Alanyan suomibaarit

nytkysellaankansalta

Montakos niitä nyt oikein on? Heikinbaari,Harrinbaari,Kippis,Onnela,Aleksi,Topin paikka,Asko,Martin baari, vieläkö muita? Mikä näistä on paras?

25

2779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlanyassaKäynyt

      Kaikkihan noi on paskoja. Juomien hinnat vähintään tuplat siitä mitä paikallisten suosimissa baareissa.
      Yleinen harhaluulo on se, et nämä "suomibaarit" olisi suomalaisten pyörittämiä.
      Ei ole!

    • Minävain123

      Onnela, tosin kerran kaks reissullani käyn. Paikallisissa kun ei kehtaa suomi biisejä karaokessa vetää. Mahtava henkilökunta ja tähän ei liity mitään seksuaalista, soti.

    • KohtaNykänen

      Näihin muka suomibaareihin ei kannata kenenkään mennä.
      Pieni olut 5 kertaa kalliimpaa kuin kaupassa ( 15 liiraa ).
      Yleensä baarit jotka ei ole turistien kansoittamia, maksaa olut 2-3 kertaa kaupan hinnasta eli ( 6-9 liiraa )

    • sidukkaaaaaa

      mistä näistä tai jostain muusta baarista sais lonkeroa ja siideriä?

      • KohtaOsaavat

        Et saa niitä mistään koska eivät osaa vielä väärentää niitä.


      • AlanyassaAsuva

        Vodkaakaan eivät reppanat osaa väärentää.
        Yökerhoissa myytävästä kotipoltto vodkasta on moni menettäny näkönsä :(


      • Vbkljgrr
        AlanyassaAsuva kirjoitti:

        Vodkaakaan eivät reppanat osaa väärentää.
        Yökerhoissa myytävästä kotipoltto vodkasta on moni menettäny näkönsä :(

        Miksi sitä pitäisi osata. Tyhmän suomituristin kohtalo ei kiinnosta ketään turkkilaista.


      • Ulkonäkötarkkailija
        AlanyassaAsuva kirjoitti:

        Vodkaakaan eivät reppanat osaa väärentää.
        Yökerhoissa myytävästä kotipoltto vodkasta on moni menettäny näkönsä :(

        Ulkonäkö onkin menetetty näillä jo aiemmin...


    • Hemu45

      Matin baari paras, palvelu hyvää ja paikka siisti.

      • MutfaktaKimVar

        Pitää paikkansa, ruokien suhteen ylivoimainen.


      • EnNäeMitään

        Mut se sikakallis kotipolttoinen viina vituttaa


      • NoCommercials

        Matin baarin suomalaishuoran julkaisema ja ympärileikatulla maksettu mainos.


      • NoComments

        Kohtuullisen mielikuvitukseton kommentti lobotomialeikkauksessa käyneeltä lerppakulliselta jätetyltä juopolta.


    • alanyalainensuomalainen

      Eipä niitä suomibaareja ole monta. Cafe Mai taitaa olla ainoa suomalaisomistuksessa oleva baari. Bella Alanyan omistajalla lienee myös Suomen passi Turkin passin lisäksi.

      • Turkinhihasta

        Ei tavallinen suomituristi noteeraa muuta kuin Suomen lipun kuvan ulkopuolella. Se riittää hänelle ja niitä kutsutaan suomibaareiksi.


      • häpeän

        On tosiaan erikoista, että ihmiset illasta toiseen haluavat mennä paikkoihin, joissa heidän ruokailunsakin ajan soitetaan suomalaista humppaa. Kävelen iltaisin usein parin tällaisen paikan ohi eikä tule mieleenikään poikeata. Siinähän paljon oppii turkkilaisuudesta ja Turkin ruokakulttuurista, kun näissä käy.


      • KiinnostaaVitusti
        häpeän kirjoitti:

        On tosiaan erikoista, että ihmiset illasta toiseen haluavat mennä paikkoihin, joissa heidän ruokailunsakin ajan soitetaan suomalaista humppaa. Kävelen iltaisin usein parin tällaisen paikan ohi eikä tule mieleenikään poikeata. Siinähän paljon oppii turkkilaisuudesta ja Turkin ruokakulttuurista, kun näissä käy.

        Eikö ihmisen kannattaisi hävetä ensin omia tekosiaan, ennen kuin alkaa muiden asioita häpeämään?


      • Ylitarkastaja
        KiinnostaaVitusti kirjoitti:

        Eikö ihmisen kannattaisi hävetä ensin omia tekosiaan, ennen kuin alkaa muiden asioita häpeämään?

        Monenlaista hävettävää on Alanyassa. Toiset joutuvat häpeämään toisten suomalaisten puolesta, kun ei itse ymmärrä.


      • KiinnostaaVitusti
        Ylitarkastaja kirjoitti:

        Monenlaista hävettävää on Alanyassa. Toiset joutuvat häpeämään toisten suomalaisten puolesta, kun ei itse ymmärrä.

        Mutta mihin siinä sinua tarvitaan vai oletko itse päättänyt tarpeellisuutesi siihen?


    • 33920000

      Missä näissä suomipaikoista on paras ruoka? heikil ainakin kallista.

      • tulisyötyä

        Cafe mai ja Onnela.Huippu safkaa.


    • Alijandroohh

      Kävin alanyassa kerran testaamassa turistejen suosiman "suomi" baarin. Omaan makuun rafla ei ollut.
      Suomalaiset vetivät örvelö karaokea. Olen nuori ihminen ja silti kuulosti musiikki olevan ihan liian kovalla. Ruoka ei ollut hyvää. Ei minulta kysytty kertaakaan maistuiko. Alkoholikin oli kalliimpaa kun muualla.

    • envalitaihanJees

      Pari vk tuli emon kanssa oltua. Viinaa kun en ota enää, niin päivällä rantsussa mollikkaa n.5h / pv. Illalla syömään eri rafloihin. Sen verran tullut Alanya ja ympäristö tutuks yli 20v ajalta, et osaa valita missä käy ja minkä ohi menee.
      Halpoja äkkilähtöjä on tullut viime aikoina harrastettua, nääs eläkkeelle jääminen on sen mahdollistanut nykyään.

    • Justnytalanyassa

      Kyllä pitää ihmisen olla päästään vammanen jos pitää näissä baareissa notkua

    • 394839292

      Cafe mai on loistava. Mukava omistaja ja halpaa->HYVÄÄ ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe