Onko kukaan tilannut tästä kaupasta? http://www.renkaat365.fi
Onko kokemuksia Uniglory halpaista renkaista?
http://www.renkaat365.fi/fi/renkaat/maasturin-nastarengas-205-55-r16-uniglory-ice-cross-94-xl#cnt
renkaat365 nettikauppa
31
15828
Vastaukset
- Kkkd
Tilasin juuri michelinit. Renkaat tulivat nopeasti. Kaksi rengasta on leimojen mukaan valmistettu pari kk sitten, kaksi yli 2v sitten. Siitä miinukset.
- Cruzeideri
Oli nopea toimitus kun juuri tilasit ja tulivat jo nopeasti.
- Cruzeideri
Aikani ei riittäisi renkaiden etsimiseen netistä.
- vanhapieru.ei.osaa
Cruzeideri kirjoitti:
Siinä ajassa mitä käytät sontasi suoltamiseen nettiin, olisit osaavana etsinyt tuhansia renkaita netistä. Itse asiassa jo siinäkin ajassa mitä käytit tuon tekstin kirjoittamiseen ja lähettämiseen, olisit löytänyt renkaat netistä. Siis jos osaisit.
- kjhgkfgkgk
Cruzeideri kirjoitti:
Kuinka oikein kuvittelet että renkaita etsitään netistä? Google tai muu hakukonehan sen etsimisen hoitaa.
- Cruzeideri
vanhapieru.ei.osaa kirjoitti:
Siinä ajassa mitä käytät sontasi suoltamiseen nettiin, olisit osaavana etsinyt tuhansia renkaita netistä. Itse asiassa jo siinäkin ajassa mitä käytit tuon tekstin kirjoittamiseen ja lähettämiseen, olisit löytänyt renkaat netistä. Siis jos osaisit.
Siitä koituu etsimisen vaiva ja aikani kalleus. Michelinen mukaan renkaat kannattaa ostaa kauppiaalta.
- plärää
Cruzeideri kirjoitti:
Siitä koituu etsimisen vaiva ja aikani kalleus. Michelinen mukaan renkaat kannattaa ostaa kauppiaalta.
Joopa joo, feikkicruzeideri. Toisaalta ei ole väliä onko kyseessä feikki vai ei koska molempien jutut ovat yhtä typeriä.
- Amalgaamifk
Cruzeideri kirjoitti:
Aikasi on kallista, mutta haluat silti maksaa renkaista satoja euroja enemmän ostamalla ne normi rengaskaupasta. Logiikkansa kullakin.
- hjfhskjhkhjd
Amalgaamifk kirjoitti:
Aikasi on kallista, mutta haluat silti maksaa renkaista satoja euroja enemmän ostamalla ne normi rengaskaupasta. Logiikkansa kullakin.
No tuo taitaa olla joku cruzea esittävä, mutta juttunsa eivät kyllä eroa mitenkään. Hupaisa ajatus ja väite jonka cruze tosiaan taannoin esitti, että soittelemalla ja kiertelemällä rengasliikkeitä fyysisesti, löytäisi renkaat helpommalla ja halvemmalla kuin parissa minuutissa netistä.
No, hinta ja helppous on jo osoitettu nettikaupan eduiksi, mutta kohta se luultavasti selittää että mutta kun niitä joutuu odottelemaan oikein monta päivää ja se on sitä kallista aikaa, mutta odottaako tosiaan istuen peukaloitaan tai jotain muuta ruumiinulokettaan pyöritellen tekemättä mitään muuta :D - Anonyymi
plärää kirjoitti:
Joopa joo, feikkicruzeideri. Toisaalta ei ole väliä onko kyseessä feikki vai ei koska molempien jutut ovat yhtä typeriä.
Olen samaa mieltä, tosi typerää kirjoittelua. Mitä tänne tullaan näyttämämä tyhmyyttään. Olen kolme kertaa ostanut laaturenkaat netistä, ja aina olleet edullisemmat kuin paikallisen liikkeiden tarjoukset. Et sillee..
- kelpokaubad
Firmahan on samaa konsernia AK24 varaosakaupan kanssa josta tilasin eräät premiumluokan nastarenkaat. Tulivat viikossa postin tuomana kotipihaan ja puolitoistasataa halvemmalla kuin suomesta ilman asennusta ostettuna.
- riekonrenkaat
Mä oon tilannu https://riekko.eu varma ja nopea
- Varmankallis
Ennen kaikkea kalliit toimituskulut! Ei taida kauppa käydä, täällä mainostaa pitää.
- Dezent
Nopea toimitus ainaki mulla oli. Vanteet tilasin.
- peukkuuu
Tälle peukut https://riekko.eu Muualta ei paljoa kannata tilailla. Riekolla parhaat hinnat.
- Anonyymi
Juu, nutta kuljetus maksaa 45€.
- Tomii
Tilasin goodyear eagle f1 as2rengaat (265/35/r20) ennätyshalpaan 140e per kumi, toimituksessa meni n 4 arkipäivää. Renkaat oli vähän alle vuoden vanhat (kuten oletinkin, koska as3 malli oli julkaistu). Asialline firma. Ostan uudemmankin kerran jos sama hintataso pitää.
- psa
Rengas365 tilasin pakun nastarenkaat hinta paljon halvempi kuin suomen puolella,toimitus aika taulu piti joten tilaan vastakin kun tarve vaatii.Suosittelen kyllä.ps ei muuta kun lumia odottelee.Hankook
- Anonyymi
Surkeaa toimintaa, toimitus 1vk ni kesti 3..
4 rengasta tilaus, 3 saapui. Yksi hävinnyt Ruotsiin.
Kaikki eri lähetys tunnuksella. Pässit!
En tilaa enää tästä laakista. - Anonyymi
Kyllä on, ikäviä kokemuksia. Tilasin yli 600€ "premium" renkaat sieltä ja mitä sain oli 2 vuotta vanhat varastossa seisseet louskut sen lisäksi että toimitus oli hidas. Eivät suostu hyvittämään penniäkään maksuhinnasta ja "asiakaspalautus" tarkoittaa sitä että maksat itse rahdit eli 100€. Eli en missään nimessä suosittele vaikka sinulla kävisikin tuuri ja saisit tuoreet renkaat. Kuluttaja-asiamies ei auta koska pulju on Ruotsissa kirjoilla.
- Anonyymi
Nää on näitä virolaisten touhuja. Tarvinneeko enempää kertoa..
- Anonyymi
Tilasin n. kk sitten Landsail Qirin 990 xl 225/50/17. Vajaassa viikossa tuli kotiovelle. 41/19 oli paistettu kaikki 4 rengasta. Hienosti tasapainotus onnistui pienillä paino määrillä.
- Anonyymi
En ole käyttänyt muita kuin riekko rengaskauppaa nykyään. Tulee varmasti sitä mitä on tilannut. Edullinen ja luotettava.
Kliks https://riekko.eu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käyttänyt muita kuin riekko rengaskauppaa nykyään. Tulee varmasti sitä mitä on tilannut. Edullinen ja luotettava.
Kliks https://riekko.euEn ole koskaan käyttänyt riekkoa, en koskaan tule käyttämään. Liian suuret toimituskulut ensinnäkin ja sinun yrittäjän epätoivoisen mainonnan jatkuva tänne suoltaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt riekkoa, en koskaan tule käyttämään. Liian suuret toimituskulut ensinnäkin ja sinun yrittäjän epätoivoisen mainonnan jatkuva tänne suoltaminen.
Riekolle ääni täältäkin. Toimiva lafka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riekolle ääni täältäkin. Toimiva lafka!
Kallis!
- Anonyymi
Kaivon kerran nenääni ja sieltä löytyi paukku
- Anonyymi
Erittäin mielenkiintoista...
- Anonyymi
Kävikö pahastikin kun paukahti?
- Anonyymi
Humpuukia koko touhu. Älkää sekaantuko..
- Anonyymi
Uniglory renkaat ovat traktoreihin ym. järeisiin vehkeisiin, ei ainakaan henkilöautoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989