mua vituttaa niin paljon ettette uskokkaa. meinasin jo aluks kieltäytyä kokonaan menemästä sokerirasitukseen mut kaikki valitti et en ajattele lastani yms paskaa. totuus: tiiän etten onnistuis pitämää sitä litkuu sisälläni. no mulle sit jaksettiin saarnata rasituksen tärkeydestä kyllästymiseen asti ja mun käskettiin mennä edes kokeilemaan. vihaan verikokeita yli elämäni ja sain ihanasti jännittää sitä sokerirasitusta viikon ajan ja kärsiä siel lääkärissä ekan tunnin ajan ja juoda sen litkun ja yks verikoe mult otettii onnistuneesti mut sit ku tunnin päästä litkun juonnista mult otettiin verikoe ni sitä suonta ei meinannu löytyä, meinasin pyörtyy ku kesti nii kaua saada verta ja se lääkäri näytti mulle sitä pulloo mis oli vähän verta et "näin vähän sain verta kunnes suoni meni karkuun!" vittu oikeesti mikä horo lääkäri, selitti kaiken siit verikokeest viel äänee ja sit mul tuli nii huono olo et oksensin syliini vähän ja sit loput litkut tuli vessassa kans heti ulos. sokerirasitus sit keskeyty kokonaa. mua niin turhauttaa et mut pakotettii kärsii näinki paljo TURHAAN. ja viel tiesin et kaikki tää tulee olee turhaa!
nolasin itteni täydellisesti siel lääkäris..
jos mua vittu viel kannustetaa sokerirasituksee ni vvittu lopetan neuolassa ja äitiyspolilla käynnit. ja katkasen välit jokaiseen
sokerirasitus keskeytyi
vituttaaaa
5
697
Vastaukset
- idioottikoasialla
Mutta raskaaksi olet itsesi kiroilukone hankkinut on siinä tuleva äiti.
- aapeeeee
ei raskaaks "hankkiuduta" helveti pässi
- mitäpäsemullekuuluu
Kuka käski olla läski? Tsemppaa!
- aaapeeeeeee
voi vittu ku jos oisin ees läski ni ois oikeesti syyki mennä sokerirasituksee.
- vanhaäiti
aaapeeeeeee kirjoitti:
voi vittu ku jos oisin ees läski ni ois oikeesti syyki mennä sokerirasituksee.
Nyt kannattaisi siivota suunsa ja muutenkin opetella hillitsemään itsensä, kun lapsi on tulossa. Haluathan lapsellesi fiksun äidin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666