Johanna Tukiainen provosoi hotelliasujia Kampissa!

Prostituutta-Tucs

Tunkki liihottelee huora-asuissa julkisilla paikoilla; ei kukaan normaali-ihminen ainakaan hotellissa liiku tällaisissa vaatteissa (Fb 18.9.):

"My new pics with a pretty dress from Japan. I’m celebrating my new life as sober today 18.9.2016. These pics are without photoshop. Tassa kuvia ilman phtoshoppia, tulen tosin kayttamaan molempaa. Nykyisin muotilehdet ja mainokset kayttavat kaiken photoshopin lapi, eika siina mitaan pahaa 😊Siunattua vkloppua kaikille!"

Uusi puku Japanista: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14333730_1584482671848613_2313241176592546188_n.jpg?oh=e7f74385b6eb7cc2bbcc1eb0aae191ee&oe=58386168

32

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prostituutta-Tucs

Helsingin Baptistilähetyksen katuevankelista Sampo Leevi Santasalo määritteli:

"Niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla." (Fb 18.9.)

• Prostituutta-Tucs

Estelle Von Holm: "Läheinen naispuolinen sukulaiseni, joka on elänyt koko ikänsä uskossa (helluntalainen) omistaa luonnostaan todella kauniit, pitkät ja paksut hiukset. Niitä ei koskaan lyhennetty, muuta kuin sen verran, että siistittiin.

Aamuisin hänen äitinsä harjasi ja sitoi niihin kauniin pitkän palmikon, hiukset eivät koskaan olleet valtoimenaan. Tämä sukulaisnaisen ei ole ikinä tarvinnut korostaa omaa ulkonäköään, ei vaatteilla tai meikeillä. Hänestä säteilee luonnollisuus ja kauneus, jonka hän on saanut syntymälahjakseen.

Kun on sinut itsensä sekä Herransa kanssa, ei tarvita silikonirintoja, tekoripsiä, paksua pakkelikerrosta kasvoilleen, pönkittämään itsetuntoaan. Jotkut eivät vaan kykene olemaan rehellisiä edes itselleen, saatikka sitten muille." (Fb 18.9.)

• Prostituutta-Tucs
        Prostituutta-Tucs kirjoitti:

Estelle Von Holm: "Läheinen naispuolinen sukulaiseni, joka on elänyt koko ikänsä uskossa (helluntalainen) omistaa luonnostaan todella kauniit, pitkät ja paksut hiukset. Niitä ei koskaan lyhennetty, muuta kuin sen verran, että siistittiin.

Aamuisin hänen äitinsä harjasi ja sitoi niihin kauniin pitkän palmikon, hiukset eivät koskaan olleet valtoimenaan. Tämä sukulaisnaisen ei ole ikinä tarvinnut korostaa omaa ulkonäköään, ei vaatteilla tai meikeillä. Hänestä säteilee luonnollisuus ja kauneus, jonka hän on saanut syntymälahjakseen.

Kun on sinut itsensä sekä Herransa kanssa, ei tarvita silikonirintoja, tekoripsiä, paksua pakkelikerrosta kasvoilleen, pönkittämään itsetuntoaan. Jotkut eivät vaan kykene olemaan rehellisiä edes itselleen, saatikka sitten muille." (Fb 18.9.)

Sampo Leevi Santasalo: "Kyllä oikea kauneus lähtee sielusta ja oikeasta sydämmestä eikä naista laiteta jotenkin toiseen asemaan koska mies ei voi olla nainen eikä mies nainen , oikea tasapaino tulee kun kummatkin seuraavat Jeesusta." (Fb)

• Prostituutta-Tucs

Sampo Leevi Santasalo: "Kyllä oikea kauneus lähtee sielusta ja oikeasta sydämmestä eikä naista laiteta jotenkin toiseen asemaan koska mies ei voi olla nainen eikä mies nainen , oikea tasapaino tulee kun kummatkin seuraavat Jeesusta." (Fb)

Tunkki vastasi: "Ihanaa: niin luonnonkaunis kuten Jemppu pemppu on 🙂
        No kukkiihan se perunakin.

