Hävettää olla perverssi

noloooo

Ei minun seksuaaliset taipumukset ehkä ihan järkyttävimmästä päästä ole, mutta on niissä jotain hävettävää. Varsinkin kun fantasiat koskevat välillä sellaisia henkilöitä joiden kanssa olen tekemisissä mutta keistä ei pitäisi olla sellaisia fantasioita.

Joskus olen jäänyt kiinni vääränlaisesta tuijottamisesta ja se vasta noloa onkin.
Joskus mies on näyttänyt kiusaantuneelta ja joskus ottanut kaiken ilon irti tuijottamalla takaisin koko loppuajan kun olemme samassa tilassa.

Hävettää myös omat kännisekoilut. En osaa olla humalassa. Olen saattanut sanoa tai tehdä jotain mitä en edes jälkikäteen muista ja sitten joku siitä kyselee, ja muistot palaavat hiljalleen ja mietin että voi helevetti.

Hävettää se jos joku täysin älytön ihastus (joita minulla usein on) näkyy päälle. Hävettää se että on aina jotain älyttömiä ihastuksia ja oikeat ihmissuhteet menevät ihan pieleen.

Siinä jotain luurankoja kaapista.

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan-tavallinen

Ja mikään noista ei ole perverssiä, vaan kaikkea tuota löytyy kaikkien kohdalla vaihtelevasti! Ihminen sinä olet, terve seksuaalinen ihminen.
      Mitä kännisekoiluun tulee; kuka sitten "osaa oikein" olla kännissä? Voisin kertoa monta tapausta jotka olisi saaneet hävetä silmät päästään, vaan eivät ole hävenneet. Päin vastoin kerskuneet toilailuillaan! Omaa kokemusta ei ole päässyt syntymään tästä, koska en pysty juomaan alkoholia. Kaikki ylös saman tien.
      Turhaan vain kontrolloit itseäsi ja vaadit jotain täydellisyyttä mitä ei ole ja mikä ei ole edes normaalia! Relax!

• elitoisinsanoen

Olet perus jakorasia. Älä sano että ihmettelet miksi oikeat ihmissuhteet menevät pieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe