Hävettää olla perverssi

noloooo

Ei minun seksuaaliset taipumukset ehkä ihan järkyttävimmästä päästä ole, mutta on niissä jotain hävettävää. Varsinkin kun fantasiat koskevat välillä sellaisia henkilöitä joiden kanssa olen tekemisissä mutta keistä ei pitäisi olla sellaisia fantasioita.

Joskus olen jäänyt kiinni vääränlaisesta tuijottamisesta ja se vasta noloa onkin.
Joskus mies on näyttänyt kiusaantuneelta ja joskus ottanut kaiken ilon irti tuijottamalla takaisin koko loppuajan kun olemme samassa tilassa.

Hävettää myös omat kännisekoilut. En osaa olla humalassa. Olen saattanut sanoa tai tehdä jotain mitä en edes jälkikäteen muista ja sitten joku siitä kyselee, ja muistot palaavat hiljalleen ja mietin että voi helevetti.

Hävettää se jos joku täysin älytön ihastus (joita minulla usein on) näkyy päälle. Hävettää se että on aina jotain älyttömiä ihastuksia ja oikeat ihmissuhteet menevät ihan pieleen.

Siinä jotain luurankoja kaapista.

2

228

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan-tavallinen

Ja mikään noista ei ole perverssiä, vaan kaikkea tuota löytyy kaikkien kohdalla vaihtelevasti! Ihminen sinä olet, terve seksuaalinen ihminen.
      Mitä kännisekoiluun tulee; kuka sitten "osaa oikein" olla kännissä? Voisin kertoa monta tapausta jotka olisi saaneet hävetä silmät päästään, vaan eivät ole hävenneet. Päin vastoin kerskuneet toilailuillaan! Omaa kokemusta ei ole päässyt syntymään tästä, koska en pysty juomaan alkoholia. Kaikki ylös saman tien.
      Turhaan vain kontrolloit itseäsi ja vaadit jotain täydellisyyttä mitä ei ole ja mikä ei ole edes normaalia! Relax!

• elitoisinsanoen

Olet perus jakorasia. Älä sano että ihmettelet miksi oikeat ihmissuhteet menevät pieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1476
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1304
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      774
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      118
      740
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      54
      645
    6. 44
      606
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      36
      568
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      539
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      505
    10. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      278
      483
    Aihe