Joko saa rueta fiilistelemään?lähtö 21.12 Koh Lantalle. muita? miten joulu näkyy saarella?entä kuinka railakkaissa tunnelmissa vuosi vaihtuu?hotelli on Klong daolla.
Jouluksi Lantalle
12
129
Vastaukset
- MyösKohLantalle
Lähtö 17.12. Yksi yö Bangkokissa ja sieltä Koh Lantalle 19.12. Hotelli myös Klong Daolla. Kovasti odotamme jo matkaa...
- lantaaa
Joulua vietetään turistien "iloksi". Riehakkaampi tunnelma kuin koto-Suomessa, raketit paukkui ja lyhtyjä läheteltiin taivaalle. Oltiin Lantan keskivaiheilla (suosikkirantani!) rentoa menoa ja tottakai pienimuotoisempaa kuin jossain suuremmissa rysissä. Sellainen mukava -varpaat hiekassa- joulu :) Klong daoa tosin välttäisin kuin ruttoa, ei sovellu uimiseen eikä oikein muuhunkaan. Mieluummin vaikka long beachille jos on valinnanvaraa..
- aloittajaa
kuinka niin ei sovellu uimiseen klong dao?olen ymmärtänyt aivan päinvastoin
- Jouluna
Joulu ei näy kauheasti, eikä tunnu Lantalla. Raketteja näkyy paljon niin ensimmäisellä kuin toisella rannalla ainakin. Klong Ado soveltuu parhaiten lapsille mielestäni, seuraava jyrkempi ja kolmas nin ranta myöskin, lisäksi aallot ovat kovat lyödessään rantaan, lapsen hankala mennä uimaan.
- ihankarseeta
Thaimaalaiset ovat itse buddhaisia ja meidän joulufiilisteliöitten takia laittelevat niitä irvokkaita muovikuusiaan karmeine killuttimineen ja kietovat kultaköynnöksiä baareissa viinapullojen ympäri. Koin sen heidän tarjoaman joulun lähinnä kiusaantuneena, niin över rihkamaa. Muuten ei siellä ole yhtään mitään jouluista. Uusi vuosi onkin sitten riehakasta juhlintaa ja ilotulitusta.
- samauudelleen
*kirjoitusvirhe pukkas tuohon sanaan buddhalaisia. :)
- aiheenvierestä
Itse asiassa Lantalla 80% asukkaista on muslimeja.
- Jenni2017
Mitä hotelleja olette varanneet? Itse menossa tammikuussa. :)
- kuisti
Viime talvena Andaman Lanta Resort,nyt tulevana jouluna Lanta Resort 4 yötä
- mteij
kuisti kirjoitti:
Viime talvena Andaman Lanta Resort,nyt tulevana jouluna Lanta Resort 4 yötä
Minkälainen hotelli oli Andaman Lanta Resort? Meillä on sinne varaus viikoksi joulukuussa?
- kuisti
mteij kirjoitti:
Minkälainen hotelli oli Andaman Lanta Resort? Meillä on sinne varaus viikoksi joulukuussa?
Ihan jees,rannalla,rauhallinen sijainti,pieni kauppa hot,alueella ja kadun varrella 200m päässä,matkamyymälä,mopo vuokraus ja mainio henkilökunta,vois mennä vaikka uudestaa.
- alkuplähtijä
lähdemme täältä joulua pakoon. kaksi vuotta sitten tulimme kotiin juuri jouluksi ja jouluhössötys alkoi hotellissamme ja muuallakin joulukuun alussa 😕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131