Godric rohkelikko?

olko

tää oli tuolla jossakin piilossa niin laitan tän myös tänne, että saan mielipiteenne...

jos sitä prinssiä on kuvailtu leijonaksi ja se on mainittu ekan kerran kakkosessa, niin musta se ehdotus että se on rohkelikon perustaja on aika hyvä... (joku mainitsi sen pari keskustelua alempana...) koska siitä tylypahkan historiasta puhutaan ekan kerran kakkosessa, kuten prinssistäkin ja rohkelikon merkkihän on leijona... sitä paitsi jos se kannatti jästisyntyisten tulemisen kouluun, niin se saatto itse hyvinkin olla puoliverinen...

Lisäksi voisi kuvitella että ne perustajat olisi jotain tyyliin prinssejä, vaikkei sen puoliverisen prinssin välttämättä oo pakko olla prinssi...

Lisäksi rohkelikot asu Godricin notkossa ja Rohkelikon etunimi oli Godric... En okein usko että Harry olisi joku rohkelikon perillinen, vaikka se olisi aika "hieno" kun voldemortkin on luihuisen (ja eikös rowling oo sanonut, että harry ei oo rohkelikon perillinen?)

Kuitenkin uskon, että sillä on jotain tekemistä asian kanssa että potterit asu Godricin notkossa, ja kutosen alussa on se eka luku joku erikoinen, joka kertoo niistä vanhempien kuolemasta (rowling ainakin jostain tämmösesta puhu jossain...)

sitä paitsi ekan kirjan lajitteluhatun laulussa sanotaan että rohkelikko arvosti ritarien rohkeutta, eli godric on elänyt semmosta ritari aika elämää, johon kuuluu prinssejä... :)

eli mitä mieltä olette?

5

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiriusMusta

..Ja itse en jaksa kirjoittaa tänne kaikkia pohdintojani, mutta

Godric voi olla mahdollisesti tämä henkilö... Just kun kaikki osuu sillain hyvin.. Mutta tuota, itse olen ajatellut että tämä puoliverinen prinssi on sellaien henkilö joka elää....Mutta, joo...:)

• Patrick Bateman

Itse olen myös ollut tätä mieltä jo kuukausia. Jotenkin muut vaihtoehdot tuntuvat kalpenevan tämän rinnalla. Sitä paitsi Rowling tuntuu harvoin mainitsevan leijonia jos ne ei liity Rohkelikkoon. Tosin Olko, missään ei ole sanottu, että se kuvailtu hahmo olisi se puoliverinen prinssi, se voisi yhtä hyvin olla kuka muu hahmo tahansa. Vaikka olen itse sitä mieltä, että se olisi Godric ja samalla PVP. Sitä paitsi luulen, ettei prinssi ole kukaan elossa oleva henkilö, joten olisi sopivaa, että harry ja kumppanit tutkisivat esim. Rohkelikon muotokuvaa tms...

• atk

Tuo juttu voi kyllä olla mahdollinen, mutta minusta tuntuu kuitenkin että se on joku toinen henkilö. Luulisin, että puoliverinen prinssi on (kuten jo on mainittu) elävä henkilö.

Ja tuskin Harry on kuitenkaan Rohkelikon jälkeläinen, koska tuskin Rowling kuitenkaan on niin tyhmä, että toistaa itseään. Ja Rowling ei ole mikään typerys, koska kun katsoo noita mitä kaikkea sinne kirjoihin on saatu (anagrammeja ja muita), niin tosiaankaan Rowling ei voi olla tyhmä.

• ghh

Siis kertokaa nyt, että missä Rowling on sanonu puoliverisen prinssin esiintyneen kakkoskirjassa? Siis kun ite oon kuullut sellasta, että sen kutoskirjan nimi on ollut kakkosen työnimenä?

• fendou

En minäkään ole koskaan törmänny siihen tietoon, että puoliverinen prinssi olisi esiintynyt kakkosirjassa. Ainakaan Rowlingin nettisivuilla ei sellaista lue.
        Missään ei ole sanottu, että puoliverinen prinssi olisi joku tuttu hahmo.
        Luultavasti joku huhu on nyt saanut liikaa tulta alleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7584
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      84
      5943
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      155
      3512
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1957
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      191
      1861
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      17
      1537
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1479
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1394
    Aihe