sinulle mies, koska en koe itseäni yhtä hyväksi kuin sinä olet. Tuntisin lähelläsi olevani todella alhaalla verrattuna sinuun. Sinä olet se hyvännäköinen naismagneetti, rohkea, iloinen ja kohtelias. Varmasti ymmärtäisit, jos koskaan olisimme yhdessä. En vain näe sinussa mitään virheitä, itselläni niitä on todella paljon.
Ehkä olen vain katkera
12
184
Vastaukset
- kartanjosvoin
Katkerat ihmiset on ikäviä tuttavuuksia.
- tulisitodellaoutoolo
En ole aina katkera, vain tästä asiasta minulla on sellainen tunne. En pysty itse parempaan ja hän on jo tehnyt kaiken sen mihin itse en pystynyt leikiten.
- tulisitodellaoutoolo
Lisäksi vedät minua puoleesi ja ajattelen sinua joka päivä. Ei voitu minulle yhtään helpompaa ihastusta antaa, hänet on varmasti vaikea saada itselleen. Kaikki pitävät hänestä, niin naiset että miehet. Ajattelin sinun olevan jossain vaiheessa minuunkin ihastunut, kun katsoit minua niin monta kertaa. Ehkä sekin oli kuvitelmaa.
- tulisitodellaoutoolo
Lisäksi olen itse todella katuva, vääriä ratkaisuja tekevä. Kai ihastuin häneen sen takia, koska hän on esikuvani.
- tulisitodellaoutoolo
tulisitodellaoutoolo kirjoitti:
Lisäksi olen itse todella katuva, vääriä ratkaisuja tekevä. Kai ihastuin häneen sen takia, koska hän on esikuvani.
Ehkä siitä tässä kaikessa on kyse, ihastuin yksipuolisesti.
- täydellinenmies
Koska en kuitenkaan ole täydellinen niin tykkään nähdä sinussa pienenkin virheen se tekee sinusta inhimillisemmän.
- täydellinenmies
Eli minulle sopiva:)
- tulisitodellaoutoolo
Tykkäät nähdä virheen?
- tulisitodellaoutoolo
täydellinenmies kirjoitti:
Eli minulle sopiva:)
Eikö kelpaa ne muut vähemmän virheelliset naiset vierestäsi?
- täydellinenmies
Eip, vain yksi kelpaa.
- tulisitodellaoutoolo
täydellinenmies kirjoitti:
Eip, vain yksi kelpaa.
Yksi virheellisin kelpaa? Siinä varmasti olen parhaimmillani.
- Tunteikasmiesvastaa
En haluaisi ikinä virheetöntä naista. Haluan sellaisen rosoisen ihmisen, joka ymmärtää huumoria ts. on fiksu ihminen ja hoitaa hommansa. Tiedän yhden sellaisen naisen. Hän on nyt niin etäinen, mutta uskoakseni se johtuu siitä, että hän on aikoinaan tykästynyt minuun. Ei ole saanut pakkeja, mutta luulee niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993