Henkilökohtainen avustaja Aurinkorannikolle

EngDe

Vaivaako yksinäisyys, ikä, sairaus tai vain talvimasennus? Etsin avustettavaa/-via Fuengirola-Benalmadena-Torremolinos alueelle/-lta ajalle marraskuu (2016)-maaliskuu (2017). Autan tarvittaessa asunnon etsimisessä, lennon järjestelyssä ja kaikessa muussa, mihin itse et kykene (pyörätuoli ei ole este).

11

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avustuskuljetus

      Joo apua tarvitaan.Pitääkö minun luovuttaa ensimmäisenä pankkikortti avustajan haltuun? Edellinen vei tuhkatkin pesästä!

    • asuntotarjolla

      Kyllä kaikki vaivaa. Anna yhteystietosi niin hoidetaan homma kotiin.

      • sipostelijat

        HUOMIO! AHCTUNG! ATTENTION! Tämä on Tamperelaisen huijarin ja hänen avustajansa vaimonsa Matleenan alias Meritan hommia! Tämä viimeksi Luumäen köyhdyttänyt ja vipannut ja lappeenrannasta evakkomatkalle lähtenyt pönäkkä toimitusjohtaja on siippoineen vaarallinen.JOS HALUATTE PÄÄSTÄ RAHOISTANNE OTTAKAA IHMEESSÄ AVUSTAJAKSI!


      • rullattava

        Niin eikö se pyörätuoliasiakas ole helppo rullata?


      • Kiitos kommenteista. Olen vireä ja sivistynyt 64-vuotias rouva Itä-Suomesta. Toiset lähtee eläkkeelle, minä haluan vielä olla työmaailmassa. Onkohan tällä kanavalla ihan normaalejakin kirjoittajia?
        PS. Sipostelija - Ahctung kirjoitetaan Achtung


      • matemaatikko

        Mutta Merita.Vanhan näköinen absolutisti sinä kyllä olet mut 64? Tais mennä numerot väärin päin?


      • matemaatikko kirjoitti:

        Mutta Merita.Vanhan näköinen absolutisti sinä kyllä olet mut 64? Tais mennä numerot väärin päin?

        Kukahan tämä Merita on, kun on maine näköjään mennyt?
        Olettekohan te kommentoijat tietoisia, miten paljon Suomessa on yksinäisiä, ei enää ihan hyväkuntoisia, pillereillä pystyssä/vaaka-asennossa pidettäviä ikäihmisiä. Moni voisi nauttia Etelän lämmössä mukavaa talviaikaa. Ei masennus iske, eikä kolotukset vaivaa. Viime talvena ihailin 90-vuotiasta englantilaisrouvaa, joka ei tarvinnut vielä minkäänlaista apuvälinettä. Moni suomalainen jää mökkiinsä valittamaan. Jos olisi kaveri, niin tällainenkin valittaja ehkä lähtisi liikkeelle.
        Tuohon [email protected] voi varmaan kirjoitella, jos tosiaan on kiinnostunut tai tietää jonkun avustajaa tarvitsevan.
        Tämä muu läpänheitto ei oikein johda mihinkään.
        Ystävällisin terveisin
        Tarja


      • tuolihurjastelija

        Niin onko tuo sähköpostiosoite ilmainen vai maksullinen? Kun Meritalla on nääs facebookissa keräys jossa kerätään lahjoituksia kaltoin kohdellulle pariskunnalla! Valitettavasti aviomies ei oo enää yhtä hyväkuntoinen kun se englantilaisrouva vaan rullatuolitavaraa!! Emäntä kuitenkii jaksaa vielä harrastaa ottolainausta ja tirauttaa itkut sopivassa paikassa!


      • tuolihurjastelija kirjoitti:

        Niin onko tuo sähköpostiosoite ilmainen vai maksullinen? Kun Meritalla on nääs facebookissa keräys jossa kerätään lahjoituksia kaltoin kohdellulle pariskunnalla! Valitettavasti aviomies ei oo enää yhtä hyväkuntoinen kun se englantilaisrouva vaan rullatuolitavaraa!! Emäntä kuitenkii jaksaa vielä harrastaa ottolainausta ja tirauttaa itkut sopivassa paikassa!

        Kai se ilmainen on, niinkun tämä suomi24-osasto. Kokeile sinne viestiä. Minulla ei ole kokemusta tuosta osoitteesta. On minulla ihan omakin, mutta en nyt levittele sitä koko Suomelle.


      • epäluuloinen

        Haiskahtaa petokselta kun Engde ei tiedä paljon omastaan...Levitä nyt se oma vaikka vaan Fugelle!


      • epäluuloinen kirjoitti:

        Haiskahtaa petokselta kun Engde ei tiedä paljon omastaan...Levitä nyt se oma vaikka vaan Fugelle!

        Tässä osoite epäluuloiselle. [email protected] (l=pieni L). Ja pistän kyllä fuengirola.fi:llekin ilmoituksen. Mutta voisi tuota suomi24-osoitettakin joku kokeilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe