Viikolla taas tullut suomeen 62 älämoloa heillä varmaan kutsusi voimassa.ja onhan näitä urvelon kummilapsia jo tullut tänä vuonna jo noin 4500.On se kova pieti veronmaksajille vaikka ne meitä vielä harventaa....
Vastaukset 13
- HaiseePaskalle
Herra Sipuli on kunnon vasemmistolainen kotikommunisti.Ja niin on koko Kepu-puolueen johto.Kunnon kommunisteja koko sakki.Äänestäkää vaan Keskustalaisia Kommunisteja.Luulet äänestäväsi oikeistoa,mutta äänesi meneekin Kepun kirjoilla oleville Kommunisteille.
- persaukeinen
Kun ne mamut ovat niin ihania, voisit lahjoittaa kaiken omaisuutesi mamuille. Ei köyhiltä voi enempää ottaa.
- kkookkokk
Tässäpä tapahtumia Ruotsista, yksittäistapaus, suvaitkaa ym..ym. :
mvlehti.net/2016/09/21/ruotsissa-loydettiin-palava-ruumis-tien-vieresta-irakilaismies-on-pidatetty-epailtyna-ex-vaimonsa-murhasta/ - vtunporukkaa
Suomeen pukkaa yhtä typerää porukkaa kuin Sipilä. Katsokaa! Noita apinoita! Katsokaa apinaa jota kutsutaan pääministeriksi. Katsokaa sitä roskaskkia joka tunkee maahamme. Voi helvetti!!!!!!Voi vain kysyä, onko suomen kansa todella typerää. ON!
- simo99vaateh
Taas viikolla 43 tullut 59 geelipäätä,ne haluaa kaikki sipulin naapurisi. .
- äääööööööö
Tässä totuutta Sipulille
http://mvlehti.net/2016/11/02/kansalainen-ala-ota-kotimatua/ - sipuliontyhmä
https://www.suomenuutiset.fi/kolmas-raiskattu-ulkomaalaisen-uhri/
Sipilä, raiskareiden ystävä. Otetaan muutama linja-autollinen matuja kiinni, ja viedään ne Sipilän kotiin. Voivat siellä käyttää sipulin perhettä hyväkseen. - jihadjuha
http://mvlehti.net/2016/10/27/paivan-kuva-juha-jihad-sipila/
Nyt Sipilä alkaa lähiaikoina rakentaa moskeijan myös Kempeleelle. Ja tietysti eläkeläisten rahoilla. - jipikaijee
Voi voi taas tullut maahamme 176 kpl muslimeita.kyllä täällä kempeleellä tilaa on
- faktaaa
Tänä vuonna on tullut noin 5000
- Maanpakolainen
Herra Sipilä kai suuruudenharhoissaan kuvitteli,että hänet on valittu Suomen diktaattoriksi ja ensimmäiseksi hän osti vaimolleen veronmaksajien laskuun nuoria kauniita? irakilaismiehiä lemmikiksi kun rouva halusi.
Mutta olisi voinut kuvitella,että rouvalle riittää esim.kymmenen kpl,mutta ei.Paavillekin riitti kaksi jos ei ole enempää tilannut viime aikoina.
- Suvakkilortto
Etkö osaa sanoa rajat kiinni ja uunit auki,tällä menolla raiskaat suomen,taas viikolla tullut kutsuviaraita 63kpl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541