Typerin juttu palkitaan - ÄMPÄRI päähän....

0000000003

Niin typeriä juttuja joku jaksaa tänne työntää , että eiköhän anneta palkinto-
ÄMPÄRI PÄÄHÄN .
Jos ei löydy kirjoittamisen aihetta voisi tietysti jättää koko homman ja mennä vaikka
syksyiseen metsään puolukoita poimimaan ahkerien thaimaalaisten tavalla.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64574857657

      lähde juntti sinne mehtään.Tuo oli hyvä uutinen aina ämpärille käyttöä on kun katto vuotaa

    • saavikaupalla

      Olet näköjään jo itse törmännyt petäjään ämpäri päässä. Älä yritä olla fiksu.

    • 654767567657

      he hee palstan idiootille ämpäri päähän

      • 66775544

        Lerpalle sopii todella hyvin, voi sateella käyttää kattovuotojen apunakin.


    • toimiipottana

      Ämpäreitä tarvitaan Hua Hinissä myös kotioloissa. Ei tarvitse käydä ulkona paskalla sitä varten ämpärit.

      • 6587567654

        Resuperse tuota vähän epäilinkin joudut käymään ulkovessassa, meillä Hua hiniss on kaikilla reppana sisävessat... Eikö resuperse ole vittumaista käydään 20 asteen pakkasessa ulkona paskalla 55555


      • PaskaHaiseeHuassa
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse tuota vähän epäilinkin joudut käymään ulkovessassa, meillä Hua hiniss on kaikilla reppana sisävessat... Eikö resuperse ole vittumaista käydään 20 asteen pakkasessa ulkona paskalla 55555

        Hua Hinissä niin paljon vedenjakelussa katkoja siksi siellä paskannetaan ämpäreihin. Omalla ja huora vaimosi paskoilla ja kusella lannoitat ne orkideasi, persläpi Lerppa.
        Siitä myös johtuu Hua Hinissä leijuva paskan haju.


      • 6587567654
        PaskaHaiseeHuassa kirjoitti:

        Hua Hinissä niin paljon vedenjakelussa katkoja siksi siellä paskannetaan ämpäreihin. Omalla ja huora vaimosi paskoilla ja kusella lannoitat ne orkideasi, persläpi Lerppa.
        Siitä myös johtuu Hua Hinissä leijuva paskan haju.

        minun ämpäriini käy paskalla koko luuserikunta täällä Hiekkaharjussa.
        Olen sen verran sosiaalinen


      • 654767567657
        PaskaHaiseeHuassa kirjoitti:

        Hua Hinissä niin paljon vedenjakelussa katkoja siksi siellä paskannetaan ämpäreihin. Omalla ja huora vaimosi paskoilla ja kusella lannoitat ne orkideasi, persläpi Lerppa.
        Siitä myös johtuu Hua Hinissä leijuva paskan haju.

        Resuperse minulla on ulkona 3000l vesisäiliö, reppana... kyllä sillä muutaman wc käynnin hoitaa, reppana... ei haittaa vaikka vesi olisi viikkoja pois, tuleeko reppana sinun ulkovessaasi edes sähköä... vai joudutko pimeässä kykkimään, onko vessasi riuku ja kolme keppiä, yksi mihin laitat kalsarit, ja toinen millä ajat sudet pois, reppana, ja tuon kolmannen työnnät ahteriisi.


      • 654767567657

        Minulla on viisi ilmastointi laitetta, resuperse... mutta käytän niitä harvakseltaan kun minulla on paljon aikaa olla ulkona, reppana...


      • vaiettäaikaa
        654767567657 kirjoitti:

        Minulla on viisi ilmastointi laitetta, resuperse... mutta käytän niitä harvakseltaan kun minulla on paljon aikaa olla ulkona, reppana...

        "paljon aikaa olla ulkona"... Jaa trollaus on vain sivutoimesi? Ulkonakos käyt vilvoittelemassa 34 asteen lämmössä ettei tarvi olla 34 asteisessa kämpässä? Ei kuulosta hirveän loogiselta. Kannatko säkissä myös valoa sisään ettei tarvi käyttää valoja illalla? Lähtikö se thaimuija pihiytesi takia? Tunnusta se itsellesi niin helpottaa.


    • ValehteletTaasLerppa

      Vuorokaudessa on 24 tuntia joista Lerppa viettää 19 tuntia Suomi 24 palstalla tai googlessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe