Ei minun seksuaaliset taipumukset ehkä ihan järkyttävimmästä päästä ole, mutta on niissä jotain hävettävää. Varsinkin kun fantasiat koskevat välillä sellaisia henkilöitä joiden kanssa olen tekemisissä mutta keistä ei pitäisi olla sellaisia fantasioita.
Joskus olen jäänyt kiinni vääränlaisesta tuijottamisesta ja se vasta noloa onkin.
Joskus mies on näyttänyt kiusaantuneelta ja joskus ottanut kaiken ilon irti tuijottamalla takaisin koko loppuajan kun olemme samassa tilassa.
Hävettää myös omat kännisekoilut. En osaa olla humalassa. Olen saattanut sanoa tai tehdä jotain mitä en edes jälkikäteen muista ja sitten joku siitä kyselee, ja muistot palaavat hiljalleen ja mietin että voi helevetti.
Hävettää se jos joku täysin älytön ihastus (joita minulla usein on) näkyy päälle. Hävettää se että on aina jotain älyttömiä ihastuksia ja oikeat ihmissuhteet menevät ihan pieleen.
Siinä jotain luurankoja kaapista.
Hävettää olla perverssi
2
146
Vastaukset
- ihan-tavallinen
Ja mikään noista ei ole perverssiä, vaan kaikkea tuota löytyy kaikkien kohdalla vaihtelevasti! Ihminen sinä olet, terve seksuaalinen ihminen.
Mitä kännisekoiluun tulee; kuka sitten "osaa oikein" olla kännissä? Voisin kertoa monta tapausta jotka olisi saaneet hävetä silmät päästään, vaan eivät ole hävenneet. Päin vastoin kerskuneet toilailuillaan! Omaa kokemusta ei ole päässyt syntymään tästä, koska en pysty juomaan alkoholia. Kaikki ylös saman tien.
Turhaan vain kontrolloit itseäsi ja vaadit jotain täydellisyyttä mitä ei ole ja mikä ei ole edes normaalia! Relax! - elitoisinsanoen
Olet perus jakorasia. Älä sano että ihmettelet miksi oikeat ihmissuhteet menevät pieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143