Auton kyydissä

RITEKA

Olen rekka-auton kyydissä.Sitä ei ohjaa kukaan,istun ohjaajan vieressä.Rekka menee kovaa vauhtia eteenpäin,enkä voi sille mitään,en uskalla hypätä poiskaan,kun on kova vauhti.Hiekkatie,suora ja vihreätä niittyä vierellä.Odotan,että tulisi mäki,että voisin hypätä pois,mutta sellaista ei tule.Odotan tien päättyvän tai kääntöpaikkaa ja se tulee vihdoin,mutta se päättyy ison järven tai meren äärelle ja kun uskon sen kääntyvän ,niin rekan perä elkaa upota ja viettää takaperin veteen.Vettä tulee koppiinkin jo ja kasvonikin on osittain vedessä ja pelköään hukkuvani,mutta onneksi siihen herään.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessasi olet rekan kyydissä, jota kukaan ei ohjaa, eli sinulla ei ole oikein elämän/jonkin tilanteen hallinta omissa käsissäsi vaan ajelehdit ja etenet ilman suunnitelmia. Olet tiedostanut asian ja haluaisit pysäyttää tapahtumien kulun, mutta asiat etenevät omalla painollaan. Haluaisit, että tilanne ratkeaa ja saisit aikaa miettiä, mutta unesi rekka alkaakin upota sinä kyydissä, eli olet aikamoisessa tunteiden tulvassa esim. ihmissuhteen tai ratkaisemattoman tilanteen takia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe