Vaimoni on sairastanut kaksisuuntaista

halpoparinpipo

koko ikänsä ja ollut sen takia eläkkeellä. Minulla alkaa hermot mennä tai ovat jo menneet. Käyn hoidossa ja olen siirtynyt myös eläkkeelle. Vaimoni on pilannut elämäni kohdellut minua kuin lasta, alistanut ja samalla käyttää muita miehiä.

Minun osani on olla löhötä kotona, kun vaimo ratsastaa muilla miehillä. Minä siivoan ja hoidan koiran. Minä pyörällä menen kauppaan, kun vaimo ei anna edes autoa käyttää.

Asuimme toisella paikkakunnalla, silloinkin vaimoni petti minua maniassa ollessaan. Naapuritalossa ukkomies juoksi vaimoni luona. Mutta minulla ei ollut asiaan mitään sanottavaa, koska olen narsistin uhrina. Vaimoni käyttää minua omalla tavallaan, mutta olen aivan puhki. Mitä teen? Toisella paikkakunnalla olimme Sossun asiakkaita ja sama jatkuu myös täällä uudella paikkakunnalla ja sama vieraissa miehissä juokseminen vaimoni osalta jatkuu jatkumistaan ja samalla vaimoni käyttää noita muita miehiä hyväkseen. Minä olen kotona, mutta tiedän tuttavani kautta, missä vaimoni makailee ja kenen kanssa.

Maniassa vaimoni menee ihan sekaisin. Masennuksessa hän taas on psykoosissa myöskin. Manioita ja depressioita tulee ja menee. Milloinkaan parisuhteessamme ei ole mitään normaalia tasaista mielentilaa. Vaimo syö lääkkeitä ja on syönyt niitä jo yli puolet elämästään. On yli kuudenkymmenen.

Vaimo ottaa koiria kaksioomme hoitoon ja ne ovat sitten minun heinilläni, en jaksaisi millään. Itselläni on myöskin psykiatrinen melko vahva lääkitys. Käyn tuolla psykiatrian poliklinikalla ja vaimokin käy siellä toisinaan. Vaimo trimmailee myöskin vieraiden koiria kotonamme, en kestä sitä. Vaimoni ei maksa veroa, vaan tekee pimeä rahaa useita satoja euroja kuukaudessa. Tämä on jotain niin hirveää, että on haettava avioero ihan pakosta.

Vaimoni käyttää minun rahojani omiin tarkoitusperiinsä, se on se pahin. Hän käy tuossa läheisessä talossa tällä alueella makaamassa miehen kanssa. Olen kauhuissani. Kertokaa, mitä teen, ei uusikaan paikkakunta tilannetta parantanut muulta osin kuin että sossu antoi enemmän ja kunnallinen psykiatria jakaa meille lääkkeitä ja antaa hoitoaikoja.

15

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtyon

      Jos selviät ilman häntä, jätä hänet. Lopullisesti.
      Ei tuollaista tarvi sietää.
      Hän ei myöskään parane, vaikka sinä kärsisit miten paljon tahansa. Kysy psyk polilta, miten saat itsellesi sossun puheille ajan tai soita neuvontanumeroihin. Apua ja neuvoja on, jos päätät erota. Hänen sairautensa ei ole tärkeämpi kuin sinun elämäsi. Ei millään tavalla.

      • lkjsdljsdgfkf

        mene trolli muualle runkkaamaan!


      • nähtyon
        lkjsdljsdgfkf kirjoitti:

        mene trolli muualle runkkaamaan!

        Kukaan ei parane, vaikka toinen kärsisi.
        Kenenkään sairaus ei ole tärkeämpi kuin jonkun toisen elämä.
        Mielummin runkkaan, kuin olen houkan pilkkana.


    • Normaali...vielä

      Onko kaikki psykiatrisesti sairaat yhtä itsekkäitä?

      • Hhgknhhk

        Ei todellakaan. Joskus täysin päinvastoin.


      • Normaali...vielä

        Ajattelin vaan, kun esim tässä ketjussa kirjoittaneet tuntuvat itsekkäiltä. Näin äitinä ja puolisona laittaa aina muiden hyvinvoinnin aina etusijalle ja toivoo että toisilla ois kaikki hyvin.


      • gdktu

        Määrittele psykiatrisesti sairas.


      • Hivvh

        Se kuuluu kai lääkärin toimenkuvaan?


      • haliskameroonjjj6

        Kaksisuuntainen on myöskin melko tavallisesti narsisti. Lääkitys päällä, mutta mitä olisi ilman lääkkeitä noin pahanlaatuisen sairauden kanssa.????
        Ottakaa siis kaikki lääkkeenne, mitä lääkärit teille määräävät.

        Kyllä tuon miehen tulisi ottaa heti ero. Koko elämä hällä jo nyt mennyt pieleen tuon naisen kanssa.

        Voipi olla niin mies on joutunut kaksisuuntaisen naisensa/vaimonsa takia psykiatriseen hoitoon ja lääkitykseen. Moni bipolaarinen iskee terveen maahan henkisesti.

        Kuules mies siellä. Ole rohkea, kyllä sinä pärjäät ilman tuota sinua alistavaa naista.

        Rohkeasti vaan ero, niin huomaat miten hengityksesi kulkee paremmin ja alat elää hyvää elämää.


      • vedäite
        Normaali...vielä kirjoitti:

        Ajattelin vaan, kun esim tässä ketjussa kirjoittaneet tuntuvat itsekkäiltä. Näin äitinä ja puolisona laittaa aina muiden hyvinvoinnin aina etusijalle ja toivoo että toisilla ois kaikki hyvin.

        Oot joku läheisriipuvainen marttyyri ja luulet saavasi jonkun mitalin kun oikein kovasti uhraudut?
        Kukaan ei ole vastuussa toisen käytöksestä. Päinvastoin hyysääminen vain MAHDOLLISTAA toisten sikailun, kun ei tarvi itse ottaa vastuuta, kun on jeesuksena itseään pitävä äiti.


      • Voiorpoaraukkaa
        vedäite kirjoitti:

        Oot joku läheisriipuvainen marttyyri ja luulet saavasi jonkun mitalin kun oikein kovasti uhraudut?
        Kukaan ei ole vastuussa toisen käytöksestä. Päinvastoin hyysääminen vain MAHDOLLISTAA toisten sikailun, kun ei tarvi itse ottaa vastuuta, kun on jeesuksena itseään pitävä äiti.

        Ootko orpo? Äiditön?
        Normaali äiti pitää huolta omistaan pyyteettömästi!


      • vedäite
        Voiorpoaraukkaa kirjoitti:

        Ootko orpo? Äiditön?
        Normaali äiti pitää huolta omistaan pyyteettömästi!

        Oletpas ihastunut omaan valtaasi. Et kestäisi jos läheisesi parantuisi, sillä silloin et enää voisi päteä kaikkivaltiaana hoitajana.

        Taitaa perheestä olla hoidossa väärä henkilö.


    • denbonnellbipo

      Missäs psykiatrian polilla te oikeen käytte? Ihan pariskuntana vielä????

    • henrymikkopal

      Vaimosi käyttää sinua hyväkseen.

      Vaimosi käyttää hyväkseen kaikkia tuntemiaan ihmisiä, jotka siihen hyväksikäyttöön suostuvat.

      Vaimosi kuittaa kaikki omat virheensä toisten piikkiin, on täysin epäluotettava.

      Ei kukaan enää tämän päivän maailmassa mene parisuhteeseen, ei myöskään ystävyyssuhteeseen kaksisuuntaisen ihmisen kanssa.

      Lääkkeet saattavat hieman helpottaa oireita, mutta sairaus on ja se pysyy, se ei parane.

    • Oikeinkirjoitus

      Vittuako pitää tulla provosoimaan, kun jotkut ei saa ikinä naista, saatanan tunnekylmä paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe