Hyvä palstalaiset

Tämä palsta on mennyt kyllä ihan pilalle. Ihmiset tappelee keskenään. Monilla on paha mieli. Joitakin kiusataan. Sellainen ihana yhteisö missä toisia tuetaan ja tsempataan ja yhteisö missä minut otettiin hyvin vastaan on hävinnyt. Mitä tälle on käynyt? Ei kai se tosirealisti Kokkola onnistunut saamaan ihmisiä toisille suuttumaan? Kiitän kaikkia mukavia ihmisiä että juttelitte minulle. Kiitos en lähde täältä palstalta pois vaikka minua ei enää usein näy. En vain halua lukea miten ihmiset haukkuvat toisiaan. Toivon että jokaisella teillä on edes jokunen ystävä joka teitä tukee ja hyväksyy teidät sellaisenaan kuin ootte. Jokaisessa ihmisessä on hyvää ja jokainen ihminen on tärkeä. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla onnellinen ja loppujen lopuksi ei se meille muille kuulu millaisesta elämästä pitää. Se mikä on toisen mielestä typerää käytöstä voi olla toisen mielestä hyväksyttävää. Eikä me voida toisia muuttaa ja eikä kaikista tarvitse pitää tai sietää. Sellaista ihmistä jota ei halua nähdä tai lukea tai kuulla ei ole kenenkään pakko sietää... Toivottavasti tämä viesti saa sellaisen rauhan tänne etteivät ihmiset saa toisiaan enää itkemään. Anteeksi kun puutun asiaan josta en tiedä mitään ja mikä ei minulle kuulu. Kaihoten muistelen aikaa kun täällä oli kivaa jutella mutta hyvää aikaa ei voi ehkä saada takaisin. Voimaa lähetän kaikille. Älkää ymmärtäkö väärin. Näkemiin

19

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa sitte enempi ku hyvin sanottu. jäbällä on paljolti saman suuntaiset mietteet et hyväksy toinen ihminen semmosena kuin hän on niin tuut ihtekki hyväksytyks myös niitten virheittes kans.. :)

• Joskus tulee riitoja ja ihan syystä.. Tottakai olisi hyvä jos välit voisi selvittää, ilman että kaveruus katkeaa.. Mutta aina ei käy niin, jos asiaa ei saa ratkaistua kunnolla.

Minä en voi sietää kaikkea tyhmyyttä ja käyttäytymistä, varsinkin kun olen oikeassa ja toinen ei sitä tajua..

Miksi roikkua kaverin perässä, joka ei minulle juttele tai kysy kuulumisia?? Ja edelleen järkevä varattu nainen ei elä pervojen ja muiden miesten ihailussa. Se ei ole oikein ja johtaa vaikeuksiin! Fiksu ystävä tajuaisi neuvoni ja ottasi oppia.

Ja se loukkaa että Toljanteria on syytetty ihan suotta..

• Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

Todista väitteesi sitten.

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos alkaisit elää sun omaa elämää? Koska sulla ei TODELLAKAAN ole mitään oikeassa olemisen privilegiota mun käyttäytymisen suhteen.

No olit väärässä pervolle lepertelyn suhteen ja väärässä kun petyit Tonttuun.. Väärin on myös flirttailla uimaripojulle kun varattu olet.

• ei-samaa-nimittäjää

Siinä on kyllä kaksi naista niin ääripäistä kuin vain olla ja voi.

• Kylmät__kädet____

Koitetaan pitää positiinen mieli ja kannustakaamme toisiamme jatkossakin. Nämä hyväntuuliset kaupunkipalstat ovat katoava luonnonvara. Katsokaa esimerkiksi Lieksapalstan menoa.

Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikillr :-)

• Mukavaa se olisi jos palstalla tultaisiin toimeen ja juteltaisi eri aiheista.. Mukavaa viikonloppua sinullekkin kylmät kädet!

• Rytimäkeläinen

Kyllä tämä palsta muuttuisi heti kerralla paremmaksi, jos täältä saataisiin savustettua ulos tuo halkokarin haiseva mätämuna.

• naarasten-tappelua

Kuten eräällä toisella saitilla osuvasti sanottiin.

• Mikä muurahaiskeko tämä on?

• Anonyymi

Tosirealisti on kokkojokilaakson keisari

• Anonyymi

Hyvää huomenta kaikille ihmisille!onpa hienoa kun on tämmöinen viestiketju aloitettu,voitais kaikki puhua pelkästään positiivisista asioista,niin se lisäisi hyvinvointia.

• Anonyymi

Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli puhuttaisiin auton akuista ja labranäytteistä. Positiivisuus kuuluu sähköoppiim ja sairaalatermistöön. Muussa tapauksessa phumme myönteisyydestä (kielteisyydestä), hah hah haaa!!!...

Ressu on taas oikeassa: "Niinku niinku niinku ja niinku, ko soon niinku niin positiivista, ko alakaa niinku positiivisesti niinku aattelee"...

• Anonyymi

Iskä ota aamulääkkeet ja ole tänään juomatta. Huomenna tulee siivooja ja avustaja käyttää lähtee mukaan apteekkiin.

• Anonyymi

Miksi puolustatte Tosirealistia? Se on paha ihminen

• Anonyymi

Persuministeri Rydman antoi hyvä näytteen A-studiossa mitä hän ajattelee esim. kokkolalaisista suurteollisuusalueella työtään tekevistä. Pitääkö tässä tapauksessa kääntää vain poskea ja odottaa uutta purkausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1210
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1067
    Aihe