Miten käytätte kookosöljyä?

uuttakokeiluun

Miten käytätte kookosöljyä ihon hoidossa?
Jos käytätte sellaisenaan kasvovoiteen sijasta kasvoille, käytättekö päivisin vai öisin? Jos päivittäin, niin käytättekö sitä pelkästään? Eikö se lisää ihon kiiltelyä?
Onko tuonut yhtään helpotusta akneen tai muuten onko iho tullut paremmaksi?

2

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiukasLiisa

Liukasteena.

• roansyönyt

Itse olen poistanut nyt meikit kookosöljyllä, ja välillä lopuksi mantelipuhdistusmaidolla, lopuksi jos iho jää kuivaksi niin lisään manteliöljyä/kookosöljyä, päivisin ei sitä ehkä käyttäisi kun se on aika rasvaista, mutta oon joskus reissussa kokeillut ja toiminut meikin allakin ihan ok, kokeilemalla selviää. Muuten päivisin käytän dr. hauschkan ruusuvoidetta saman merkin öljyä päälle. En ole huomannut akneen sen suurempaa vaikutusta, mutta iho on muuten paremmassa kunnossa kun sitä ei kuvata millään akneaineilla, suosittelen heittämään kaikki aknen hoitoon tarkoitetut puhdistusaineet roskiin. Silloin tali pääsee paremmin ulos kun ihon pinta on hyvin kosteutettu eikä ihoa kuivateta ja kaikkia sen luonnollisia rasvoja pestä pois vahvoilla aineilla. Olen välillä tehnyt myös öljypuhdistusta, kokeilin sitä jopa kk putkeen joka ilta jojoba risiiniöljyllä, kyllä iho tuntui aina hyvin kosteutetulta ja hyvinvoivalta sen jälkeen, monilla kuulemma tuo auttaa akneen, mulla ei valitettavasti hirveästi auttanut, vaan ruokavalio on ollu se joka on toiminut parhaiten. Kannattaa kokeilla! Samoin merisuolahauteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe