Räsänen ollessaan ministerinä mälläsi koko rajavartiointi-systeemin. Itärajalla lopetettiin rajavartiointiasemia ja poliisilaitoksia. Poliiseja ja vartioita potkittiin pihalle. Rapautettiin koko suomen turvallisuus. Yksi ihminen pilasi koko turvallisuuden. Nyt on vartiointi ja poliiseja lisättävä runsaasti ja edes palautettava ennen tuhoa ollut tilanne.
Räsänen sähläsi vartioinnin
2
114
Vastaukset
- oomminäihimetelly
Olet nyt ihan väärässä paikassa sähläämässä itse. Suomen rajavalvontaa ei hoideta turvallisuuspalveluna vaan ihan valtiollisena tehtävänä.
Jos vartijoita potkitaan pois, kyse ei ole vartioista. - 8585948484
Eiköhän Vartiointi alan suurin ongelma ole lain säädäntö ja sen puutteet/jälkeenjääminen nykymenosta. Suomessa ollaan valovuosia jäljessä muita maita vartioinnin laadussa/tasossa, eikä taso nouse niin pitkään kun palkat matalia ja se taas johtuu koulutus tasosta/puutteesta.
Eikä tuo tule koskaan muuttumaan kun Suomessa tiettyjen alojen ammatti arvostus on mitä on. Niin ja tietysti Vartioinnin kulttuuri on mennyt väärille raiteille firmojenkin osalta, Jokainen Vartija kyllä tietää mitä tarkoitan ja sitten pisteenä i:n päälle on tuo PAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 341749
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329