En tiedä mistä alkaa kysellä. Asia on niin, että tiedän minulla olevan Venäjällä (asunut ainakin Pitkäranta-nimisessä paikassa, sittemmin muuttaneet?) täti ja pari serkkua. Suomesta sinne siirtyneet kauan sitten.
Olen tädin tavannut 2 kertaa lapsena, nyt ei enää mitään tietoa heistä. Isä, jonka sisko tämä on/oli, on kuollut, Olisin kovasti halukas saamaan yhteyttä sukuun siellä, mutta en tiedä mistä alkaa? Onko kenelläkään antaa järkevää neuvoa miten edestä? Mistä alkaa kysellä? Tädin nimen tiedän. Serkkujen sukunimestä en tiedä onko sama.
Mukava jos joku voisi jotain vinkkiä antaa! Kiitos etukäteen!
Sukulaisia Venäjällä
3
114
Vastaukset
- McGenaman
Jos sinulla on rahaa riittävästi, niin voimme yhdessä ajaa Kareliaan ja kysellä siellä. Minä olen työtön, niin minulla on aikaa. Puhun venäjää, niin asioimme Venäjällä.
(gatzo ingeriläiset chatti)
Nykyisin kukaan ei välitä toisistaan Suomessa, niin ihmettelen muuten vain, miksi kysyt tommoista. (vaikka se ei estä meitä ajelemasta Kareliaan). - Kielenkandai
Otappa yhteys Timo Laaksoon hän etsii melkein ammatikseen noita sukulaisa rajan molemmin puolin.Laakson firman nimi on Finnpoisk yhteys tiedot löytyy netistä
- kunpa-tietäis
Kiitos molemmille vastaajille! Ikävä kyllä tuo Karjalaan lähtö ei ole nyt ajankohtaista, kovasti kiinnostavaa kylläkin!
Ja miksi etsin ja kyselen? No, ihan mielenkiinnosta omaan sukuun, varsinkin juuri isän puoleisesta josta en juuri mitään tiedä. Tämän tädin lisäksi oli neljä muutakin tätiä joista kaksi tavannut Suomessa, nyt kuolleet. Isä ainoa poika. Jo hyvin pienenä lastenkotiin viety, samoin sisaret jotka vasta aikuisiällä olivat isän esiin hakeneet.
Minusta on tärkeää ja hyvä tuntea juuriaan, olisi mukava saada yhteys näihin kadonneisiin sukulaisiin!
Pitääpä tutkia tuo nettivinkki! Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070