Näin siis unta että olin ystävieni kanssa ulkona puistossa perjantai iltana ja meillä oli tylsää ja halusimme lähteä baariin/kotibileisiin. Siinä oli minun monia eri ystäviä jotka ei oikeassa elämässä tunne toisiaan. Sitten jotkut heistä halusi sytyttää jotain pikku nuotioita, ja aluksi ne olivatkin todella kauniin näköisiä ja olin juuri ottamassa niistä kuvia. Yhtäkkiä siinä edessä olikin metsä ja se tuli levisi siihen metsän puihin, alkoi kuulua isoja pamauksia ja tuli vain leimahteli. Aloin juosta poispäin, siinä vaiheessa hävitin jo ystäväni mutta sitten löysin jonkun naisen pienen koiran kanssa ja lähdin juoksemaan tulta pakoon hänen kanssaan. Yhtäkkiä meidän ympärillämme oli pelkkää metsää joka oli tulessa jokapuolelta. Lähdimme kuitenkin menemään liekkien läpi peittäen kasvomme. Luulin että kuolen mutta yhtäkkiä unessa alkoi soida joku biisi joka antoi minulle voimaa jatkaa eteenpäin. En tiedä miten selvisin palosta mutta yhtäkkiä olin isossa uima altaassa hyppykorokkeella ja siellä altaalla oli myös koko kouluni. Minun oli tarkoitus hypätä mutta yhtäkkiä aloin itkeä todella paljon koska olinhan vasta selviytynyt tulipalosta. Tipuin veteen ja melkein hukuin mutta sain uitua onneksi altaan reunalle. Viereeni tuli lohduttamaan joku kaverini joka oli myös ollut siinä tulipalossa ja kun minä sanoin hänelle jotain että "miten sä voit olla noin rauhallinen kun vasta eilen olimme tulipalossa" hän sanoi "se tulipalohan oli jotain 2kk sitten" olin shokissa ja kysyin että miksi en muista mitään koko 2kk ajalta. Aloin itkeä ja minulle tuli hirveä jano mutta kun join tuntui kuin olisin juonut jotain kynsilakan poistoainetta eikä janoni hellittänyt yhtään. Lopulta heräsin
Osaako kukaan kertoa mitä tämä uni voisi merkitä?
Iso metsäpalo
2
1578
Vastaukset
Unessa pienistä kotoisista nuotioista alkoi metsäpalo; tämä voisi kertoa jotain tilanteesta esim. kavereiden kanssa, eli jokin asia tuntui aluksi hyvältä mutta tunteet/tilanne muuttuikin ja tunteet kuumenivat hallitsemattomasti.
Irtipäässyt tuli voi kuvata esim. vihanpurkauksia.
Unen metsäpalo voi myös kuvata omaa suhtautumistasi johonkin asiaan, jotain jota pidät sisälläsi ja unessa tämä tunne roihahtaa näkyviin hallitsemattomana metsäpalona.
Unessa pakenit naisen ja koiran kanssa, eli et halua olla jossain asiassa mukana, vaan ymmärrät, että se ei ole turvallista.. (unen nainen koirineen voisi edustaa turvallista suuntaa edetä pois ristiriitaisesta tilanteesta) Unesi kertoo sisäisestä tunnetilastasi.
Unen biisi johdattaa pois vaikeasta tilanteesta, unen biisi symboloi positiivisia tunnetiloja, joita saat sinulle tärkeistä asioista, esim. harrastuksista, hyvästä ystävästä, kaikesta siitä, joka on lähellä sydäntäsi.
Unesi jatkuu; seisoit hyppykorokkeella ja altaalla oli koko koulusi; tämä kertoo stressistä ja muiden odotuksista, suorituspaineista. Aloit itkeä, unessa itkemme kun tarvitsemme helpotusta ahdistukseen, Unen ystävä lohdutti sanomalla, että tulipalo oli jo 2 kk sitten, tämä voisi olla ns.järjen ääni siitä, että et pohtisi liikaa jo menneitä asioita.
Unesi viesti on se, että rauhoitat tilanteen omilla sinulle oikeasti tärkeillä asioilla ja muistat myös rentoutua ihan omassa rauhassasi.Vielä unestasi;
Unessasi joit ikäänkuin kynsilakkaa ja se ei sammuttanut janoasi. Tämä voisi kertoa jotain siitä, että haluaisit ymmärtää tilanteen ja saada itsellesi paremman olon .. Veden juonti olisi auttanut, vesi symboloi henkisyyttä, tietoa, parantavaa voimaa ja energioita jotka uudistavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940