Tyttö sai lelun!

Tyttö sai lelun, jolla nyt leikii.

Samsung Galaxy tab A. Hitsin kiva lelu.

15

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

Voi sitä sanoa leluksi, kuitenkin tietokone samat toiminnot, en paljon muuta käytä nytkin sylissä tv katellessa.

• Katsoin kello 17.00 uutiset jatkoin keskustelua 😄

• Hörppis

Kerrankin puhut rehellistä asiaa, täysi leluhan se on, riisutut ominaisuudet maustettuna vakoiluohjelmilla.

• Pitäisikö vaihtaa uuteen älypuhelin, en tykkää nykyisestä.
      Tyttäreni osti uuden sellaisen, on aina saatavilla tai kädessä. En haluaisi orjuuttaa itseäni, tässä läppärissäkin on kestämistä.
      Joskus palovaroitin toimii apuna ruuanlaitossa kun unohdun nettiin ja potut jäi kiehumaan :(

• Amazooni

Lopetin perunoiden keiton kattilassa, kun ne paloivat aina pohjaan.Tuli kalliiksi heittää kattila pois palaneena.
        Ostin "älyhöyryttimen". Heitä ruoka paloina koteloon veden kanssa.
        Tuvassa vallitsee rauha ja lämminä ruokaakin saa joskus.

• ewrwerg
      • Uskoa.voi

Mikael törppö jolle hevosetkin nauraa

• korppis1

Eevalle kiitos, teknologia edistyy. Paratiisissa elämä olisi pysähtynyt hedelmävadin tuijotukseen.

• dfvsdf
        Uskoa.voi kirjoitti:

Mikael törppö jolle hevosetkin nauraa

Tiiäthän sanonnan "ennen oli miehet rautaa". Nyt tiiät että se on ihan totta. Ei pojasta polvi parane, tosiaankaan. Eikä kestä muuten enää koneetkaan niinku ennen, jokainen vuosikerta on edellistä särkyväisempää.

• 1eero

Laitteet muuttuvat, se mikä on tänään ei ole huomenna.
        Teknologian kehittyessä nykyajan viestintälaitteet vanhentuvat tovin kuluttua älyä käytetään eri tavalla.

• 1eero kirjoitti:

Laitteet muuttuvat, se mikä on tänään ei ole huomenna.
        Teknologian kehittyessä nykyajan viestintälaitteet vanhentuvat tovin kuluttua älyä käytetään eri tavalla.

"liero"

Minäkin kehuin tablettiani pari vuotta sitten.
        Minäkin sain sen.
        En ostanut.
        Tänään se kiipeilee Nepalissa tyttäreni repussa.
        -
        Mutta.
        Olet oikeassa, enää ei leluilla kannata kehua.
        Monet "aikuisten" lelut katoavat kuin Ruusupuskat ja mökki-tiet.
        Tulee aika joilloin lapsi seisoo haudan edessä sanoen:
        "Voi mummi/ukki, näkisitpä mitä olen saanut aikaan."
        -
        Olemmehan mekin keksineet rattaat, jotka kuljettavat Hevosia.
        Laitteet, jotka tunkevat kahteen korvaan 8-kanavaista ääntä.

H.

• korppis1 kirjoitti:

Eevalle kiitos, teknologia edistyy. Paratiisissa elämä olisi pysähtynyt hedelmävadin tuijotukseen.

Mukavaa on surffailla, ennen ratkoin ristikoita yksin ollessani, nyt olen netissä. Kaverikin on töissä, tulee joskus yöllä.

• Korppis1
        mielikki.mummo kirjoitti:

Mukavaa on surffailla, ennen ratkoin ristikoita yksin ollessani, nyt olen netissä. Kaverikin on töissä, tulee joskus yöllä.

Vaihda älypuhelimeen. Kun aikasi leikit sillä on helppo siirtyä tablettiin.
        Sain mukiin menevän tarjouksen, joten otin. Kuukausierät sopivat eivät nousseet kuin 3,30 ei siis talous kaadu. Luovuin mokkulasta kun poika opetti, että voin käyttää älypuhelinta kaikissa internetyhteyksissä. Älypuhelimen nettiyhteys on nopea. Matkustamme ensi keväänä ulkomaille, joten tabletti on kevyempi ja helpompi kuljettaa lentolaukussa. Tämä oli tärkein asia hankkia tabletti. Hollannissa meillä on läppäri ja wifi asunnossamme, mutta kun lähdemme kiertomatkalle tarvitsen helpon koneen ja se on tabletti.
        .

• maijuuska
        Korppis1 kirjoitti:

Vaihda älypuhelimeen. Kun aikasi leikit sillä on helppo siirtyä tablettiin.
        Sain mukiin menevän tarjouksen, joten otin. Kuukausierät sopivat eivät nousseet kuin 3,30 ei siis talous kaadu. Luovuin mokkulasta kun poika opetti, että voin käyttää älypuhelinta kaikissa internetyhteyksissä. Älypuhelimen nettiyhteys on nopea. Matkustamme ensi keväänä ulkomaille, joten tabletti on kevyempi ja helpompi kuljettaa lentolaukussa. Tämä oli tärkein asia hankkia tabletti. Hollannissa meillä on läppäri ja wifi asunnossamme, mutta kun lähdemme kiertomatkalle tarvitsen helpon koneen ja se on tabletti.
        .

Sulla on nopeus sit varmaan 300 Mbit?????

• korppis1

En älyä mbiteistä enempää kuin sika kontista. Lapseni tietävät ja hoitelevat teknisen puolen tietotekniikan jutskoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe