Tässä stereoissa siis äänensävyt säädetään nupilla eli tarkottaako tää sit analogista vahvistinta?
Tämmösen hankin heti jos niin on.
Onkyo tx-8020 vahvistinosa analogi vai digitali?
3
235
Vastaukset
- 8765
Vahvistin on aina analoginen kaiuttimien suuntaan. Jos kyseisessä vahvistimessa on digitaalinen sisääntulo ja oma D/A muunnin, äänensävyn säätö voi olla kummalla puolella tahansa. En tosin ole koskaan kuullut vahvistimesta, jossa äänensävyn säätö olisi digitaalisella puolella.
- Analogiaetsimässä
Ok..No miksi tästä mun nykysestä vahvistimesta yamaha R-N301 ei lähe bassoo palio paskaakaan? entisessä vahvistimessa oli nupilla nää säädöt ja lähti palio jykevämpi basso ja se että entisessä vahvistimessa oli 80w vähemmän tehoa.Ja kummassakin tapauksessa on ollu 3.5 minijack/2X RCA kaapeli tietokoneesta ja tietsikan puoleltaki säädetty bassot aivan täysille.
Onko se jykevä basso sit vanhan aikaista? - Analogiaetsimässä
Kellään kokemusta sekä nadista että marantzista? Kyseen ollen integroidusta stereovahvistimista eli kumpi jytisee jykevämmin?budjetti saa mennä himpun verran yli tonnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490