Rakennusliike ervee

ensikertalainenostamassa

Onko kokemusta heidän tekemistä asunnoista? Sujuuko takuukorjaukset ongelmitta, joutuuko vääntämään rautalangasta . Lempäälässä ainakin kohteita. Kannattaako harkita ostoa.

27

6282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovastipettynyt

      No pystyssä on pysynyt. Toista heidän tekelettä en tule hankkimaan. Se on aivan varma!

      • keittiöekspertti

        Mikä mätti?


      • Eiootehtyvielä

        Takuukorjaukset, ja tai niiden tekemättä jättäminen.


      • Epätoivoinenkodinostaja

        Hei eikö ole mitään positiivista sanottavaa tästä firmasta? Heillä yksi kohde myynnissä joka ollut vuokrattuna. Niin ihana koti mutta onko sen ostamisen arvoinen? Onko tullut tietoon jotain uutta?


    • huonoaesimerkkiä

      On korjauksia kait vielä tekemättä...taitaa olla myöhäistä.

    • E1cca

      Ei missään nimessä kannata edes harkita! Juoskaa, jos kuulettekaan tuosta firmasta! Google avuksi niin totuus selviää! Hirveä määrä parin vuoden ikäisiä asuntoja samoilla alueilla samaan aikaan myytävänä. Sattumaako?

    • Hacce

      Tulee vaan mieleen, että onko näillä tyypeillä mitään koulutusta tai kokemusta, kun yleensä alkavat rakennushommiin? Tuntuu, että työllistävät vain veljiään. Pohjanmaalta/pohjois-Suomesta tulee rivissä täysi-ikäistyviä kloppeja, joita sitten täällä etelässä "menestyneet
      " isoveikat työllistävät. Vähän arvelluttavaa askartelua on tuollainen rakentelu. Toki sitähän se on nykyään muutenkin.

      • Anonyymi

        Näin juuri perustetaan firma ja töihin. 1remontti ,vesivek,salaojakeskus joka muuten juuri huijasi naapurin vanhaa rouvaa lasku n. 40000,kotisun aivan karmee,kattokeskus, lumoon lasit ym varokaa


    • Keskituloinen

      Köyhän itkua!
      Minkä takia ostaa talo jos ei osaa itse pieniä asioita korjata vaikka olisikin takuu korjaus mielestänne? Menkää vuokralle, koska tollaset tumpelot ei näköjään pärjää omakotitalossa....

      • Hate60

        Johtaja itsekin näemmä kiireiltään ehtinyt paikalle. Onkos se tuollainen kielenkäyttö teidän piireissä ihan soveliasta?


      • Anonyymi

        Takuukorjaus on rakentajan homma, ei ostajan vaikka hän olisi ammattitaitoisempi tekemään korjauksen.
        Jos menee itse korjaileen ja tuleekin joku uusi vika esiin, syyttää rakentaja tee se itse korjaajaa ja yrittää luikerrella vastuusta.
        Nämä huijarit kyllä tiedetään.


    • Raharatkaisee

      Kokemusta on. Ei hoida vastuitaan. Vetkuttelee ja keksii selityksiä, mitkä eivät pidä paikkaansa.

    • Epäluuloinen

      Erveen toiminta lopetettu kauppalehden mukaan kesäkuussa -17.
      Siunausta oli silläkin toiminnalla. Hommat jatkuu toisella yrityksellä. Taitavat tehtailla näitä firmoja kuin lapsia ikään.

    • Ervee Lempäälä

      Täytyy tänne jonkun kirjoittaa omalla nimelläänkin, ettei mene pelkäksi puskista huuteluksi! Asuttiin itse 4 vuotta Erveen rakentamassa paritalossa Sääksjärvellä ja asuttaisiin edelleenkin, ellei muutokset työelämässä olisi pakottaneet vaihtamaan paikkakuntaa. Itse oltiin tyytyväisiä asuntoon sekä rakennuttajaan. Ainahan projektissa tulee jotain yllätyksiä ja virheitäkin, mutta kaikesta saatiin Erveen kanssa sovittua eikä tarvinnut tapella. Hoputtamaan ja muistuttamaan joutui, mutta taitaa olla aika tyypillistä nykyään uudisrakentamisessa?

      Asukkaat avoimesti keskustelivat keskenään ja jakoivat kokemuksensa sekä mahdolliset ongelmat ja ratkaisut. En tunnista kirjoittelua kenenkään asukkaan tekemäksi. Taitaa pikemminkin olla joku muu, joka täällä purkaa mielipahaansa.

      Erveellä on ymmärtääkseni jonkin verran kiinteistöomaisuutta ja yritys on edelleen pystyssä vaikka aktiivinen uudisrakentaminen taitaakin tapahtua toisen nimen alla, johtuen muista omistusjärjestelyistä. Näin olen ulkopuolisena tämän ymmärtänyt.

      Aukustintien asukas toukokuuhun 2018 saakka.
      Tomi Ahtela

    • Kuntalainen

      Lempäälässä rakennetaan ilman rakennuslupia ja kunta ei mahda mitään... vaikuttaa olevan sama suomen laatuneliö kyseessä..

      • Anonyymi

        Nämä mestarit saa rakennusluvat ihan minne haluavat ja minkälaiset haluavat voisko joku tutkia vai onko kunnan kaavotuspuoli samaa porukkaa.


    • Anonyymi

      Suomen Laatuneliö on Lempäälään rakentanut useita samanlaisia rivitaloja ja nyt jopa kahdessa tasossa olevia. Näyttävät kuvissa varsin hyvin tehdyiltä ja siisteiltä sekä miellyttävät myös omaa silmää..
      Jotenkin vaan kaupat jää tekemättä kun näitä juttuja kuuntelee. Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia heidän kohteistaan?

      • Anonyymi

        On, edelleen erittäin haastava saada hoitamaan vastuitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, edelleen erittäin haastava saada hoitamaan vastuitaan.

        Jotain esimerkkiä?


    • Anonyymi

      Moi, ostimme Suomen laatuneliön rakentaman asunnon Moisiosta kuukausi takaperin, hyvin on kaikki mennyt. Muutamat pikkufiksailut ovat hoituneet todella nopeasti ja hyvässä yhteistyössä. Kaikin puolin tyytyväisiä asuntoon, yllä oleva puhe tuntuu oudolta.

    • Anonyymi

      Onko noi mielestäni pirkanmaan rumimmat talot tuossa paskavatkaamon vieressä tämän porukan tekosia aikanaan? Näin kuulin, varmistelen vain

      • Anonyymi

        On, siellähän oli melkoiset ongelmat aikanaan rakennusvirheiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, siellähän oli melkoiset ongelmat aikanaan rakennusvirheiden kanssa.

        Juu ne oli kaikki tehty persiilleen. Home haisi 5 vuotta vanhassa kämpässä, niin lyhyessä asunto näytössä en oo ennen käyny


    • Anonyymi

      Rakennusliike on ilmeisesti samaa "ketjua" kamuxin ja vanhuksille ovelta ovelle remontteja myyvien kerhojen kanssa?

    • Anonyymi

      Eivät hoida edelleenkään vastuitaan. Ei kannata lyödä käsiään tähän laatuneliöön...

    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmia Erveen kanssa

    • Anonyymi

      Sarjayrittäjä joka perustaa aina uuden yhtiön uudelle työmaalle. Sen verran monessa yhtiössä vastuuhenkilönä. Enkä nyt tarkoita As Oy tä.
      Jokainen voi arvata että vastuuta paikoillaan siinä kohtaa kun tulee isompi virhe ja pitäisi maksaa korjauksia.
      Näissä kohteissa ei edes jää yhtään rahaa sulkutilille mitkä yleensä vapautetaan sovitun ajan kuluttua kun korjaukset on tehty.
      Onnea ostajille.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe