Räsänen ollessaan ministerinä mälläsi koko rajavartiointi-systeemin. Itärajalla lopetettiin rajavartiointiasemia ja poliisilaitoksia. Poliiseja ja vartioita potkittiin pihalle. Rapautettiin koko suomen turvallisuus. Yksi ihminen pilasi koko turvallisuuden. Nyt on vartiointi ja poliiseja lisättävä runsaasti ja edes palautettava ennen tuhoa ollut tilanne.
Räsänen sähläsi vartioinnin
2
104
Vastaukset
- oomminäihimetelly
Olet nyt ihan väärässä paikassa sähläämässä itse. Suomen rajavalvontaa ei hoideta turvallisuuspalveluna vaan ihan valtiollisena tehtävänä.
Jos vartijoita potkitaan pois, kyse ei ole vartioista. - 8585948484
Eiköhän Vartiointi alan suurin ongelma ole lain säädäntö ja sen puutteet/jälkeenjääminen nykymenosta. Suomessa ollaan valovuosia jäljessä muita maita vartioinnin laadussa/tasossa, eikä taso nouse niin pitkään kun palkat matalia ja se taas johtuu koulutus tasosta/puutteesta.
Eikä tuo tule koskaan muuttumaan kun Suomessa tiettyjen alojen ammatti arvostus on mitä on. Niin ja tietysti Vartioinnin kulttuuri on mennyt väärille raiteille firmojenkin osalta, Jokainen Vartija kyllä tietää mitä tarkoitan ja sitten pisteenä i:n päälle on tuo PAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321624- 381542
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601296- 681275
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021058Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2641042- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16890Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868