Jonkun aikaa Tampereella asustanut ja täältä ei oo vielä uusia ystäviä/kavereita löytynyt, joten nyt olisi sellaiset haussa! Ei jaksais kököttää kotona koko aikaa yksin. Oon 27v tummaihoinen (adoptoitu vauvana) vähän ujohko alkuun oleva nainen. Tällä hetkellä en harrasta oikeen mitään säännöllistä, mut ehkäpä tässä jossain vaiheessa. Mulla ei oo eläimii tällä hetkellä, mutta haaveilen kissasta! Sä voisit olla 25-35v nainen tai mies, ei väliä, mutta mitään seurusteluhommaa en oo sit ettimässä. Saanko sut seuraks jääkiekkopeleihin (KalPa, mutta täällä käyn ilveksen peleissä..), kahville, pelaamaan tms? sydäntä lähellä on seuraavat asiat ja jos näistä joku/jotkut nappaa nii laita ihmeessä viesti :) elokuvat, jääkiekkopeli, kahvilat, kalastus, kissat, koirat ,lautapelit, leipominen, ravintolat, ruoanlaitto, soutelu,tatuoinnit, valokuvaus.
Mä en nyt osaa tähän muuta kirjottaa, mutta laita viestii ja katotaan sitten tulisko meistä ystävät?
laita viesti osoitteeseen [email protected]
Uusia ystäviä kaivataan
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211240- 568963
- 1375435
- 1443734
- 693638
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403328
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak712377- 331913