Aurinkomatkoista vain HYVÄÄ sanottavaa...

99999999999

Kuka mitenkin haluaa lomansa suunnittelun toteuttaa, me olemme noin kaksikymmentä kertaa tehneet AM n avulla monenlaisia itsellemme räätälöityjä
matkoja , helpolla pääsee , ei tarvitse kytätä lentoja , ei halpis hotelli tarjouksia,
kaikki toimii ja loppupeleissä ei tule edes kalliiksi. Aika on rahaa.
Moneen hotellin matkanjärjestäjät saavat hyviä alennuksia , parhaat huoneet päältä ,
toisin kun täällä joskus joku omatoimi onneton väittää,
Jos ei tiedä todellista asiantilaa , ei pitäisi vängätä, puhun nyt kunnon hotellista
en mistään " majataloista " ...

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäysinEriMieltä

      Matkatoimistojen huoneet ovat yleensä hotellien huonoimmat. Siitä oli Iltalehdessä kirjoitus muutama vuosi sitten.
      Minkä matkatoimiston kautta saat alle 1800€ Finnairin suoralla lennolla 3 tähden hotellin kuukaudeksi?

      • 369852361478888

        Olen minäkin "täysin eri mieltä " noista hotellihuoneiden tasosta. Uskokoon kuka haluaa ILTALEHDEN jutut .. joo, joo... Thaimaassa tunnen hyvin erään
        hotelliketjun room managerin hommia hoitelevan henkilön , joka ainakin on kertonut Sun Tours ( Am ) asiakkaat saavat aina ENSIN ja parhaat huoneet.
        Loput myydään ( rupusakille ) totuus vaan on tämä. Ei halvalla hyvää.
        Rahalla saa - ja hevosella pääsee..


      • santtu-1975

        Mihinkään iltalehden kommenttiin en ota mitään kantaa (kun en ole edes juttua lukenut), mutta (omatoimisesti) huonetta varatessa hotellin eri huonetyypit (koko, näkymä yms.) on valittavissa varauksen yhteydessä ja aina olen saanut sitä mitä olen "tilannut" (kolmasti on varaamani huonetyppi ollut "ylibuukattu", kahdesti olen saanut tilalle kalliimman tyypin huoneen ja kerran joutunut ensimmäisen yön joutunut viettämään huonommassa huoneessa, mutta tästä hyvästä sain erittäi. n hyvät kompensaatiot hotellin puolesta). Välillä hotelli yleisesti ottaen ei ole vastannut mielikuvaani mikä on varaushetkellä minulla hotellista ollut, mutta tämä sama tilanne on myös matkatoimiston käyttämissä hotelleissa, aina eivät vastaa esitteiden antamaa mielikuvaa.
        Jos huoneissani on ollut jotain varsinaista vikaa (liittyneet lähinnä joko ilmastointiin taikka sänkyyn), niin reklamoinnin jälkeen vika on joko korjattu hyvin nopeasti taikka annettu uusi huone tilalle.
        Eli huoneiden suhteen en näe että matkatoimiston käyttö antaisi mitään lisäarvoa. Mutta mitään haittaakaan en toisaalta siitä usko olevan.


    • santtu-1975

      Tajuan matkatoimistojen käytön noiden "räätälöityjen matkojen" kohdalla vielä 5-10 vuotta sitten, mutta en oikein enään nykypäivänä, kun Lentojen, kuljetusten, hotellien varaaminen yksityishenkilölle on käytännössä yhtä helppoa kuin matkatoimistollekkin. Eli tuota "välikättä" on aika turha kustantaa tuossa välissä.
      Itse jopa pidän tuota metkan ennakkosuunnittelua yhtenä mielenkiintoisena osana matkakokemusta.

      • EiKarjankuljetuksille

        Noin 10 vuotta ja matkatoimistoja ei enään ole. Eihän niitä tarvitse kukaan muu kuin uusavuttomat, kielitaidottomat reppanat. Lennot suoraan Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön sivuilta ja hotellit samoin kun sopiva on löytynyt. Jokaisen lentoaseman ulkopuolella on takseja ja hotellin osoite ja puhelinnumero tulostettuna mukaana niin ei eksy.


      • 7776676

        He jotka tarvitsee matkatoimistoja ovat niitä jotka vie 2 viikon sapuskat myös Suomesta. Matkalaukku täynnä sinistä lenkkiä ja ruisleipää unohtamatta kahvia.


    • voilaukkua

      Minua ei pätkääkään vaivaa kenenkään syyt käyttää valmismatkoja. Kukin tyylillään, minä omillani. Eikös se kumminkin ole pääasia ,että reissuun pääsee.

    • 8888666

      ei enää 15 vuoteen ole mitään matkatoimistoa tarvinnut elättää ja hyvin on mennyt. Jos ei itse osaa niin sitten vaan matkatoimisto.

    • 766767

      jos tarvitsee matkaoppaan niin on silloin parempi pysyä kotona.

      • yksineksyvä

        Minähän en ilman opasta ole koskaan reissussa, toisinaan tarvitsen parikin.
        On se niin outoa Thaimaassa kuljeskella yksin ja varsinkin yöt olisivat tuskaisia.
        Olen tällainen maalaispoika, joka olen käynyt vain reilut parikymmentä kertaa siellä, joten opas on hyviinnii tarpeen.


    • juipaloiuys

      Minäkin olen kai parikymmentä kertaa Pattiksella ollut enkä paljoa yli keskustan pörrää. Kuitenkaan ilman opasta en siellä selviä. Joka päivä mulla sellainen on.

      En ymmärrä kuinka selviäisin ilman.

    • 6556565

      Saanko arvata aloittajan ijän? 60-70 välissä ja uskaltaako hän laskea mitä on maksanut AM vuosien aikana. Ja mitä kyttäämistä lennoissa on? Samalla koneella minäkin lennän vaikka olen itse matkan järjestänyt.

    • EnMaksaTurhasta

      Halpis hotelleja?????
      Minä en maksa turhasta. Hotelli jossa yleensä Bangkokissa majoitun on hyvä ja siisti. Mutta kyseisessä hotellissa ei ole räätäliä, kampaajaa tai parturia, kokoustiloja eikä muutakaan mitä en lomillani tarvitse. Huone on noin 40m² parvekkeella suihku/wc koneellinen ilmastoini, hissi,TV,kaapeja vaatteille, uima-allas, pieni ravintola ilmajuna-asema alle 5 minuutin kävelymatkan päässä. Hinta 13€/ vuorokaudessa. Keskustaan matkaa alle 10 minuuttia.
      Vietän normaalisti hotellihuoneessa aikaa vain yöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe