Mitä tyyppivikoja tai useasti hajoavia osia on alkupään sarjan V50:ssä? Vuosimallit 2004-2008. Nykyinen S40 -03 ja hyvin on pelittänyt. Pitäis vähän nuorentaa ja farkku hankkia. Uuden automallin alkupäänsarjan autot on yleensä aina vähän riskihankinta...
Vastaukset 6
- juspako
Pyöränlaakerit, huohotin kalvo(menee koko öljynsuodatin kotelo uusiksi). Riipuu moottorista. 1 ,6 hdi öljyn kierto ongelmia...
- ovlovv
etutukivarsien takapuslat,ilmastoinnin kondenssiveden poistoputki tukkeutuu ja aiheuttaa vesivahingon sisustaan,etulaakerit tosiaan,ilmastoinnin kenno mätii alareunasta,umpiot halki ja kerää kosteutta,1,6d egr,turbo ongelmat ,öpohja vuotaa,powershift on sitten ihan paska laatikko,manuaalissa vetareiden stefat vuotaa ja asetelmat laukeaa.eberi ei toimi hetkeäkään jos on alkuperäisasenteinen..etc etc
- Aloittaja_minä_pyörin
Lähinnä utelen bensakoneisten vakiovikoja ja lastentauteja, esmes 1.8-litraisen. Automaattia ei ole tarkoituskaan hankkia, pitää hankkia tyttärelle ajokortti ajo-opetusluvalla ensi keväänä.
- ovlovv
älä vaan 1.8 koneista laita.ihan järjestään kaikki syö öljyä enemmän kuin bensaa muita vikoja jatkuvasti.vaikka ketjukoneinen himottaa niin anna olla.jos lompakko kestää niin pistä 5 mukinen tai vaikka edes se 1.6.
- wecxwewewwe
Konen koneita nuo sitten on, onko enää ,mitään jäljellä kunnollisista ruottalaista koneista?
- ovlovvv
voortin koneita kaikki bensa neloskoneet.2.0d psa diesel.volvoa vain jos se on 5 pyttynen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398