HMD ja TKD

TOTUUS!

Han Moo Do and Tae Kwon Do are like special olympics. Even if you win, your still a retard...

7

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on tätä

      Aika vajakisti itsekin tota englantias kirjoitat...

    • entinen harrastaja

      Elikkä tietääkös kukaan missä elelee tällä hetkellä toinen suuri HMD mestari Jing Su joka vaikutti 15 vuotta sitten yhdessä mestari Young Sukin kanssa kun laji tuli suomeen?
      Hänhän oli tosiaan se taitavin kaveri koko lajissa. Jos nykyiset harrastajat ei tiedä ko henkilöä kysykää itseltä Young Sukilta.

      • Eizei

        Ensinnäkin nimi oli Jinsu, ja tasoasioissa olen eri mieltä. Lisäksi tietokonepelit mitä hän minulle pienenä roudasi kotiin olivat välttävää tasoa.

        Taitava kyllä, muttei se taitavin.


      • entinen harrastaja
        Eizei kirjoitti:

        Ensinnäkin nimi oli Jinsu, ja tasoasioissa olen eri mieltä. Lisäksi tietokonepelit mitä hän minulle pienenä roudasi kotiin olivat välttävää tasoa.

        Taitava kyllä, muttei se taitavin.

        Kyllä se Jinsu ainakin silloin ennen oli se henkilö joka teki näytöksissä yms ne vaikeimmat temput. Siis ilman aseita, potkut yms...
        Mutta edelleenkin kysymys missä hän tätä nykyään on? Katosi kait jossain vaiheessa jäljettömiin?


      • Eizei
        entinen harrastaja kirjoitti:

        Kyllä se Jinsu ainakin silloin ennen oli se henkilö joka teki näytöksissä yms ne vaikeimmat temput. Siis ilman aseita, potkut yms...
        Mutta edelleenkin kysymys missä hän tätä nykyään on? Katosi kait jossain vaiheessa jäljettömiin?

        Näytti ne näyttävimmät temput? Pistikö entisen harrastajan pään pyörälle näyttävyydellään vai tasollaan? Kokonaisuudessa laittaisin suvereenisti YS:n alapuolelle.

        Tietääkseni pitää Etelä-Koreassa ravintolaa. Muuttivat kun tuli perheen lisäystä ja kaikkee.


      • Kaaleppi kotkan poika
        Eizei kirjoitti:

        Näytti ne näyttävimmät temput? Pistikö entisen harrastajan pään pyörälle näyttävyydellään vai tasollaan? Kokonaisuudessa laittaisin suvereenisti YS:n alapuolelle.

        Tietääkseni pitää Etelä-Koreassa ravintolaa. Muuttivat kun tuli perheen lisäystä ja kaikkee.

        Jotkut tarinat myös kertovat, että Jinsu olisi saanut kenkää Hwangien palveluksesta ja olisi lähetetty takaisisn Koreaan hänen ollessa jo Suomessa hieman alkoholisoitunut ja sama meno olisi jatkunut myös kotimaassa. Hienoa olisi jos hän olisi saanut elämän syrjästä kiinni ja perustanut vaikka sen ravintolan. Niin ne kaikki muutkin entiset kovat potkijat siinä maassa tekevät.


      • Eizei
        Kaaleppi kotkan poika kirjoitti:

        Jotkut tarinat myös kertovat, että Jinsu olisi saanut kenkää Hwangien palveluksesta ja olisi lähetetty takaisisn Koreaan hänen ollessa jo Suomessa hieman alkoholisoitunut ja sama meno olisi jatkunut myös kotimaassa. Hienoa olisi jos hän olisi saanut elämän syrjästä kiinni ja perustanut vaikka sen ravintolan. Niin ne kaikki muutkin entiset kovat potkijat siinä maassa tekevät.

        Niin kyllähän tuota YS:ääkin jengi kovasti aikanaan väitti suurmestari Hwangin henkilökohtaiseksi kokiksi, kunnes hänen veljekseen paljastui... Kyllä nämä tarinat ovat hienoja. Ja onhan tuollakin tarinalla suomalaisille foorumeille riittävät perusteet jo siinä että hän osaa oikeasti tehdä ruokaa... :D

        Poimikaa sieltä läjästä ihan mikä vaan niistä tuhansista huhuista mikä omaa mieltä kiehtoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe