paljonko on Gb ?!
256Mt muisti
9
95
Vastaukset
- 4es4
1024 Mt.
- adsgakjhsadfjkhsdaf
Niin 1 Gb on 1024 Mb. Aloittaja voisi itse siitä näppärästi laskeskella paljonko on 256 Mb gigatavuina.
- Matematiikkanero
Siltä varalta, ettei aloittaja tosiaan itse osaa laskea, kerrotaan että 256 Megatavua on 1/4 Gigatavua. :)
- adgadsfsadfsdaf
Vaikuttaa sen verran terävältä kaverilta, että tuskin ymmärtää tuollaista "1/4 gigatavua" -muotoa :)
- laskutikku----
4 * 256MT = Gb
- b.on.bitti.ja.B.on.tavu
Kerrottakoon vielä, että b on bitin lyhenne ja iso B tarkoittaa tavua. Yksi tavu on 8 bittiä.
1 GB on yksi gigatavu,
Miksi aloittaja sekoittaa Mt:t ja GB:t? Haluaako hän sittenkin tietää jotain gigabiteistä (Gb)? Nettiyhteyksien nopeuksissa käytetään muuten vielä megabittejä, Mbit.
Miksi samaa kysytään usealla palstalla?- Toisilla_on
Minulla kyllä on Gb-yhteys kun tulee suoraan kuidulla purkkiin josta koneelle...
- EriKysyjä
Kingstonin tikussani on merkintä 256 MB. On siis 2048 bittiä?
Tämän muuntimen mukaan kysyjän tallennuskapasiteetti 256 Mt on 2 Gb.
Kun taas 256 Mb on 0,25 Gb.
Kysytty 1 Gb on 128 Megatavua Mt
http://muunnin.com/data/
- Promies
Menkää kouluun. Näköjään ette tiedä tavun ja bitin eroa. Hönöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433713- 362424
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321965- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai991536- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921342