C.Kirsikka

Yllättynyt

Eilisestä lähtien mieleeni on ponnahtanut entinen miesystäväni K.
En millään löydä syytä miksi näin vuosien jälkeen yllättäen "vaivaa" mieltäni.Löydätkö sinä?
onko hänellä kaikki kunnossa vai mitä tämä on?
Kiitos vaivasta.

4

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Yllättynyt! Kyllä koin, että hänellä on kaikki kunnossa. Tuntemuksesi johtunee siitä, että olet kokenut samankaltaisen tunnetilan - positiivisen tai negatiivisen - jonkun muun henkilön tai tilanteen yhteydessä, kuin joskus koit hänen kanssaan. Tämä tilanne on saanut hänet uudelleen mieleesi, kyseessä on ikäänkuin tunnemuistin deja vu - reaktio. Oma tuntemukseni on kuitenkin, ettei sinun kannata ylläpitää tieten tahtoen tätä tunnetilaa. Molemmat kuljette nyt omilla tahoillanne, elätte omia elämiänne, eikä teillä ole toisillenne enää annettavaa. On täysin luonnollista, että joskus niin rakas ihminen ponnahtaa mieleen samankaltaisessa tilanteessa, mutta eteenpäin päästäksesi kehottaisin sinua pyytämään arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan vahingolliset ja aikansa eläneet tunnesiteesi sinisellä miekallaan. Mennyt on mennyttä, tuleva odottaa.. Tammikuisin terveisin cherry :)

      • Yllättynyt

        Kiitos,mutta mä luulen,että tämä mies on sellainen kenelle olisi annettavaa ja paljon ja samoin hänellä mulle.
        Eräs hieman saman-näköinen mies menneestä...ei kiitos,se on loppuun kulutettu varmuudella.
        Voisiko olla menneet sekaisin?Nämä miehet siis?
        Osaatko erotella hänestä jotakin esim;ammattia,ulkonäköä tai jotakin luonnetta?
        On mulle oikeestikin tosi tärkeä ihminen.Rakastin miehenä ja nyttemmin rakastan ystävänä,ilman kaipuuta tai sellaista pakkomiellettä,ettei voi muita suhteita solmia.
        Mielessäni kyllä sellainen pitkä,vaalea mies...hieman nuorempi kun minä?Olisikos meillä tulevaisuutta?
        Arvostan vaivannäköäsi.
        Halituksia.


      • Yllättynyt kirjoitti:

        Kiitos,mutta mä luulen,että tämä mies on sellainen kenelle olisi annettavaa ja paljon ja samoin hänellä mulle.
        Eräs hieman saman-näköinen mies menneestä...ei kiitos,se on loppuun kulutettu varmuudella.
        Voisiko olla menneet sekaisin?Nämä miehet siis?
        Osaatko erotella hänestä jotakin esim;ammattia,ulkonäköä tai jotakin luonnetta?
        On mulle oikeestikin tosi tärkeä ihminen.Rakastin miehenä ja nyttemmin rakastan ystävänä,ilman kaipuuta tai sellaista pakkomiellettä,ettei voi muita suhteita solmia.
        Mielessäni kyllä sellainen pitkä,vaalea mies...hieman nuorempi kun minä?Olisikos meillä tulevaisuutta?
        Arvostan vaivannäköäsi.
        Halituksia.

        Näin tämän K:n myös melko vaaleana, rauhallisen oloisena miehenä. Ammatti lienee jotain edustamista, ehkä kaupalliseen alaan liittyvää. Ehkä vähän hiljaiseksikin häntä voisi luonnehtia, ei kauhean räväkkä tai äkkipikainen kuitenkaan - kuulostaako samalta mieheltä?

        Tälle nuoremmalle miehelle ja Sinulle en kyllä uskaltaisi povata kovin pitkää yhteistä tulevaisuutta, sen verran erilaiset kuitenkin olette, ja kun se sinun sydämesi taitaa olla vielä tässä K:ssa kiinni... Mieti nyt sydämessäsi, onko hän sinulle niin tärkeä, että todella haluat yrittää hänen kanssaan uudelleen, jos hänkin niin haluaa, muussa tapauksessa anna hänen mennä, niin sydämeesi tulee tilaa uusille ihmissuhteille.

        Ja jos hän edelleen kovasti vaivaa mieltäsi, mikäänhän ei estä sinua ottamasta yhteyttä häneen :) Pirteitä talvipäiviä toivottelen...


      • Yllättynyt
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Näin tämän K:n myös melko vaaleana, rauhallisen oloisena miehenä. Ammatti lienee jotain edustamista, ehkä kaupalliseen alaan liittyvää. Ehkä vähän hiljaiseksikin häntä voisi luonnehtia, ei kauhean räväkkä tai äkkipikainen kuitenkaan - kuulostaako samalta mieheltä?

        Tälle nuoremmalle miehelle ja Sinulle en kyllä uskaltaisi povata kovin pitkää yhteistä tulevaisuutta, sen verran erilaiset kuitenkin olette, ja kun se sinun sydämesi taitaa olla vielä tässä K:ssa kiinni... Mieti nyt sydämessäsi, onko hän sinulle niin tärkeä, että todella haluat yrittää hänen kanssaan uudelleen, jos hänkin niin haluaa, muussa tapauksessa anna hänen mennä, niin sydämeesi tulee tilaa uusille ihmissuhteille.

        Ja jos hän edelleen kovasti vaivaa mieltäsi, mikäänhän ei estä sinua ottamasta yhteyttä häneen :) Pirteitä talvipäiviä toivottelen...

        Tämä K on tumma ja kova liikkumaan,puhelias ja huumorilla varustettu.;)
        Kuvailemasi mies oli mielestäni juuri se mies,jota en enään ajattele.
        Eiköhän nämä sotkut sitten selviä joskus...
        Kiitos ajastasi cherry,enempää en kehtaa vaivata.
        Mukavaa tosiaan kun tuli lunta,nautitaan valosta.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe