Mun 17 vuotias frendi sai esikoispoikansa viimeviikolla. Mä en oo hirveesti lapsista tykänny ja jos oisin ollu mun kaverin tilanteessa oisin tehny abortin. Mut nyt kun kävin kattoo mun kaverin vauvaa mulle tuli vauvakuume ja haluisin itekin kovasti lapsen. Miten mieli voi tälleen muuttuu? Pelkään et en koskaan uskalla hankkii omia lapsia ku pelkään kipua ja miten mun kaikki tutut reagois ku oon sanonu et en haluu ikinä lapsia ku en tykkää niistä.
Vastaukset 2
- Vähänpetrattavaa
Jos meillä Suomessa olisi teiniäitejä nykyistä vähemmän, Suomi olisi maailman paras maa tytöille. Nyt Ruotsi vei meistä taas voiton tässäkin asiassa.
- Neurologisethäiriöt
Totta että teinivanhemmuus on mittari, kun kartoitetaan miten hyvä maa on tai pitäisikö sanoa maan asukkaat ovat. Teiniäitiys on olennaista kehitysmaissa, jossa kulttuuri on naisia sortava.
Kehittyneissä maissakin, jos tyttö ei ole henkisesti ikätasoisesti kehittynyt (eli ei vielä ymmärrä ottaa vastuuta itsestään), mutta on fyysisesti kehittynyt paremmin kuin henkisesti, hän jossain tapauksissa voi päätyä liian nuoreksi äidiksi hyvistä kasvulähtökodista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561