Elisan omilla sivuilla on kaikki tarvittavat tiedot selkeästi ryhmiteltynä.
Puhelimestani lukittui pin2, joten tarvitsen puk2-koodin.
Elisalla sen saa heti omilta sivuilta maksutta, vaan entäpä soneralla:
"Jos näppäilet PIN-koodin väärin kolme kertaa peräkkäin, SIM-kortti lukkiutuu turvallisuussyistä. Tällöin puhelin kysyy sinulta PUK-koodia, joka on 8-numeroinen koodi. Liittymän omistaja saa PUK-koodinsa maksutta Omilta Sivuilta tai soittamalla asiakaspalveluumme 0200 17000 ja valitsemalla itsepalvelun (mpm/pvm). Asiakaspalvelunumerosta 0200 17000 ilman itsepalvelua saatu PUK-koodi maksaa 12 €.
Tarvitset PUK2-koodia avataksesi lukittuneen PIN2-koodin. Yleensä puhelimen käyttö on kuitenkin mahdollista, vaikka PIN2-koodi olisikin lukittu, tiettyjä erityistoiminteita lukuun ottamatta. Saat PUK2-koodin asiakaspalvelusta."
Eli soneralla joudun jonottamaan puhelimessa ja pulittamaan 12 euroa puk2-koodin tiedustelusta.
Tuli mitta täyteen. Soneran sivut ovat muutenkin huonot.
Tänään käynnistän numeron siirron!
Reipasta liiketoimintaa
pulinapata
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169