Sen suuaukko oli n.40sm. Puolituttu nainen kippasi kuiluun jotakin. Hämmästysi suuresti kun uskoin olleeni hereillä.
Pian aukon kylkeen ilmstyi toinenkin reikä tyhjyyteen, hiukan pienempi.
Ahaa, ajattelin. Näitä muutaman sekunnin freudilaisia pikaunia. Olin niin väsynyt päivänraadannasta, että torkahdin tuoliini. Ei kai noi mitään kerro?
Pihallemme oli ilmestynyt reikä syvyyteen
2
238
Vastaukset
Unesi voisi kertoa väsymyksestä, maapohja ei olekaan enää vakaa vaan siihen ilmestyy kuiluja tyhjyyteen.. Kuiluun voi kadota, sinne voi heittää jotain, joka katoaa. Kuilun kautta unessa voi myös mennä maan alaisiin kerroksiin eli alitajuntaan, olisiko tarpeen kaiken tämän kiireen keskellä miettiä alitajunnan viestejä ja omaa jaksamista.
- e.raataja
Sikäli osuva tulkinta että koen jo työuran ajoilta kehittynyttä työuupumusta. Yhtiön vanhat parrat sanoivat ettet tuosta kuntoudu ehkä ikänäsi.
Olen joutunut työstämään piilotajunnan kerrostumia omaterapian kautta kun ammattiapua tarvitsevat enemmän nuoremmat.
Ei ole aikaa eikä varaakaan.
Tänään aamuyöllä näin nuoren naisen tehdä temput kanssani. Sanoin sille että olen paljon sinua vahvempi. Todistin sen kanssa.
En alkanut pelehtimään sen pitemmälle. Unielämähistoriani on värikkäänlainen.
Työelämävuosina jouduin joskus unikoomaan. Niistä herääminen kesti aikansa. En hyväksynyt unihalvaussanaa ollenkaan kun univaiheilla oli ikäänkuin parantava vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323185- 552739
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232050
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131850On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761