En tiedä mistä alkaa kysellä. Asia on niin, että tiedän minulla olevan Venäjällä (asunut ainakin Pitkäranta-nimisessä paikassa, sittemmin muuttaneet?) täti ja pari serkkua. Suomesta sinne siirtyneet kauan sitten.
Olen tädin tavannut 2 kertaa lapsena, nyt ei enää mitään tietoa heistä. Isä, jonka sisko tämä on/oli, on kuollut, Olisin kovasti halukas saamaan yhteyttä sukuun siellä, mutta en tiedä mistä alkaa? Onko kenelläkään antaa järkevää neuvoa miten edestä? Mistä alkaa kysellä? Tädin nimen tiedän. Serkkujen sukunimestä en tiedä onko sama.
Mukava jos joku voisi jotain vinkkiä antaa! Kiitos etukäteen!
Sukulaisia Venäjällä
3
144
Vastaukset
- McGenaman
Jos sinulla on rahaa riittävästi, niin voimme yhdessä ajaa Kareliaan ja kysellä siellä. Minä olen työtön, niin minulla on aikaa. Puhun venäjää, niin asioimme Venäjällä.
(gatzo ingeriläiset chatti)
Nykyisin kukaan ei välitä toisistaan Suomessa, niin ihmettelen muuten vain, miksi kysyt tommoista. (vaikka se ei estä meitä ajelemasta Kareliaan). - Kielenkandai
Otappa yhteys Timo Laaksoon hän etsii melkein ammatikseen noita sukulaisa rajan molemmin puolin.Laakson firman nimi on Finnpoisk yhteys tiedot löytyy netistä
- kunpa-tietäis
Kiitos molemmille vastaajille! Ikävä kyllä tuo Karjalaan lähtö ei ole nyt ajankohtaista, kovasti kiinnostavaa kylläkin!
Ja miksi etsin ja kyselen? No, ihan mielenkiinnosta omaan sukuun, varsinkin juuri isän puoleisesta josta en juuri mitään tiedä. Tämän tädin lisäksi oli neljä muutakin tätiä joista kaksi tavannut Suomessa, nyt kuolleet. Isä ainoa poika. Jo hyvin pienenä lastenkotiin viety, samoin sisaret jotka vasta aikuisiällä olivat isän esiin hakeneet.
Minusta on tärkeää ja hyvä tuntea juuriaan, olisi mukava saada yhteys näihin kadonneisiin sukulaisiin!
Pitääpä tutkia tuo nettivinkki! Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195