Ja raittiina sitä BTW ollaan edelleenkin näätä nimeltä Estelle Von Holm, sekä muut ilkeilijät, joten kun tulette näkemään sen, että pysyn Jeesuksen Kristuksen voiman kautta raittiina, niin ainahan sitä pitää sitten taas tarttua johonkin uuteen asiaan, ja halkoa hiuksia! Voi voi…….. ei voi muuta sanoa.

No Raamatussa myös sanotaan, ettei ihmiseen ole luottamista, eikä kukaan, ei myöskään uskova ihminen lannista minua esim. takaisin juomaan, tai itsetuntoani niin, että luopuisin uskostani! Minun turvanani on Ikiaikojen Jumala ja Jeesus Kristus, Yeshua!

Te uskovat syyllistytte itse mm. kateuteen, joka on yksi kuolemansynneistä. Elämmekö lain alla vai armon alla? Lakihenkisyys EI tule Jumalasta. Raamatusta teille kaikille: ”Kuinka näet rikan toisen silmässä, mutta et malkaa omassa silmässäsi?” Siinä teille mietittävää, siunausta ja hyvää yötä. Rukoilemme Ruthin kanssa teidän kaikkien puolesta. Amen." (Fb)

• Prostituutta-Tucs

Ja raittiina sitä BTW ollaan edelleenkin näätä nimeltä Estelle Von Holm, sekä muut ilkeilijät, joten kun tulette näkemään sen, että pysyn Jeesuksen Kristuksen voiman kautta raittiina, niin ainahan sitä pitää sitten taas tarttua johonkin uuteen asiaan, ja halkoa hiuksia! Voi voi…….. ei voi muuta sanoa.

No Raamatussa myös sanotaan, ettei ihmiseen ole luottamista, eikä kukaan, ei myöskään uskova ihminen lannista minua esim. takaisin juomaan, tai itsetuntoani niin, että luopuisin uskostani! Minun turvanani on Ikiaikojen Jumala ja Jeesus Kristus, Yeshua!

Te uskovat syyllistytte itse mm. kateuteen, joka on yksi kuolemansynneistä. Elämmekö lain alla vai armon alla? Lakihenkisyys EI tule Jumalasta. Raamatusta teille kaikille: ”Kuinka näet rikan toisen silmässä, mutta et malkaa omassa silmässäsi?” Siinä teille mietittävää, siunausta ja hyvää yötä. Rukoilemme Ruthin kanssa teidän kaikkien puolesta. Amen." (Fb)

Sari Niemi: "JOhannan kirjoitukset aina avaavat hänen kauniin sielunmaisemansa ihmeteltäväksi."

• Prostituutta-Tucs

Estelle Von Holm: "Johanna Mia Tukiainen, eikö sun röyhkeydellä ole mitään rajaa? Mä vastaan sun puolesta, ei ole. Eipä mennyt kauaa, kun paljastit ihan itse, mikä sinä todellisuudessa olet ja kuinka aitoa uskosi on. ”kukkiihan se perunakin” sanot Jempusta ja perään syytät uskovaisia kateudesta ja tuomitset heidät.

Mikä sinä olet saarnaamaan kenellekkään kuolemansynneistä ja ylipäätänsä arvostelemaan heitä? Voit haukkua minua ihan niin paljon kuin lystäät, minuun ei sun katkerat ja kateelliset mielipiteesi vaikuta yhtään mitenkään.

Huijasit nämä avuliaat ja sydämelliset ihmiset siivoamaan kaatopaikaksi muodostuneen, bordellia muistuttavan kämppäsi, koska itse olet laiska ja keskittynyt esittelemään niitä mauttomia, halvalla kiinassa valmistettuja lumppuja, joita kukaan itseään kunnioittava nainen ei pukisi päällensä.

Vaikka sä kuinka muokkaisit niitä kuviasi, ei susta saa kaunista. Sielusi rumuus paistaa sen paksun pakkelikerroksen läpi, jonka olet naamaasi läästinyt.
        Naurattaa ne muutamat ”kaverisi” jotka ylistävät photoshopattuja kuviasi saatesanoilla ”kaunis kuin nukke, kasvosi sädehtivät nykyään.”

Äitisi sanoin ”Nainen saa kaunistaa itseään kunhan se ei ole pääasia”, mutta itsekkyydeltäsi et näe edes äitisi vihjettä." (Fb)

• Prostituutta-Tucs

Tuula Z: "Ei pidä heittämän olettamuksia, kun tutkinta kesken. Mitä teki laupias Samarialainen Sampo. Puolustit ihan samanlaista ihmistä, kuin tätä kuollutta nuorta miestä, mitä hänestä teksissäsi sanoit.

Tämä ”armon enkeli? Majailee luxus hotellissa pinkissä huoneessa.
        Asuvatko Jumalan valitut näin.

On sivaltanut myrkkynuolensa nuoreen Jessikaan – kun ”navettahuivi” päässä. Nähdäkseni Tukiainen on kateellinen Jessikan nuoruudesta, puheista, uskosta ja siitä tavasta elää mihin uskoo.

Moninkerroin photoshopattu lähettelee kuvia itsestään, kerjäten niistä kiitosta. Niistä muokatuista kuvista häntä ei tunnista. Toisin kuin nämä siskot, he ovat Luojan muokkaamina kauniita ilman implantteja, kovaa meikkiä ja täytteitä huulissa. Ja sinun nimissäsi postaa koristautumisen ja meikkaamisen olevan uskovalle oikein.( !?! ) Paklaten itsensä kuolleeksi nukeksi. Siltä näyttää kasvokuvissa." (Fb)

• Prostituutta-Tucs

Tuula Z: "Ei pidä heittämän olettamuksia, kun tutkinta kesken. Mitä teki laupias Samarialainen Sampo. Puolustit ihan samanlaista ihmistä, kuin tätä kuollutta nuorta miestä, mitä hänestä teksissäsi sanoit.

Tämä ”armon enkeli? Majailee luxus hotellissa pinkissä huoneessa.
        Asuvatko Jumalan valitut näin.

On sivaltanut myrkkynuolensa nuoreen Jessikaan – kun ”navettahuivi” päässä. Nähdäkseni Tukiainen on kateellinen Jessikan nuoruudesta, puheista, uskosta ja siitä tavasta elää mihin uskoo.

Moninkerroin photoshopattu lähettelee kuvia itsestään, kerjäten niistä kiitosta. Niistä muokatuista kuvista häntä ei tunnista. Toisin kuin nämä siskot, he ovat Luojan muokkaamina kauniita ilman implantteja, kovaa meikkiä ja täytteitä huulissa. Ja sinun nimissäsi postaa koristautumisen ja meikkaamisen olevan uskovalle oikein.( !?! ) Paklaten itsensä kuolleeksi nukeksi. Siltä näyttää kasvokuvissa." (Fb)

Sampo Leevi Santasalo:

"En voi mitään, mutta näin oli tilanne: kyseinen henkilö usein häiriköi ihmisiä ja kerran oli keskustelu hänen kanssaan, ja kysyin, miksi hän vihasi ihmisiä niin paljon. Oli akressiivinen ja päälle-käyvä; se muuten kait kuvattiin videolla tuo tapahtuma Narikkatorilla." (Fb)

• samporosenlev

Estelle Von Holm: "Johanna Mia Tukiainen, eikö sun röyhkeydellä ole mitään rajaa? Mä vastaan sun puolesta, ei ole. Eipä mennyt kauaa, kun paljastit ihan itse, mikä sinä todellisuudessa olet ja kuinka aitoa uskosi on. ”kukkiihan se perunakin” sanot Jempusta ja perään syytät uskovaisia kateudesta ja tuomitset heidät.

Mikä sinä olet saarnaamaan kenellekkään kuolemansynneistä ja ylipäätänsä arvostelemaan heitä? Voit haukkua minua ihan niin paljon kuin lystäät, minuun ei sun katkerat ja kateelliset mielipiteesi vaikuta yhtään mitenkään.

Huijasit nämä avuliaat ja sydämelliset ihmiset siivoamaan kaatopaikaksi muodostuneen, bordellia muistuttavan kämppäsi, koska itse olet laiska ja keskittynyt esittelemään niitä mauttomia, halvalla kiinassa valmistettuja lumppuja, joita kukaan itseään kunnioittava nainen ei pukisi päällensä.

Vaikka sä kuinka muokkaisit niitä kuviasi, ei susta saa kaunista. Sielusi rumuus paistaa sen paksun pakkelikerroksen läpi, jonka olet naamaasi läästinyt.
        Naurattaa ne muutamat ”kaverisi” jotka ylistävät photoshopattuja kuviasi saatesanoilla ”kaunis kuin nukke, kasvosi sädehtivät nykyään.”

Äitisi sanoin ”Nainen saa kaunistaa itseään kunhan se ei ole pääasia”, mutta itsekkyydeltäsi et näe edes äitisi vihjettä." (Fb)

Sampo Leevi on poistanut tukiaisen todistuavideon fc- sivultaan. Taisi äijälle valjeta. Hyvä niin.

• kiinni-jäit-sika

Näistä puuttuu enään vain tunkin oma haju joka on suoraan SAATANASTA.

• Kristill.pukeutuminen

Hotellin miesasiakkaat sortuvat Tunkin avoimeen, kristilliseroottisena sykkivään syliin.

• SAATANANOMAHUORA

Kuulemma saanut jo huomautuksen muiden hotelli vieraiden ( miesten ) häirinnästä. Tarjonnut itseään niin kuin ennenkin hotelleissa ja aika moneen on porttarit sen takia. Legendaarisin juttu on se kun asiakas juoksi kalsarit jalassa tuksun perässä hotlan käytävillä ja tuksu karkuun varmaan ukon lompakko mukana. Siitäkin tuli porttari tuksulle. Ja näitä tapauksia riittää.

• Häiriökäyttäytyminen
        SAATANANOMAHUORA kirjoitti:

Kuulemma saanut jo huomautuksen muiden hotelli vieraiden ( miesten ) häirinnästä. Tarjonnut itseään niin kuin ennenkin hotelleissa ja aika moneen on porttarit sen takia. Legendaarisin juttu on se kun asiakas juoksi kalsarit jalassa tuksun perässä hotlan käytävillä ja tuksu karkuun varmaan ukon lompakko mukana. Siitäkin tuli porttari tuksulle. Ja näitä tapauksia riittää.

Ihmiset eivät halunneet kuunnella jonkun juoppohullun harhoja ja kännistä sössötystä hotellin rauhassa.

• EnnustusFromHell

Sitten kun korkki aukeaa se on täysin uskisten syy!!!!11!!1

• hihihihiiihihihiihhihihi

myhystä:

Osallistuja

Kun kerta Viru-hotelliinkin sai porttarin huor…sensa takia, että aikamoista elämää on sielläkin tosiaan täytynyt pitää, pyrsk!

• Tappajan-katse
        Häiriökäyttäytyminen kirjoitti:

Ihmiset eivät halunneet kuunnella jonkun juoppohullun harhoja ja kännistä sössötystä hotellin rauhassa.

Hänen silmissään on eläinten kiduttajan ja tappajan kova katse.

• voisentään
        hihihihiiihihihiihhihihi kirjoitti:

myhystä:

Osallistuja

Kun kerta Viru-hotelliinkin sai porttarin huor…sensa takia, että aikamoista elämää on sielläkin tosiaan täytynyt pitää, pyrsk!

Viru-hotellilla oli aikoinaan omasta takaa hu*ra,
        porukalla sitä kaunokaista siellä ihmeteltiin,
        oli sillä viimeisen päälle kläningit ja kaikki,
        voe noita aikoja, vai oisko vaan ollu vaan jonkinlainen
        houkutuslintu, ehkä. Mut joku tehtävä sillä kumminkin
        ku se siellä pyöri.

• pitihännarvata

Se on korkki auki nyt. Näin päättyi tämä retki. Mitähän sanoo ruuhipastöroitu ?

• ruskaako

Kerro, mistä tiiät?

• lisää-tulee-totuuksia

Ruuhibastori kommentoi heti kun saa asiakkaan pois jalkojensa välistä. Ja kuittia ei näissä jaella.

• Käypä-hoito

Kirveenhamaralla otsaan on hoitosuositus Tukiaisille.

• htjffd

Laivanärhi Ruuthan on itse kokoajan jossain kamoissa.

• Adsfsfaddsfas

Hahahahahaa Tuksu ja Ruut ovat kumpikin TODELLA RUMIA HAHAHHAA!!!

• hallejuokselujaa

Pian Tunkki ja Närhi perustavat kahden naisen Amen-lahkon! :D

• allelujaa

Olihan Tunkerolla Radissonissa yllään pikkuhuoran kledjut. Kun ei pukkaa "laulukeikkaa", pitää yrittää että hotelliasiakas pukkaa.

• Helmat-korvissa

En kyllä ikinä opi käsittämään tuota sen helmannostoposeerausta (avauksen kuva), sehän näyttää vaan kahta paksummalta, kun tekee noin.

• Sylttytehtaalta

Se on ehkä mammalta matkittua, 50-lukuinen malli-/missiposeeraus hameen helma koholla toisella kädellä vienosti nostellen muka romanttisen tyttömäisesti. Samoin toinen jalka edessä. Suomi-filmeistäkin saattaa löytyä.

• Tuksufanii

Mutta mitä noi kaksi ötläkänpunaista nakkia poikittain nenän alla on? Yleensä siinä on suu mutta eikös tuo suohirviö ole saanut nieltyä niitä makkaroita?

• glamyyeiwlämää

Sen hotellin työntekijät tietäisivät kertoa vaikka mitä, mutta vaitiolo. Sen verran ainakin yksi työntekijä, siivooja raotti asiaa, että huoneessa oli sotkua ja ihmisen *askaa lattialla.

• Pimpelibomnäätä

Se ei kyllä saa omia jälkiään siivottua yhtään...kaikki pitäisi prinzessa tuhnulle tehdä valmiiksi ja pureskella.
        Tuli mieleen se lumikki ja metsäsätäjä, joka just tuli telsusta.
        Tuhnu on kuin se paha kuningatar ilman kauneutta.....minäMinäMinä vain ja muut tottelee.
        En usko kyllä yhtään, että olis päässyt viinaksista eroon.
        Asuntoasiaa en voi enää kysyä suhteeltani, koska ei ole enää hoodeilla. MUTTA, sen mitä on pari vuotta sitten kertonut, niin tunkki on todellakin saanut rapussaan kaikki kärsimään ja haju asunnosta on kuvottava...
        Sanoin jo silloin, että sen saa sieltä pihalle, mutta se vaatii oikeasti kunnon otteita, eikä sitä, että jatkuvasti hyssytellään tuota kaatopaikkaprinzessaa...
        No, nyt on vissiin sitten oikeastikin jotain tapahtunut.
        Vihdoin.
        Eikä mennyt kuin 2 vuotta.....
        Mutta omasta saamattomuudesta saavat kärsiä.

• Radisson-Blu-Royal

Jokos Tunkin hotelliasumisjakso päättyi?

• aivot_narikassa

Vau. Aika uskomattomasti kirjoittaa nuo uskiksetkin. Luulisi heidän ottavan ns. high roadin eikä lähtevän mukaan loan heittoon puolin toisin, mutta ihmisiä nekin on.

Muistan yhdessä uskonnollisessa tapaamisessa, miten puheen aloittaja tiedusteli onko kohta jo tulossa pullaa ja kahvia kuulijoille. En kuullut mitä keittiöväki vastasi, mutta tämä puhuja (pastori) totesi kovaan ääneen "niin, ellei Vesku (nimi muutettu) ole niitä kaikkia syönyt! Te jotka Veskun tiedätte, tiedätte että hän ei ole mikään pieni mies" ja näytti käsillään suurivatsaisen eleen. Tosi kaunista käytöstä uskonnolliseslta ihmiseltä. Meni heti maku koko hommaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe