Iso metsäpalo

Tuliuni

Näin siis unta että olin ystävieni kanssa ulkona puistossa perjantai iltana ja meillä oli tylsää ja halusimme lähteä baariin/kotibileisiin. Siinä oli minun monia eri ystäviä jotka ei oikeassa elämässä tunne toisiaan. Sitten jotkut heistä halusi sytyttää jotain pikku nuotioita, ja aluksi ne olivatkin todella kauniin näköisiä ja olin juuri ottamassa niistä kuvia. Yhtäkkiä siinä edessä olikin metsä ja se tuli levisi siihen metsän puihin, alkoi kuulua isoja pamauksia ja tuli vain leimahteli. Aloin juosta poispäin, siinä vaiheessa hävitin jo ystäväni mutta sitten löysin jonkun naisen pienen koiran kanssa ja lähdin juoksemaan tulta pakoon hänen kanssaan. Yhtäkkiä meidän ympärillämme oli pelkkää metsää joka oli tulessa jokapuolelta. Lähdimme kuitenkin menemään liekkien läpi peittäen kasvomme. Luulin että kuolen mutta yhtäkkiä unessa alkoi soida joku biisi joka antoi minulle voimaa jatkaa eteenpäin. En tiedä miten selvisin palosta mutta yhtäkkiä olin isossa uima altaassa hyppykorokkeella ja siellä altaalla oli myös koko kouluni. Minun oli tarkoitus hypätä mutta yhtäkkiä aloin itkeä todella paljon koska olinhan vasta selviytynyt tulipalosta. Tipuin veteen ja melkein hukuin mutta sain uitua onneksi altaan reunalle. Viereeni tuli lohduttamaan joku kaverini joka oli myös ollut siinä tulipalossa ja kun minä sanoin hänelle jotain että "miten sä voit olla noin rauhallinen kun vasta eilen olimme tulipalossa" hän sanoi "se tulipalohan oli jotain 2kk sitten" olin shokissa ja kysyin että miksi en muista mitään koko 2kk ajalta. Aloin itkeä ja minulle tuli hirveä jano mutta kun join tuntui kuin olisin juonut jotain kynsilakan poistoainetta eikä janoni hellittänyt yhtään. Lopulta heräsin


Osaako kukaan kertoa mitä tämä uni voisi merkitä?

2

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessa pienistä kotoisista nuotioista alkoi metsäpalo; tämä voisi kertoa jotain tilanteesta esim. kavereiden kanssa, eli jokin asia tuntui aluksi hyvältä mutta tunteet/tilanne muuttuikin ja tunteet kuumenivat hallitsemattomasti.
      Irtipäässyt tuli voi kuvata esim. vihanpurkauksia.

      Unen metsäpalo voi myös kuvata omaa suhtautumistasi johonkin asiaan, jotain jota pidät sisälläsi ja unessa tämä tunne roihahtaa näkyviin hallitsemattomana metsäpalona.
      Unessa pakenit naisen ja koiran kanssa, eli et halua olla jossain asiassa mukana, vaan ymmärrät, että se ei ole turvallista.. (unen nainen koirineen voisi edustaa turvallista suuntaa edetä pois ristiriitaisesta tilanteesta) Unesi kertoo sisäisestä tunnetilastasi.

      Unen biisi johdattaa pois vaikeasta tilanteesta, unen biisi symboloi positiivisia tunnetiloja, joita saat sinulle tärkeistä asioista, esim. harrastuksista, hyvästä ystävästä, kaikesta siitä, joka on lähellä sydäntäsi.

      Unesi jatkuu; seisoit hyppykorokkeella ja altaalla oli koko koulusi; tämä kertoo stressistä ja muiden odotuksista, suorituspaineista. Aloit itkeä, unessa itkemme kun tarvitsemme helpotusta ahdistukseen, Unen ystävä lohdutti sanomalla, että tulipalo oli jo 2 kk sitten, tämä voisi olla ns.järjen ääni siitä, että et pohtisi liikaa jo menneitä asioita.
      Unesi viesti on se, että rauhoitat tilanteen omilla sinulle oikeasti tärkeillä asioilla ja muistat myös rentoutua ihan omassa rauhassasi.

    • Vielä unestasi;
      Unessasi joit ikäänkuin kynsilakkaa ja se ei sammuttanut janoasi. Tämä voisi kertoa jotain siitä, että haluaisit ymmärtää tilanteen ja saada itsellesi paremman olon .. Veden juonti olisi auttanut, vesi symboloi henkisyyttä, tietoa, parantavaa voimaa ja energioita jotka uudistavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe