioon.
Oma rakennelääke käynnistää puolustusmekanismisi ja saat samalla avun moneen muuhunkin asiaan. Energiataso kohoaa merkittävästi, unenlaatu ja naisilla esim. hormonitoiminta tasapainottuvat selvästi. - -vvvv-
"ferrum fosfaricum" onkos tuo ole suomeksi rautafosfaatti, tuskin mikään reseptilääke. Homeopaattiset valmisteet eivät ole Suomessa reseptillä.
Oletko kokeillut nenähuuhtelua suolavedellä. Omat poskiontelovaivani paranivat aikoinaan huuhtelulla. - akk-
Kiitoksia vastauksista, itselläni on ollut nettiyhteys poikki jonkun aikaa kun olemme vaihtaneet operaattoria. Nenänhuutelukannu on tietenkin kokeiltu ja käytössäkin, auttaa väliaikisesti. Kokeilen noita homeopaattisia aineita mitä sinä homeopaatiksi opiskeleva neuvoit, kiitos.
- Valmis homeopaatti
Luen ensin viestini sulle, nikkarilla "Homeopaatti vm. -90)
- HT Sanaplex
Sanaplex-xxx tuote info saadaan
Sanator Pharma
Eneborg 1191
SE-28791 Stromsnasbruk SWEDEN
Att:
Homeopatolog H. Tapio
TeleFax: 46 433 64 114 - HT Ferr,phos.
Ferrumphoshoricum com. liite "comp." tarkoittaa että Ferr,phos. on kantoaineena koko tuotteeseen, ja määrää homeopaattisen "lääke-oire kuvan", ( comp.) ilmaisee että Ferr.phos. siis mukana koostumuksessa on myös muitakin homeopaattisia substansseja, jotka itsesstään on homeopaattiseseti "hamoonisia" Ferr, phos. kanssa.
Terveisin; Homeopatolog H.Tapio Enenborg 1191. SE 28791 Stromsnasbruk SWEDEN. TelFax 46433 64114
ps./suomenkieleni ei enään niin hyvä, 43v.poissa oloni aiheesta/ DS. - 06598736983769+376
"Mistä löytäisin tätä ainetta?"
Kaikkia homeopaattisia tuotteita saa ihan kotiin asti. Lasket hanasta vettä ja ripottelet hieman sokeria sekaan, niin voila! homeopaattinen valmiste on valmis nautittavaksi. Tulee myös paljon edullisemmaksi kuin käydä maksamassa itsensä kipeäksi puoskareilla.- paatti.
Löytyihän se viimeinkin!
- ölkjhgfcd
sitä saa ihan luontaiskapusta ainakin 90 vuonna kun annoin sitä lapselle kun oli kipeä, seuraavan päivänä oli jo terve,
- tukkoinen nenä
tämä menee vähän aiheestasi, mutta olen huomannut että minulla auttaa tukkoiseen nenään hyvin yksinkertainen asia:
tärkkelyksen välttäminen.
toisin sanoen, jos syön runsaasti tärkkelystä sisältää tavaraa nenähengitystiet tukkeentuvat. jos taas olen ilman leipää ja muita viljatuotteita ja perunaa voin hengittää paljon paremmin, ja muutenkin on olo parempi. - Varma tieto
Itselläni jatkuva limaneritys poskionteloista loppui, kun lakkasin käyttämästä maitoa, valkoista viljaa ja sokeria. Hapatetut maitotuotteet sopivat.
Skeptikoille: oopperalaulajat eivät yleensä käytä maitotuotteia, koska ne muodostavat limaa :) - Poskiontelo sairas
Hei poskiontelo sairas, minulla oli myös sama pulma mutta sain tuttavalta tiedon että kun viestittää postilaatikko : [email protected] niin sain apua ja ms.
- hot mail
Sun ei taida bisnekset kovin hyvin pyöriä, kun pitää tällaista markkinointia harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569