Piispa Askolalle tunnustuspalkinto

Asiasta kertoo pääkaupunkiseurakuntien lehti Valomerkki.
"Miina Sillanpään Seura on myöntänyt Helsingin piispalle Irja Askolalle vuoden 2016 tunnustuspalkintonsa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Tunnustus myönnettiin tasa-arvon, solidaarisuuden ja monikulttuurisuuden merkittävästä edistämisestä."
http://www.valomerkki.fi/uutiset/piispa-irja-askola-palkittiin-tasa-arvotyosta

Onnittelut Irja Askolalle
Kirkon johdossa näkee harvoin valonpilkahduksia.

31

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SetakoSuositteli

      Hah-hah-hah-hah-hah-haaaaaaaaa

      • hyi.olkoon

      • hyi.olkoon

        Piti vielä sanomani, että irvokas kuva Askolasta ja rististä. Heluttelee ristiä kuin sanoakseen ÄHÄKUTTI!


      • VoiMiinaSentään

        Olisiko Miina Sillanpää tyytyväinen kasvavista matu-raiskaajien
        raiskausmääristä ?
        Monikuttuurisuus saa matun raiskaamaan.
        Olisiko tyytyväinen että hänen nimensä yhdistettäisiin ilslam-
        pedofiilien paapomiseen, mikä on irjan hobby ja harras toive.


    • luterilainen_

      Rohkea nainen.

      • kerro.tarkemmin

        Ai, missä on osoittanut rohkeutta?


      • Pari sitaattia 1800-luvun naisvaikuttajalta

        "Naiskysymys ei ole ainoastaan naiskysymys vaan ihmiskunnan kysymys.”

        ”Naisen työala tulevaisuudessa on laaja, hänen tehtävänsä tärkeä. Mitä vuosisadat, vuosituhannet ovat rikkoneet ja laiminlyöneet, se kaikki tulee hänen korjata ja parantaa.”
        Minna Canth


      • invamoposiko.hajosi
        Pe.ku kirjoitti:

        Pari sitaattia 1800-luvun naisvaikuttajalta

        "Naiskysymys ei ole ainoastaan naiskysymys vaan ihmiskunnan kysymys.”

        ”Naisen työala tulevaisuudessa on laaja, hänen tehtävänsä tärkeä. Mitä vuosisadat, vuosituhannet ovat rikkoneet ja laiminlyöneet, se kaikki tulee hänen korjata ja parantaa.”
        Minna Canth

        Mikä sitä rohkeutta oli?
        Valtavirran mukakana uiminen ei vaadi rohkeutta.


      • invamoposiko.hajosi kirjoitti:

        Mikä sitä rohkeutta oli?
        Valtavirran mukakana uiminen ei vaadi rohkeutta.

        Ei Askola kirkossa mitään valtavirtaa edusta. Vielä.


      • vittu.joo

        Kirkolliskokous kertoo kirkon äänestävän jäsenistön mielipiteen eikä sun mutu.


      • räyhiksellle
        vittu.joo kirjoitti:

        Kirkolliskokous kertoo kirkon äänestävän jäsenistön mielipiteen eikä sun mutu.

        Muotoilisitko uudelleen ja muista mitä olet oppinut koulussa äidinkielen tunnilla.


    • Minna.Canth

      Kannustava huomionosoitus. Lämpimät onnittelut. Työ jatkukoon!

      • ja.jatkuuhan.se

        Mikä pahan tappaisi!


    • Kassi-Alma

      Piispatar Irja Askola - Alkon mannekiini.

      • antisalt

        Naama on kuin sian ***** pakkasella.


      • antisalt kirjoitti:

        Naama on kuin sian ***** pakkasella.

        Näin siis Jumalan soturi Daavidintähti.;)


      • ihan.naurattaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näin siis Jumalan soturi Daavidintähti.;)

        Eikö NENUSI vieläkään ole parantunut :)


      • patmos-ystävä
        ihan.naurattaa kirjoitti:

        Eikö NENUSI vieläkään ole parantunut :)

        Dt taisi jatkaa........


      • ihan.naurattaa
        patmos-ystävä kirjoitti:

        Dt taisi jatkaa........

        Onko maanisuuslääkkeesi loppu vai oletko unohtanut laitaa niitä veden kera NENUSI alta?


    • Jean-Pierre.Kusela

      Hieno homma. Lämpimät onnittelut!

    • liberaalitpoiskirkosta

      Syntihyväksynnän ja moraalin sekä jumalan tahdon vastaisuudesta tuo palkinto annettiin Askolalle.

      Mitä Askola on tasa-arvon eteen tehnyt

      Vastaukseksi tulee syntihyväksyntää, ei tasa-arvoisuuden ajamista, helv4ettiin eksyttämisen asiaa tuo on ollut ajamassa liberaalina syntihyväksyjänä, joka on ateisti tai agnostikko , ei kristitty.

      Vai kutsutaanko saatanaa kristityksi, miksi sitten liberaaleja kukaan kutsuisi kristityiksi?

    • IrvokastaMenoaTottaTosi

      Miina olisi varmasti tyytyväinen nykymenosta...? ? ?
      Juuri kun naiset saivat vallan haltuunsa, niin nämä samat naiset
      haluavat islam-kultuurin tulevan ja laittavan naiset alamaisikseen
      ja vailla oikeutta liikua ilman säkkipukua ja yksin kaupungilla...

      Käntyileekö haudassaan Miina vai taivaassa saaden kutsumanimen
      " Taivaan Hyrrä-Miina"


      • ihan.naurattaa
        Pe.ku kirjoitti:

        Miina oli arvostettu uranuurtaja, jota kunnioitti jokainen hänet tietävä ihminen silloin ja vielä nykyäänkin.
        En tiedä mitä on ne harvat, jotka ei kunnioita?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Miina_Sillanpää

        Miina oli arvostettu mutta femakot ovat ottaneet hänet keppihevosekseen.


      • ihan.naurattaa kirjoitti:

        Miina oli arvostettu mutta femakot ovat ottaneet hänet keppihevosekseen.

        No mutta Miina Sillanpää oli feministi!


    • Onnittelut Askolalle!

    • Nykyisessä ilmapiirissä todella jo tarvitaan rohkeutta olla krisitty ja osoittaa lähimmäisen rakkautta. Todellakin palkinto meni oikeaan osoitteeseen.

    • No siellä hänen omat kannattajansa ovat hänet palkinneet, Eipä siinä mitään ihmeellsitä ole.

      • Hihhulit.saatanasta

        Oisko kateutta ilmassa, kun pahansuopaiset ihmiset eivät kykene osallistumaan lähimmäisen menestykseen, iloon ja työn tunnustamiseen. Ajattele, miltä tuntuisi, jos nämä pahat ihmiset, jotka täällä haukkuvat ja kitisevät, tulisivat poikasi ylioppilasjuhlia kuokkimaan ja pilaamaan. Kyllä hihhulit ovat saatanan pahoja. Taas se nähtiin.


    • kui2

      Hyvä, hyvä!

      • kui2

        ja Onnea!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe