Ja tosiaan sinne ne meni yksi seteli kerrallaan. Varmaan pari tuntia sain pelata että oli siinä sitä viihdearvoakin. Mutta kyllä ärsytti sen jälkeen. No rahaa olis ollu laittaa lisää mutta enntietenkään laittanut kun ei niitä enää takasin voi voittaa. Tänään laitoin veikkauksen urheilupeleihin alle 10e ja voitin melkeen 600e eli tuli vähänkuin takasin tuo harmitus. Nyt en enää aijo pelata RAY:n pelejä vaan laitan kestokenoa ja kaikkea muuta urheilupeliä esim pienellä panoksella jos joskus sattus jotain tulee. Tässä kesän aikana olen pelannu ja monesti hävinny ja voittanutkin ja pitkään meni aika plusmiinusnolla pitkän aikaa. Sitten huomasin että pelaan päivässä 20-30e. Ja sitten äkkiä huomasin pelanneeni 50e ja kortti sanoi että raja on ummessa. No onneksi laitoin korttiin nyt sen pelikiellon niin sitä ei ainakaan tule käytettyä. Ehkä pelaan jatkossakin jotain hiluja mutta jos nyt miettii niin järkevintä on pelata veikkauksen pelejä vaikka 20e viikossa kun siinä voi joskus voittaakkin. Tänään sain vetolapusta melkeen 600e niin sillä pelaa jo pitkään.
Kokeilin 120e automaatteja perjantaina
Tälllllein
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184