C.Kirsikka

Yllättynyt

Eilisestä lähtien mieleeni on ponnahtanut entinen miesystäväni K.
En millään löydä syytä miksi näin vuosien jälkeen yllättäen "vaivaa" mieltäni.Löydätkö sinä?
onko hänellä kaikki kunnossa vai mitä tämä on?
Kiitos vaivasta.

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Yllättynyt! Kyllä koin, että hänellä on kaikki kunnossa. Tuntemuksesi johtunee siitä, että olet kokenut samankaltaisen tunnetilan - positiivisen tai negatiivisen - jonkun muun henkilön tai tilanteen yhteydessä, kuin joskus koit hänen kanssaan. Tämä tilanne on saanut hänet uudelleen mieleesi, kyseessä on ikäänkuin tunnemuistin deja vu - reaktio. Oma tuntemukseni on kuitenkin, ettei sinun kannata ylläpitää tieten tahtoen tätä tunnetilaa. Molemmat kuljette nyt omilla tahoillanne, elätte omia elämiänne, eikä teillä ole toisillenne enää annettavaa. On täysin luonnollista, että joskus niin rakas ihminen ponnahtaa mieleen samankaltaisessa tilanteessa, mutta eteenpäin päästäksesi kehottaisin sinua pyytämään arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan vahingolliset ja aikansa eläneet tunnesiteesi sinisellä miekallaan. Mennyt on mennyttä, tuleva odottaa.. Tammikuisin terveisin cherry :)

• Yllättynyt

Kiitos,mutta mä luulen,että tämä mies on sellainen kenelle olisi annettavaa ja paljon ja samoin hänellä mulle.
        Eräs hieman saman-näköinen mies menneestä...ei kiitos,se on loppuun kulutettu varmuudella.
        Voisiko olla menneet sekaisin?Nämä miehet siis?
        Osaatko erotella hänestä jotakin esim;ammattia,ulkonäköä tai jotakin luonnetta?
        On mulle oikeestikin tosi tärkeä ihminen.Rakastin miehenä ja nyttemmin rakastan ystävänä,ilman kaipuuta tai sellaista pakkomiellettä,ettei voi muita suhteita solmia.
        Mielessäni kyllä sellainen pitkä,vaalea mies...hieman nuorempi kun minä?Olisikos meillä tulevaisuutta?
        Arvostan vaivannäköäsi.
        Halituksia.

• Yllättynyt kirjoitti:

Kiitos,mutta mä luulen,että tämä mies on sellainen kenelle olisi annettavaa ja paljon ja samoin hänellä mulle.
        Eräs hieman saman-näköinen mies menneestä...ei kiitos,se on loppuun kulutettu varmuudella.
        Voisiko olla menneet sekaisin?Nämä miehet siis?
        Osaatko erotella hänestä jotakin esim;ammattia,ulkonäköä tai jotakin luonnetta?
        On mulle oikeestikin tosi tärkeä ihminen.Rakastin miehenä ja nyttemmin rakastan ystävänä,ilman kaipuuta tai sellaista pakkomiellettä,ettei voi muita suhteita solmia.
        Mielessäni kyllä sellainen pitkä,vaalea mies...hieman nuorempi kun minä?Olisikos meillä tulevaisuutta?
        Arvostan vaivannäköäsi.
        Halituksia.

Näin tämän K:n myös melko vaaleana, rauhallisen oloisena miehenä. Ammatti lienee jotain edustamista, ehkä kaupalliseen alaan liittyvää. Ehkä vähän hiljaiseksikin häntä voisi luonnehtia, ei kauhean räväkkä tai äkkipikainen kuitenkaan - kuulostaako samalta mieheltä?

Tälle nuoremmalle miehelle ja Sinulle en kyllä uskaltaisi povata kovin pitkää yhteistä tulevaisuutta, sen verran erilaiset kuitenkin olette, ja kun se sinun sydämesi taitaa olla vielä tässä K:ssa kiinni... Mieti nyt sydämessäsi, onko hän sinulle niin tärkeä, että todella haluat yrittää hänen kanssaan uudelleen, jos hänkin niin haluaa, muussa tapauksessa anna hänen mennä, niin sydämeesi tulee tilaa uusille ihmissuhteille.

Ja jos hän edelleen kovasti vaivaa mieltäsi, mikäänhän ei estä sinua ottamasta yhteyttä häneen :) Pirteitä talvipäiviä toivottelen...

• Yllättynyt
        cherrykirsikka kirjoitti:

Näin tämän K:n myös melko vaaleana, rauhallisen oloisena miehenä. Ammatti lienee jotain edustamista, ehkä kaupalliseen alaan liittyvää. Ehkä vähän hiljaiseksikin häntä voisi luonnehtia, ei kauhean räväkkä tai äkkipikainen kuitenkaan - kuulostaako samalta mieheltä?

Tälle nuoremmalle miehelle ja Sinulle en kyllä uskaltaisi povata kovin pitkää yhteistä tulevaisuutta, sen verran erilaiset kuitenkin olette, ja kun se sinun sydämesi taitaa olla vielä tässä K:ssa kiinni... Mieti nyt sydämessäsi, onko hän sinulle niin tärkeä, että todella haluat yrittää hänen kanssaan uudelleen, jos hänkin niin haluaa, muussa tapauksessa anna hänen mennä, niin sydämeesi tulee tilaa uusille ihmissuhteille.

Ja jos hän edelleen kovasti vaivaa mieltäsi, mikäänhän ei estä sinua ottamasta yhteyttä häneen :) Pirteitä talvipäiviä toivottelen...

Tämä K on tumma ja kova liikkumaan,puhelias ja huumorilla varustettu.;)
        Kuvailemasi mies oli mielestäni juuri se mies,jota en enään ajattele.
        Eiköhän nämä sotkut sitten selviä joskus...
        Kiitos ajastasi cherry,enempää en kehtaa vaivata.
        Mukavaa tosiaan kun tuli lunta,nautitaan valosta.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe