Ihmisten äänissä on eroja, eri taajuuksia. Kun naapuri juttelee kaverinsa kanssa, sen toisen ääntä ei kuulu ollenkaan.
Mutta tämän ääni narisee kuin paskahuussin sarana, josta on kotoisinkin.
naapurilla on ruma ääni
7
140
Vastaukset
- oieiof
Jebulis sama huomattu. :)
- äänetöntäeioo
Huomattu on, kaverin entisellä muijalla oli myös karsee ääni, vähän niin kuin vanhan miespuolisen juopon örvellystä. Muutoin ihan tosi nätti vaalea pakkaus. Ei siitä muulloin ollut haittaa, mut köyriessä piti aina Ainolle vannotta, että ei kuiskutella sit mitään aktin aikana. Ainahan se ei sitä muistanut.... YÄK..
- Peruukkipois
Täällä sama, naapurin ämmän mölinä kuulostaa vaikeroivalta juopolta ja lisäksi vielä huutaa puhuessaan niin että se kaikuu naapuriasuntoihin vittu mikä vammane eikä tolle keharille mee jakeluun mikää ku ärsyttää tahallaan,
- näino
Eipäs haukuta kehitysvammaisia, jotka ovat iloisia, vilpittömiä, raittiita ja harmittomia. Myös kuurot saattavat puhua lujaa kun eivät kuule ääntään. Mutta he eivät tee sitä tahallaan.
Juopot ja tupakoitsijat sensijaan ovt paskaväkeä, joiden hyödyttömän elämän ainoa saavutus on hankaloittaa muiden elämää. - jijiiinijin
Tuota noi.... ei Aino ole mikään kehitysvammainen, johdon sihteeri keskisuuresta.. Ääni sillä erikoinen vain. Arvaten herpaantuisi sinullakin, jos jätkän ääni korvaasi kuiskuttelisi kesken kuumimman köyrinnän,tosin onhan niitäkin, joille kelpaa kaikki kaksijalkaiset..potkukelkasta, siltsunkautta....mummoon...
- Basso_
Minulla on miehekäs ääni, miehet kuuntelevat kunniottaen ja naiset huokailevat kiimaisena kuullessaan miehekkään mörinäni.
- Anonyymi
Oon kanssa miettiny useasti, ja minkä takia se ruma ääni on niin usein naisilla? Ehkä se on vahvistusharha? Oonko salaa naisvihamielinen, vai liittyykö se johonkin muuhun, sen kummemmin erittelemättä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818