paljonko on Gb ?!
256Mt muisti
9
92
Vastaukset
- 4es4
1024 Mt.
- adsgakjhsadfjkhsdaf
Niin 1 Gb on 1024 Mb. Aloittaja voisi itse siitä näppärästi laskeskella paljonko on 256 Mb gigatavuina.
- Matematiikkanero
Siltä varalta, ettei aloittaja tosiaan itse osaa laskea, kerrotaan että 256 Megatavua on 1/4 Gigatavua. :)
- adgadsfsadfsdaf
Vaikuttaa sen verran terävältä kaverilta, että tuskin ymmärtää tuollaista "1/4 gigatavua" -muotoa :)
- laskutikku----
4 * 256MT = Gb
- b.on.bitti.ja.B.on.tavu
Kerrottakoon vielä, että b on bitin lyhenne ja iso B tarkoittaa tavua. Yksi tavu on 8 bittiä.
1 GB on yksi gigatavu,
Miksi aloittaja sekoittaa Mt:t ja GB:t? Haluaako hän sittenkin tietää jotain gigabiteistä (Gb)? Nettiyhteyksien nopeuksissa käytetään muuten vielä megabittejä, Mbit.
Miksi samaa kysytään usealla palstalla?- Toisilla_on
Minulla kyllä on Gb-yhteys kun tulee suoraan kuidulla purkkiin josta koneelle...
- EriKysyjä
Kingstonin tikussani on merkintä 256 MB. On siis 2048 bittiä?
Tämän muuntimen mukaan kysyjän tallennuskapasiteetti 256 Mt on 2 Gb.
Kun taas 256 Mb on 0,25 Gb.
Kysytty 1 Gb on 128 Megatavua Mt
http://muunnin.com/data/
- Promies
Menkää kouluun. Näköjään ette tiedä tavun ja bitin eroa. Hönöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906