Meinasimme ostaa vähän käytetyn Skoda Octavian hyvän testimenestyksen perusteella. Luimme onneksi täältä skoda kriittisten posteja ja päätin että kyllä nyt koeajetaan se ja myös muita merkkejä. Päälle päin Skoda Octaviahan näytti ihan kelvolliselta, tosin vaimo vierasti sen ulkonäköä. Itsekin olin ensin sitä mieltä että kyllä Skoda meille riittää hyvin. Yksi koeajetuista oli Chevrolet Captiva 7 hengen diesel awd automaatti, jollaisen ostin ajo-ominaisuuksien ja tilan perusteella. Kyllä on eri hyvä ajaa, suorastaan nautinnollinen, eikä melua kuten skoda octavia. En voi koeajon perusteella suositella kenellekään Skodan ostamista - ainakaan Octavian.
Kiitokset skoda kriittisille!
11
<50
Vastaukset
- Kodiaq
Voi, voi. Sorruit sitten korean kippoon. Hävettävää. Varaudu suuriin ylläpitokuluihin ja jatkuviin vaikeuksiin perillepääsyssä pisteeseen B. Otetaan osaa, mutta itseppähän olet asiasi sotkenut.
- Skeidamani
Hyvä valinta. Itse suosittelisin Kiaa, Daciaa tai Opelia. Kaikki edullisempia ja parempia kuin Skeida.
- kaikkiparempia
Juu ja ovat kaikki parempia ajaa ja hiljaisempia.
- KyykmaninPäänsisäiset
Kyykman jatkaa elämistään vertaistodellisuudessa ja tekee "perheen" kanssa "koeajoja" ja muita "aktiviteettejä".
- harhainen-sköödi
Skodistin päänsisäiset kyykmanit ottivat taas vallan. Höpinää ja kyykkejä kuuluu ja näkyy joka reunalla. Kukkuu-kykkyy!
- eliittiskodakriitikko
Aloittajan ei kannata kuunnella näiden kateellisten skodistien itkuja. Ne ovat vaan elämään kyllästyneitä ja kärttyisiä kun et valinnut rumaa kallishalppis skeidaa ennemmin. Vituttaahan se jormia voi voi..
- uskonto-sekin
Juu kyllähän niitä aina piisaa jotka jaksaa puolustaa kamalia kotteroita - sama ilmiö oli aikanaan ladan kanssa. Selittivät vielä, että lada on kestävämpi kuin mersu, jne. Samalla tavalla nyt sokeasti puolustellaan skodaa,"meluavaa kansanautoa idästä" (Talouselämä). Kai se on yhdenlainen uskonto tuokin.
- isawthelight
Olin jo menossa lauantaina allekirjoittamaan tilaussopimuksen, kun vaimo kehotti lukemaan skootapalstaa. Piti oikein nukkua yön yli ja miettiä. Tuloksena marssin maanantaina foortiliikkeeseen ja tilasin Mustangin. Kerranhan täällä vaan eletään, pitääkö sekin aika muka rötyyttää jollakin skootalla.
- vältyinharmeilta
Minä olin samassa tilanteessa mutta satuin lukemaan vag arenaa siellä kerrottiin skodista kuinka ikäviä vikoja niissä esiintyy,onnex otin selvää,meinasin jo allekirjoittaa paperit. Myöhemmin sain tilaisuuden ajaa skodaa ja olihan se ihan oikeasti kamalaa röykytystä.. Onko syynä tämä surullisen kuuluisa jäykkä taka-akseli, tiedä näistä...
- en.tajua
Mikä ongelma skoodisteille on jos joku ostaa tuollaisen tilavan SUV:n ?
Kateus ?- hassusatu
Niin. Et tajua. Se on ainakin totta.
En ole koskan kuullutkaan tuollaisesta 'Letistä. Korean kiesi Opelin tekniikalla? Jenkki?
Eli olen kovasti kateellinen Suomessa harvinaisesta automallista. :D
Aloittaja olisi voinut käydä tsekkaamassa Seat Alhambran, mutta alun perin piti saada Octavia. Samahan se, seitsemän paikkaa tai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862