Oisko kannatusta, mulle sopis.
Liitetään Perho Alajärveen
6
200
Vastaukset
- 222345
En oikein kannata sitä , ajan Suomen ja Perhon itsenäisyyttä. :)
- peltokankaalta
Jos olisi suora ja hyvä tieyhteys porasen kautta Alajärvellä, niin tämä olisi hyvä ratkaisu. Alajärvi on kehittynyt valtavasti viimeisinä vuosikymmeninä jatkuvasti sinne perustetaan uusia yrityksiä. lehtitietojen mukaan nyt on alettu rakentamaan jotain yritystä jonka kustannusarvio on 25 milj euroa. Näytäisi että kuntatalouskin on ylijäämäinen peräti 6,5 milj viimevuodelta. nämä on lehtitietoja.
- eihjuwa
Niin--olishan se kova juttu kun muutaman vuoden kuluessa Alajärvi liittyy pakolla Seinäjokeen ja siinä samalla Perho mukana!
- peltokankaalt
Kun olis tuo vimpeli tuosta välistä pois ,niin tämä olisi erinomainen ratkaisu
- kauhavakuihtuu
peltokankaalt kirjoitti:
Kun olis tuo vimpeli tuosta välistä pois ,niin tämä olisi erinomainen ratkaisu
Tutkimus osoittaa että eteläpohjanmaalle jää vain kolme väestökeskittymää, nämä ovat Seinäjoki, Alajärvi , Kauhajoki tai Kurikka. Lapua ja Kauhava todennäköisesti liittyy seinäjokeen läheisyyden vuoksi.
- PerhonMöttösestä
Luin lääkäri Simo Räisäsen kirjan "Lääkärimuistelmat", Nordbooks 2017. Siinä puhutaan viitteellisesti Perholaisista. Kannattaa lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741