Ehkä olen vain katkera

tulisitodellaoutoolo

sinulle mies, koska en koe itseäni yhtä hyväksi kuin sinä olet. Tuntisin lähelläsi olevani todella alhaalla verrattuna sinuun. Sinä olet se hyvännäköinen naismagneetti, rohkea, iloinen ja kohtelias. Varmasti ymmärtäisit, jos koskaan olisimme yhdessä. En vain näe sinussa mitään virheitä, itselläni niitä on todella paljon.

12

236

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartanjosvoin

Katkerat ihmiset on ikäviä tuttavuuksia.

• tulisitodellaoutoolo

En ole aina katkera, vain tästä asiasta minulla on sellainen tunne. En pysty itse parempaan ja hän on jo tehnyt kaiken sen mihin itse en pystynyt leikiten.

• tulisitodellaoutoolo

Lisäksi vedät minua puoleesi ja ajattelen sinua joka päivä. Ei voitu minulle yhtään helpompaa ihastusta antaa, hänet on varmasti vaikea saada itselleen. Kaikki pitävät hänestä, niin naiset että miehet. Ajattelin sinun olevan jossain vaiheessa minuunkin ihastunut, kun katsoit minua niin monta kertaa. Ehkä sekin oli kuvitelmaa.

• tulisitodellaoutoolo

Lisäksi olen itse todella katuva, vääriä ratkaisuja tekevä. Kai ihastuin häneen sen takia, koska hän on esikuvani.

• tulisitodellaoutoolo
        tulisitodellaoutoolo kirjoitti:

Lisäksi olen itse todella katuva, vääriä ratkaisuja tekevä. Kai ihastuin häneen sen takia, koska hän on esikuvani.

Ehkä siitä tässä kaikessa on kyse, ihastuin yksipuolisesti.

• täydellinenmies

Koska en kuitenkaan ole täydellinen niin tykkään nähdä sinussa pienenkin virheen se tekee sinusta inhimillisemmän.

• täydellinenmies

Eli minulle sopiva:)

• tulisitodellaoutoolo

Tykkäät nähdä virheen?

• tulisitodellaoutoolo
        täydellinenmies kirjoitti:

Eli minulle sopiva:)

Eikö kelpaa ne muut vähemmän virheelliset naiset vierestäsi?

• täydellinenmies

Eip, vain yksi kelpaa.

• tulisitodellaoutoolo
        täydellinenmies kirjoitti:

Eip, vain yksi kelpaa.

Yksi virheellisin kelpaa? Siinä varmasti olen parhaimmillani.

• Tunteikasmiesvastaa

En haluaisi ikinä virheetöntä naista. Haluan sellaisen rosoisen ihmisen, joka ymmärtää huumoria ts. on fiksu ihminen ja hoitaa hommansa. Tiedän yhden sellaisen naisen. Hän on nyt niin etäinen, mutta uskoakseni se johtuu siitä, että hän on aikoinaan tykästynyt minuun. Ei ole saanut pakkeja, mutta luulee niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1608
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      519
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe