lääkäri täti tutkii 3

saatanankylähullu

Kun seuraava aamu koitti olimme Miian kanssa edelleen sidottuna t uoleihin, minulla oli järkyttävä tupakan himo.

yritin riuhtoa itseäni irti tuolista mutta homman keskeytti takaani kuulunut hoitajan sanat, rauhoitu et sinä siitä mihinkään pääse jos sinulla on jokin hätä niin kerro ihmeessä.

Ärähdin että tuleppa tänne niin kerron jolloin kaunis nuori nais hoitaja käveli vierelleni, hän ravotti kasvoillaan olevaa suoja maskia ja kysyi mitä haluaisin.

Pyysin päästä tupakille hoitaja asetti maskin takaisin kasvoilleen ja katsoi kelloa todeten että voinhan minä sinua tupakalla käyttää.

Haluatko pihalla vai tupakka kopissa käydä, vastasin että näin aamusta mielelläni pihalla, hoitaja asettautui taakseni ja todennäköisesti aukaisi tuolin renkaiden lukot.

Tunsin kuinka hoitajan suuret ja pehmeät rinnat painautuivat päälakeani vasten jolloin tunsin tuolin lähtevän liikkeelle.

Pihalle päästyämme hoitaja irrotti toisen käteni ja sanoi turvallisuus syistä että hän käärii minulle tupakan, hän oli ottanut minun kilta toppani ja veivasi siitä melkoisen tukin ja asetti sen käteeni.

No mikäs unohtu tivasin hoitaja katsoi minua pitkään ja sitten toppaa ja huomatessaan purujen seassa olevan holkin hän vain tuhahti että kyllä on maailman loppu jos yks mynni unohtuu välistä.

Hymyilin vähän ja pyysin tulta, sätkän poltettuani pyysin toisenkin ja lähdimme sitten takaisin.

Hoitaja toi minut takaisin samaan huoneeseen jossa Miia oli juuri suorittamassa aamu tarpeita alusastiaan, nimittäin eiliset hoitajat Siiri ja Emma olivat saapuneet ja totesivat minulle että tämä kossi se vain karkailee heti aamusta tupakalle.

Kun Miia oli tarpeet tehnyt oli minun vuoro, tarpeeni tehtyä Emma ja Siiri pesivät sukupuoli elimemme jonka jälkeen Marketta saapui huoneeseen sanoen heti notta.

Te saattekin leikkiä tänäänkin lehmää ainualla erolla että Miia on tänään sonni ja minä lehmä, ihmettelimme Miian kanssa noita sanoja mutta huomasimme lypsyn alettua kun Miian rinnoista ryöppysi vaalean harmaata tahnaa ha minun lypsykoneen säilöön valui kirkkaan valkoista nestettä.

Marketta otti jälleen kummankin lypsykoneen säiliöistä koeputkiin täydennystä ja joi kummankin vuorotellen ja nesteet juotuaan katseli hymyillen minua sanoen että kylläpä sun pallot tuottaa hyvää maitoa.

Kuin myös Miialle että sun rinnat taas tuottaa maukasta spermaa säpsähdimme kauhusta mitä meidän elimet tuottivat, mutta Marketta rauhoitteli sanoen että tämä on vain eräs tutkimus jota luin uusimmasta lääketieteen lehdestä jota aijjoin kokeilla pitääkö se kutinsa.

Mutta kun teidät on imuroitu tyhjäksi elimenne alkavat tuottamaan sitä ainetta joihin ne on suunniteltu,noh nauttikaa nyt lypsykoneen hoidosta ja emme ja siiri voikin tänään laittaa teille nussinta dildo koneet teitä panemaan.

Lypsyn viimein loputtua Miia irrotetiin tuolista ja käskettiin pukeutumaan sillä aikaa kun minun tutkimista jatketaan, Miia lähti pyyhe päälle pois jolloin Marketta otti kansion ja alkoi kirjaamaan/lueskelemaan sitä jonka jälkeen totesi.

Emmalle ja Siirille että he voivat hakea keskusvarastosta paperille kirjatut välineet jonka hän ojensi Emmalle, hoitajien lähdettyä Marketta asettui haarojeni väliin ja hieroi penistäni jolloin laski maskinsa kasvoiltaan ja imaisi peniksen suuhunsa hän imiä lutkutti penistäni hetken ja irrottautui siitä riisui lääkäriin takkinsa jonka alta paljastui ehkä maailman seksikkäin paketti jonka olen nähnyt.

Markettalla oli päällään pinkki violetti sini valko musta ruutu paita jonka ympärillä oli musta latex vyö ja musta kangas puoli pitkä hame, jonka vetoketjun hän aukaisi ja esiin ilmestyi aivan posliiniksi ajettu pillu.

Marketta nosti hameen syrjään ja kiipesi päälleni ja siitä alkoikin kiivas ja rytmikäs ratsastaminen, ennen kuin hän alkoi ratsastamaan Marketta aukaisi pari ylintä nappia jotta näkisin hänen ainakin d Kuopikoon rinnat ellei isommat.

Marketta oli taitava sekä suihin ottaja sekä ratsastaja kun aloin huohottamaan hän hidasti tahtia ja kiihdytti vähän välein, kun hommaa oli jatkunut ainakin 2 varttia Marketta pysähtyi hetkeksi ja henkäisi parikertaa syvään alkoi ratsastamaan niin kiivaasti kuin pystyi.

Hetken sitä tehtyään sain orgasmin samoten myös hänkin, Marketta lysähti päälleni ja ravotti paidan kaulusta sen verran että sain imeä hänen rintaa johon hän totesi että noin kiltisti kun olen ollut saat luvan vähän juoda tuoretta maitoa.

Hetken imettyäni Marketta vetäisi rinnat piiloon ja nousi päältäni ja puki hameensa päälleen, eikä kauvvaa mennyt kun miia Emma ja Siiri saapuivat suurten tavara kärryjen kanssa takaisin jolloin Emma kysyi miten penikseni on noin märkänä maidosta johon Marketta totesi sen käyvän lievää jälki käyntiä. Jatkuu. ...

0

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1757
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1567
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1273
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        745
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        727
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        688
      Aihe