Sen suuaukko oli n.40sm. Puolituttu nainen kippasi kuiluun jotakin. Hämmästysi suuresti kun uskoin olleeni hereillä.
Pian aukon kylkeen ilmstyi toinenkin reikä tyhjyyteen, hiukan pienempi.
Ahaa, ajattelin. Näitä muutaman sekunnin freudilaisia pikaunia. Olin niin väsynyt päivänraadannasta, että torkahdin tuoliini. Ei kai noi mitään kerro?
Pihallemme oli ilmestynyt reikä syvyyteen
2
203
Vastaukset
Unesi voisi kertoa väsymyksestä, maapohja ei olekaan enää vakaa vaan siihen ilmestyy kuiluja tyhjyyteen.. Kuiluun voi kadota, sinne voi heittää jotain, joka katoaa. Kuilun kautta unessa voi myös mennä maan alaisiin kerroksiin eli alitajuntaan, olisiko tarpeen kaiken tämän kiireen keskellä miettiä alitajunnan viestejä ja omaa jaksamista.
- e.raataja
Sikäli osuva tulkinta että koen jo työuran ajoilta kehittynyttä työuupumusta. Yhtiön vanhat parrat sanoivat ettet tuosta kuntoudu ehkä ikänäsi.
Olen joutunut työstämään piilotajunnan kerrostumia omaterapian kautta kun ammattiapua tarvitsevat enemmän nuoremmat.
Ei ole aikaa eikä varaakaan.
Tänään aamuyöllä näin nuoren naisen tehdä temput kanssani. Sanoin sille että olen paljon sinua vahvempi. Todistin sen kanssa.
En alkanut pelehtimään sen pitemmälle. Unielämähistoriani on värikkäänlainen.
Työelämävuosina jouduin joskus unikoomaan. Niistä herääminen kesti aikansa. En hyväksynyt unihalvaussanaa ollenkaan kun univaiheilla oli ikäänkuin parantava vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835