Hyvä palstalaiset

Tämä palsta on mennyt kyllä ihan pilalle. Ihmiset tappelee keskenään. Monilla on paha mieli. Joitakin kiusataan. Sellainen ihana yhteisö missä toisia tuetaan ja tsempataan ja yhteisö missä minut otettiin hyvin vastaan on hävinnyt. Mitä tälle on käynyt? Ei kai se tosirealisti Kokkola onnistunut saamaan ihmisiä toisille suuttumaan? Kiitän kaikkia mukavia ihmisiä että juttelitte minulle. Kiitos en lähde täältä palstalta pois vaikka minua ei enää usein näy. En vain halua lukea miten ihmiset haukkuvat toisiaan. Toivon että jokaisella teillä on edes jokunen ystävä joka teitä tukee ja hyväksyy teidät sellaisenaan kuin ootte. Jokaisessa ihmisessä on hyvää ja jokainen ihminen on tärkeä. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla onnellinen ja loppujen lopuksi ei se meille muille kuulu millaisesta elämästä pitää. Se mikä on toisen mielestä typerää käytöstä voi olla toisen mielestä hyväksyttävää. Eikä me voida toisia muuttaa ja eikä kaikista tarvitse pitää tai sietää. Sellaista ihmistä jota ei halua nähdä tai lukea tai kuulla ei ole kenenkään pakko sietää... Toivottavasti tämä viesti saa sellaisen rauhan tänne etteivät ihmiset saa toisiaan enää itkemään. Anteeksi kun puutun asiaan josta en tiedä mitään ja mikä ei minulle kuulu. Kaihoten muistelen aikaa kun täällä oli kivaa jutella mutta hyvää aikaa ei voi ehkä saada takaisin. Voimaa lähetän kaikille. Älkää ymmärtäkö väärin. Näkemiin

19

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa sitte enempi ku hyvin sanottu. jäbällä on paljolti saman suuntaiset mietteet et hyväksy toinen ihminen semmosena kuin hän on niin tuut ihtekki hyväksytyks myös niitten virheittes kans.. :)

• Joskus tulee riitoja ja ihan syystä.. Tottakai olisi hyvä jos välit voisi selvittää, ilman että kaveruus katkeaa.. Mutta aina ei käy niin, jos asiaa ei saa ratkaistua kunnolla.

Minä en voi sietää kaikkea tyhmyyttä ja käyttäytymistä, varsinkin kun olen oikeassa ja toinen ei sitä tajua..

Miksi roikkua kaverin perässä, joka ei minulle juttele tai kysy kuulumisia?? Ja edelleen järkevä varattu nainen ei elä pervojen ja muiden miesten ihailussa. Se ei ole oikein ja johtaa vaikeuksiin! Fiksu ystävä tajuaisi neuvoni ja ottasi oppia.

Ja se loukkaa että Toljanteria on syytetty ihan suotta..

• Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

Todista väitteesi sitten.

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

No olit väärässä pervolle lepertelyn suhteen ja väärässä kun petyit Tonttuun.. Väärin on myös flirttailla uimaripojulle kun varattu olet.

• ei-samaa-nimittäjää

Siinä on kyllä kaksi naista niin ääripäistä kuin vain olla ja voi.

• Kylmät__kädet____

Koitetaan pitää positiinen mieli ja kannustakaamme toisiamme jatkossakin. Nämä hyväntuuliset kaupunkipalstat ovat katoava luonnonvara. Katsokaa esimerkiksi Lieksapalstan menoa.

Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikillr :-)

• Mukavaa se olisi jos palstalla tultaisiin toimeen ja juteltaisi eri aiheista.. Mukavaa viikonloppua sinullekkin kylmät kädet!

• Rytimäkeläinen

Kyllä tämä palsta muuttuisi heti kerralla paremmaksi, jos täältä saataisiin savustettua ulos tuo halkokarin haiseva mätämuna.

• naarasten-tappelua

Kuten eräällä toisella saitilla osuvasti sanottiin.

• Mikä muurahaiskeko tämä on?

• Anonyymi

Tosirealisti on kokkojokilaakson keisari

• Anonyymi

Hyvää huomenta kaikille ihmisille!onpa hienoa kun on tämmöinen viestiketju aloitettu,voitais kaikki puhua pelkästään positiivisista asioista,niin se lisäisi hyvinvointia.

• Anonyymi

Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...

Ressu on taas oikeassa: "Niinku niinku niinku ja niinku, ko soon niinku niin positiivista, ko alakaa niinku positiivisesti niinku aattelee"...

• Anonyymi

Iskä ota aamulääkkeet ja ole tänään juomatta. Huomenna tulee siivooja ja avustaja käyttää lähtee mukaan apteekkiin.

• Anonyymi

Miksi puolustatte Tosirealistia? Se on paha ihminen

• Anonyymi

Persuministeri Rydman antoi hyvä näytteen A-studiossa mitä hän ajattelee esim. kokkolalaisista suurteollisuusalueella työtään tekevistä. Pitääkö tässä tapauksessa kääntää vain poskea ja odottaa uutta purkausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      138
      7617
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      28
      2918
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      326
      1779
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      268
      1465
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      113
      1265
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1159
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1062
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      966
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      20
      936
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      921
    Aihe