Itsemurha aspiriinilla?

Höpöttelijä

Olen tässä miettinyt jonkun aikaa, että paljonko aspiriinia pitäisi ottaa, että kuolisi? Ja lääkkeiden yliannostus on kai kaikista kivuttomin ja harmittomin itsemurha tapa..
En ole itse tekemässä itsemurhaa, ainakaan lähiaikoina, joten ne käännytyspuheet ja saarnat voisi jättää pois, kiitos. Minua vain kiinnostaa että paljonko sitä pitäisi vetää että joutuisi edes sairaala kuntoon. Kun sitten jos ottaa liian vähän, tahtoo joutua vain sairaalaan, eikä itsemurha onnistukaan ja sitten joutuu yrittämään uudelleen. Ei kiva.

16

8785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloisempiasuunnitelmia

Ei tuohon varmaan kukaan voi varmasti vastata. Toisilla on luontainen vastustuskyky lääkkeitä vastaan. Joku voi kuolla pieneenkin annokseen, toinen kestää paljonkin tai mutta vammautuu.
      Jotain epävarmaan ja vaikeata sinulla varmaan on kun pohdit tuollaista.
      Et siis kaipaa Jumalaa, mutta elämää kohti kyllä haluan mielesi käännyttää.

• Höpöttelijä

Masennuksesta ei parane toisten käännytyksillä

• iloisempiasuunnitelmia

Ei tietenkään, mutta rohkaiseva eteenpäin tukeva, taluttava kaveri ja juttukumppani ja juttukumppani on hyvä apuri. Tuskin auttaa jos masentunutta tyrmää taaksepäin ja on virressä mukana: elämä on kurjaa, ei tästä mitään tule, elämällä ei ole tarkoitusta ja ei osaa ohjailla mihinkään uuteen, painu vain maan alle.

• Kaatokänninen

Näin on asioiden laita. Kerran yks hörhö sano tällee: olin tos tiistaina käymäs jossain terapias,mut ei mul ollu paljon sanottavaa kun ei mul ollu mikää mielenterveys hetki. Mulle ja mun kaverille se kyl avautu ku vähä kyseltii mikä meininki. Semmostakin se voi olla.
        ;>

• kaiken.nähnyt

Asperiinin tappavuuteen en luota. Olen pelkuri ja en uskalla tehdä itsemurhaa vaikka kuolema olisikin helpotus. Epäonnistun varmasti. Eikö olisi helpompaa mennä kadulla vittuilemaan jollekkin uusnatsille niin voisi olla varmempi kuolema

• joseimuitasurijoita

Ja saisi vielä julkisuuttakin kuoltuaan.

• kaikenkokeillut

Niinpaljon aspiriinia ei pysty syömään, kokeiltu on.

• kokeiltu_kerran

Olen ottanut itse enemmän kuin kuolettavan annoksen (täysi iso paketti aikuisten aspiriinia). Pariin tuntiin ei tuntunut mitään, sitten alkoi pahoinvointi. Nousi kuume, oksensin, ripuloin, tasapaino oli vaikeaa, tinnitti niin, etten kuullut mitään. Olin kotona illasta aamuun, ja aamulla ambulanssilla sairaalaan. En vaan kestänyt sitä hemmetin pahoinvointia, mikä oli pahinta, mitä olen ruumiillisesti kestänyt. Sairaalassa minulle tiputettiin yhteensä ämpärillinen nesteitä suoneen, ainoa tapa saada myrkyt pois verestä. Virtsakatetri, ja ranteesta otettiin laskimoverinäytteitä veren happamuuden vuoksi. Hengitys oli koko ajan haukkovaa, mutten kärsinyt siitä. Eli veren happamuuden sekoittuminen vaikeuttaa hengitystä. Vanhana astmaatikkona tilanne ei ollut minulle kärsimys. Jälkeen päin olin heikko ja pumppu oireili vielä pitkään. Kotiin passitettiin heti akuuttihoidon jälkeen.

Aspiriini voi tuhota munuaiset. Eli jos tulet katumapäälle (olo on niin karsea, että tulet), niin joudut ehkä elinikäiseen dialyysihoitoon. Omat munuaiseni kestivät.

Jos haluat tehdä itsemurhan aspiriinillä, jauha se ja nauti tyhjään vatsaan ja juo päälle mahdollisimman vahvaa alkoholia määrä, jolla sammuu. Vaihtoehtoisesti rauhoittavia lääkkeitä. Aspiriini ei juurikaan vaikuta keskushermostoon, joten yksin sillä on tuskallista tehdä itsemurha. Tajuttomana voi myös tukehtua oksennukseensa.

Toinen vaihtoehto on mennä päivystykseen valittamaan pahaa oloaan ja päätyä osastolle. Ainakin kirjoittavat sinulle asiallisen lääkereseptin, jolla voi myös tappaa itsensä. Eli et menetä mitään menemällä päivystykseen. Pääset joko hoitoon tai saat itsemurhavälineet. Ja kerro rehellisesti, mitä olet suunnitellut tekeväsi.

• kokeiltu_kerran

Eli määrä oli 50 000 mg eli 50 g, jos laskin oikein. Sillä määrällä voi selvitä, vammautua tai kuolla. Tietää vain kokeilemalla.

Porukat ovat muuten tehneet itsaria myös rautalääkkeillä. Siihen ei ole mitään vastalääkettä, joten tappaa hitaasti tuhoamalla sisäelimet. Myös kalkkilääkkeet ovat haitallisia/tappavia yliannoksina. Ne kai sotkevat veren elektrolyyttejä samoin kuin aspiriini.

Rauhoittavien lääkkeiden kohdalla vaikutus on liene parhaiten ennustettavissa, kun porukat ovat käyttäneet niitä niin kauan. Eli jos pääset hoitoon riittävän pian, niin ehkä hengityksesi ei ennätä lamaantua. Tulella leikit joka tapauksessa. Et tiedä genetiikkaasi, voit menehtyä tavanomaista helpommin lääkemyrkytykseen.

• 14-vuotias

En tiedä aspiriinista erityisemmin, mutta oon ettiny tietoo ja lukis että panadolilla saa maksan rikki yli annostuksilla, ja viinaa päälle ja se on sit siinä. Ite meinaan vähän ajan päästä

• Tätihöperömoonika

Joo, maksan saa tuolla hommalla rikki. Tuskallinen kuolema tiedossa jos tuon teet. Mikä on sulla niin vaikeaa kun tommosia mietit ? Kerrohan tätille. Jos jotain muuta keksittäis.

• fygiuiuigy

Älä vaan käytä aspiriinia. Sillä saat sisuskalusi (maksa, munuaiset jne) tosi huonoon kuntoon ja siitä tulee pitkittynyt kivulias kuolema. Eli vaurioitat vaan sisäelimesi ja jatkat eloa kunnes niiden toiminta lakkaa ja se voi kestää pitkään ja on tosi kivuliasta.

• Anonyymi

No mikä sitten olis hyvä tapa? Lääke jota saa helposti tai muu myrkky jota saa helposti, ja joka tappaa mahdollisimman vähän epämiellyttävällä tavalla. Kun ei uskalla esim vetää valtimoita auki tai hypätä mistään tai muuta sellaista.

• Anonyymi00016

Minä teen, olen sen päättänyt. Aspiriini ei kai sittenkään ole paras vaihtoehto. Jotain muuta on keksittävä. En pysty hyppäämään katolta, mahtaisiko autolla pystyä ajamaan jotain päin…

• Anonyymi

Vatsa tulee kuntoon 2x500mg päivässä,oken varma monta kertaa todettu,kun puhutaan vaaroista pakko pitää taukoa jolloin oireet palaavat.

• Anonyymi

Insuliinilla ikiunejen, jos sitä jostain saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      398
      5884
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1819
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      64
      1284
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1053
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      47
      963
    6. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      106
      962
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      57
      948
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      57
      931
    9. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      919
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      871
    Aihe